We zijn inmiddels 7 maanden verder en ik heb nog steeds geen geld gezien. Mijn telefoontjes worden gewoon asociaal opgehangen als ik alleen maar mijn naam zeg.mganeff schreef:Via een zakelijke relatie is Velgenshop is mij nog een aardig bedrag (€1500) schuldig. Ik ben nu al 5 maanden bezig om dit geld gestort te krijgen maar tevergeefs.
Telkens als ik een medewerker aan de telefoon krijg hoor ik weer valse beloftes. Er is mij al meerdere keren beloofd dat de betaling afgerond zou zijn binnen een bepaalde tijd maar vervolgens hoor ik niks meer van VelgenShop!
Op mijn honderden telefoontjes, smsen, whatsapps, tickets en emails wordt niet gereageerd.
Ik vertrouw dit niet meer...
Ik vrees dat ik naar mijn geld kan fluiten, daarom ben ik vastberaden om de oplichtingspraktijken van Velgenshop.nl aan het licht te brengen.
Voor iedereen die dit leest: Velgenshop.nl (Winterbanden.nl) is niet te vertrouwen!
Ik ben inmiddels samen met een juridisch adviseur bezig met onderzoeken van de mogelijkheid om over te gaan tot een rechtzaak om het bedrag te verhalen.