LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile benadeeld klanten met een bestaand Relax Abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Telefoon2010

Re: T-Mobile benadeeld klanten met een bestaand Relax Abonnement

Ongelezen bericht door Telefoon2010 »

Het gaat erom dat men het liefst het bestaande abonnement gewoon wil kunnen verlengen en voortzetten middels een contract voor nog eens 2 jaar, met behoud van Resterend Tegoed, en met een zogenaamd "gratis" nieuw toestel.

Telefoon2010

berndv schreef: Ik vrees dat tmobile nu denkt, waren we maar nooit aan die onbeperkt houdbare bundels begonnen. :D
En juist daarom had T-Mobile (toen besloten werd om deze Relax abonnementsvorm uit het assortiment te halen), tegelijkertijd moeten besluiten om schoon schip te maken. Alle Relax abonnementen afsluiten (op een ruimschoots vooraf aangekondigde datum natuurlijk), en iedereen compenseren. De klanten die alsnog bij T-Mobile wensen te blijven, een gunstige overstapregeling aanbieden, en voor de klanten die T-Mobile wensen te verlaten dient T-Mobile het verlies van het Resterend Tegoed op een andere manier te compenseren. Waar een wil is is een weg.

Als je een fout uit het verleden wilt herstellen, moet je dat ook grondig doen met een allesomvattende totaaloplossing. Zodat het hele probleem ook echt helemaal verdwijnt. T-Mobile heeft alleen aan zichzelf gedacht en haar klanten met het probleem laten zitten. Dat is half werk leveren. Dat is onredelijk en niet niet klantvriendelijk. Zo moeten bedrijven niet met hun klanten om willen gaan in het economisch verkeer.

Telefoon2010

Ik verneem net dat iemand (na een contractstermijn van 2 jaar) zijn abonnement heeft verlaagd naar een Relax 15 '10 (dat advies krijg je van de klantenservice), en nu blijkt dat deze klant weer 2 jaar aan T-Mobile vast zit, en dat was zijn bedoeling helemaal niet. Hij wilde zijn Resterend Tegoed zo snel mogelijk opmaken en dan T-Mobile gaan verlaten. Nu is hij van de regen in de drup beland. Oeps

Telefoon2010

Telefoon2010 schreef:Ik verneem net dat iemand (na een contractstermijn van 2 jaar) zijn abonnement heeft verlaagd naar een Relax 15 '10 (dat advies krijg je van de klantenservice), en nu blijkt dat deze klant weer 2 jaar aan T-Mobile vast zit, en dat was zijn bedoeling helemaal niet. Hij wilde zijn Resterend Tegoed zo snel mogelijk opmaken en dan T-Mobile gaan verlaten. Nu is hij van de regen in de drup beland. Oeps
Betreffende persoon heeft aangegeven zich vergist te hebben. Het is gelukkig maandelijks opzegbaar.

Benvander

Ongelezen bericht door Benvander »

