LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door ruud_a »

alfatrion schreef:Iemand die voor de trein springt, denk ik.
iemand die voor de trein opzij springt zou ik waarschijnlijk ook een springer noemen
een goeie zelfs als hij dat snel genoeg doet

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door ruud_a »

sydney2012 schreef:Ben overspannen door mijn werk. Na deze tijd wil ik verder gaan met mijn leven hele tijd dan thuis blijven, uitkering nemen lijkt mij niet echt motiverend voor mij zelf. Vind dus ook werkelijk BELACHELIJK als men hier aangeeft, dat raar is dat ik wel verder solliciteer. Ik ben niet overspannen door mijn persoonlijk leven, nee door mijn huidige werkgever. Ja mijn proeftijd ben ik door heen maar jullie weten niet wat er allemaal daarna is afgespeeld.
Als ik alles probeer, gesprekken, initiatief neem om juist weer tegen aan te gaan en allemaal word dat kinderachtig gevonden dan is er duidelijk iets mis met mijn werkgever en niet met mij. Wat overigens zelfs begin van dit gedoe niet eens mijn schuld was maar echt iets van mijn werkgever wat niet door de bocht kan.Maar goed, heb hier geen zin in dus ik wil de mensen bedanken voor de adviezen en ik ga verder informatie winnen bedankt.
van een maand werken raak je niet zo snel overspannen
dus ook ik vind het verhaal nogal ongeloofwaardig
in de openingspost praat je ook over een contract van 6 maanden en even later zeg je dat je geen contract hebt
als je een contract tekent, ktijg je een copie

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door Renske99 »

Ik weet natuurlijk het naadje van de kous niet van TS, maar zelf heb ik zoiets van............
Oei.......hier zit een luchie aan

TonGr
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 dec 2007 07:48

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door TonGr »

iemand die voor de trein opzij springt zou ik waarschijnlijk ook een springer noemen
een goeie zelfs als hij dat snel genoeg doet
Ligt een beetje aan de snelheid van de trein.
Hier komen ze af en toe langs, dan moet je zelf een aanloop nemen, anders gebeurt er niks. :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door bprosman »

een goeie zelfs als hij dat snel genoeg doet
Er blijven alleen maar goeie over.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door ruud_a »

bprosman schreef:
een goeie zelfs als hij dat snel genoeg doet
Er blijven alleen maar goeie over.
survival of the fittest?
als we steeds meer mensen met sterk gespierde lang benen beginnen te zien weten we hoe dat komt

gwen21
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2011 01:13

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door gwen21 »

Er is vast wel een overeenkomst, alleen niet schriftelijk. Dus het zal moeilijk worden om te bewijzen wat er precies overeengekomen is.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Overspannen,werkgever wil dat ik ontslag neem

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Overigens (even ervan uitgaande dat het inderdaad om een klein bedrijf gaat): je kunt al het gelijk van de wereld aan je zijde hebben, maar de situatie komt nooit meer goed in een kleine organisatie. In een groot bedrijf kan je bij conflicten altijd naar een andere afdeling gaan, maar dat is hier niet van toepassing. Het eindresultaat zal altijd zijn dat je vertrekt bij dit bedrijf. Dan kan je m.i. maar het beste gewoon het geld pakken en verder gaan met je leven.

Gesloten