LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gegevens ongevraagd op Google

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door ciske »

riddert schreef: Er staat ontzettend veel op Google, ook over u, Tenormin. Ik zie bijvoorbeeld dat u in L(***)am woont.

Dat bedoel ik , je bent echt niet bij google weg te krijgen hoor.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik zie bijvoorbeeld dat u in L(***)am woont.
Hé bah, nu ga ik bang worden :cry: , maar dit wist ik al, hoor. Ik zou niet weten waar ik een stamboom van de familie kan vinden. Hoeft ook niet. Niet interessant.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door ciske »

:lol: Hoezo bah?? Maakt het uit :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
riddert schreef: Er staat ontzettend veel op Google, ook over u, Tenormin. Ik zie bijvoorbeeld dat u in L(***)am woont.

Dat bedoel ik , je bent echt niet bij google weg te krijgen hoor.
En als ik mijn best doe om snel te overlijden, gaat het er dan wel af? Of blijven ook alle doden op de hele wereld "gewoon bestaan"? Da's best spooky eigenlijk.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef: .En als ik mijn best doe om snel te overlijden, gaat het er dan wel af? .

:lol: Blijf jij nog maar een poos leven, op internet leef je later wel verder :lol:

Mar v.d. Berg
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:20

Re: gegevens ongevraagd op Google

Ongelezen bericht door Mar v.d. Berg »

Hallo cathand. Ik geloof zo dat je dat niet zelf gedaan hebt. Ieder ander kan het gedaan hebben.
Zelf heb ik eens op een besloten forum de naam van iemand genoemd. Die persoon vond dat later terug toen zij op haar eigen naam Googlede. Gelukkig kon zij achterhalen van wie dit afkomstig kon zijn. En kon ik het, na duizend excuses en een rood hoofd, nog verwijderen. Maar vervolgens houdt Google de gegevens nog een tijdje vast. Uiteindelijk is alles weer goed gekomen. En ik heb mijn lesje geleerd.

Gesloten