Hallo, ik ben hier nieuw maar wilde t.a.v. dit onderwerp toch graag even meepraten. Ik was al langere tijd een tevreden T-mobile klant, was ja nu niet meer. Ik vond het onbeperkt houdbaar zijn van mijn beltegoed juist een mooie optie en heb mede daarom voor T-mobile gekozen. Ondertussen is mijn gezin bij T-mobile middels twee abonnementen twee pre paid toestellen en T-mobile family. Door de wijzigingen van T-mobile word ik gedwongen om andere keuzes te maken. Ik begrijp dat T-mobile van hun relax abonnement af wil vind ik jammer maar geen probleem. Ik had graag gezien dat er een redelijke oplossing was bedacht voor alle relax klanten. De oplossing die nu gekozen is lijkt vooral in het voordeel van T-mobile. Ik vind het ook erg vervelend dat als ik contact heb met T-mobile ik tegen een muur van onbegrip oploop, niet verder kom, mij niet gehoord voel en dus nog meer gedwongen word. Na lang klagen krijg ik nu af en toe begrip maar geen passende oplossing. Als het om geld gaat lijkt het me toch dat T-mobile veel geld en tijd kwijt is aan het te woord staan van hun (boze) klanten. Zouden ze dat wel doorberekenen. En als je Youp heet word je wel door een leidinggevende gebeld wat anders word de reclame toch wel negatief.
Ik zie T-mobile niet als een bank en wil dan ook geen rente. Wel zie ik het zo dat als ik mijn geld besteed aan beltegoed dat dit beltegoed van mij blijft en dat ik om de twee jaar een nieuw toestel kan kiezen (pseudo gratis of voor weinig). Het toestel wat ik nu heb zal het een keer begeven en dan zal ik een ander aanschaffen, dus weg voordeel van de deal met T-mobile. Ik zie het meer als het kopen van een cd of boek. Als ik de muziek niet meer beluister of het boek niet meer lees dan blijft het toch van mij. De schrijver of muzikant (zou wel gezellig zijn hoor) komt niet langs om de cd of het boek terug te halen.
Ik zou een coulante oplossing voor al zijn oude en trouwe klanten wensen. Waarbij ik voorspel dat als dit al was gedaan T-mobile meer tevreden klanten had gehad en goedkoper uit was geweest. Zijn er hier mensen die een oplossing hebben voor relax klanten. Ik wil best naar een ander abonnement maar ik wil mijn beltegoed op kunnen maken of behouden en om de twee jaar een ander toestel uit kunnen zoeken voor weinig.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Benvander schreef:Hallo, ik ben hier nieuw maar wilde t.a.v. dit onderwerp toch graag even meepraten. Ik was al langere tijd een tevreden T-mobile klant, was ja nu niet meer. Ik vond het onbeperkt houdbaar zijn van mijn beltegoed juist een mooie optie en heb mede daarom voor T-mobile gekozen. Ondertussen is mijn gezin bij T-mobile middels twee abonnementen twee pre paid toestellen en T-mobile family. Door de wijzigingen van T-mobile word ik gedwongen om andere keuzes te maken. Ik begrijp dat T-mobile van hun relax abonnement af wil vind ik jammer maar geen probleem. Ik had graag gezien dat er een redelijke oplossing was bedacht voor alle relax klanten. De oplossing die nu gekozen is lijkt vooral in het voordeel van T-mobile. Ik vind het ook erg vervelend dat als ik contact heb met T-mobile ik tegen een muur van onbegrip oploop, niet verder kom, mij niet gehoord voel en dus nog meer gedwongen word. Na lang klagen krijg ik nu af en toe begrip maar geen passende oplossing. Als het om geld gaat lijkt het me toch dat T-mobile veel geld en tijd kwijt is aan het te woord staan van hun (boze) klanten. Zouden ze dat wel doorberekenen. En als je Youp heet word je wel door een leidinggevende gebeld wat anders word de reclame toch wel negatief.
Ik zie T-mobile niet als een bank en wil dan ook geen rente. Wel zie ik het zo dat als ik mijn geld besteed aan beltegoed dat dit beltegoed van mij blijft en dat ik om de twee jaar een nieuw toestel kan kiezen (pseudo gratis of voor weinig). Het toestel wat ik nu heb zal het een keer begeven en dan zal ik een ander aanschaffen, dus weg voordeel van de deal met T-mobile. Ik zie het meer als het kopen van een cd of boek. Als ik de muziek niet meer beluister of het boek niet meer lees dan blijft het toch van mij. De schrijver of muzikant (zou wel gezellig zijn hoor) komt niet langs om de cd of het boek terug te halen.
Ik zou een coulante oplossing voor al zijn oude en trouwe klanten wensen. Waarbij ik voorspel dat als dit al was gedaan T-mobile meer tevreden klanten had gehad en goedkoper uit was geweest. Zijn er hier mensen die een oplossing hebben voor relax klanten. Ik wil best naar een ander abonnement maar ik wil mijn beltegoed op kunnen maken of behouden en om de twee jaar een ander toestel uit kunnen zoeken voor weinig.
Het is toch redelijk om elkaar aan de samen overeen gekomen voorwaarden uit het contract te houden? En T-mobile is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling, die gaan niet én bij een nieuw contract een nieuw toestel sponsoren voor je, én je nog een aantal belminuten mee laten nemen ook. En de vergelijking met een CD gaat natuurlijk mank, u koopt binnen de contractueel afgesproken termijn beltegoed, om dit daar binnen te gebruiken naar eigen goeddunken. Nergens staat er in dat u deze mee kan nemen naar een nieuw contract. En dat weet ik omdat ik ook een relax contract hád. Die vergelijking zou kloppen als u het boek 2 jaar zou lenen oid.

Benvander

Hallo bedankt voor je snelle reactie. Ik heb nog steeds een relax abonnement dus t.a.v. het beltegoed is er niets verandert. Dat is en blijft onbeperkt houdbaar zoals T-mobile er toentertijd mee adverteerde. Alleen omdat T-mobile dat abonnement uit zijn/haar assortiment heeft gehaald hebben ze direct ook de voorwaarden verandert (ik niet). Het schijnt dat T-mobile niet verplicht is (volgens de wet) om dit te melden. Vanuit klant gerichtheid zou het wel wenselijk zijn (tenminste dat is mijn mening). Wat mij betreft is dat beltegoed dan van mij als zijnde bezit. Als ik van abonnement verander ben ik dat beltegoed kwijt, volgens mij word mij dan bezit ontnomen. En als ik bij dit (niet meer bestaande) abonnement blijf dan is de voorwaarde voor iedere twee jaar een ander toestel ook weg. Overigens betaal ik natuurlijk wel voor dat toestel maar dan i.i.g. niet dat enorme bedrag in 1 keer. Dus wat mij betreft gaat de vergelijking met cd of boek niet mank.

sjohie

Benvander schreef:Hallo bedankt voor je snelle reactie. Ik heb nog steeds een relax abonnement dus t.a.v. het beltegoed is er niets verandert. Dat is en blijft onbeperkt houdbaar zoals T-mobile er toentertijd mee adverteerde. Alleen omdat T-mobile dat abonnement uit zijn/haar assortiment heeft gehaald hebben ze direct ook de voorwaarden verandert (ik niet). Het schijnt dat T-mobile niet verplicht is (volgens de wet) om dit te melden. Vanuit klant gerichtheid zou het wel wenselijk zijn (tenminste dat is mijn mening). Wat mij betreft is dat beltegoed dan van mij als zijnde bezit. Als ik van abonnement verander ben ik dat beltegoed kwijt, volgens mij word mij dan bezit ontnomen. En als ik bij dit (niet meer bestaande) abonnement blijf dan is de voorwaarde voor iedere twee jaar een ander toestel ook weg. Overigens betaal ik natuurlijk wel voor dat toestel maar dan i.i.g. niet dat enorme bedrag in 1 keer. Dus wat mij betreft gaat de vergelijking met cd of boek niet mank.
Het is geen bezit, maar tegoed, met daaraan een aantal mitsen en maren verbonden, zoals overeen gekomen in het contract. En dat contract is tijdsgebonden, daar er een looptijd van 2 jaar is overeen gekomen bij afsluiten. Nergens in dat contract staat dat u tzt beltegoed mee kan nemen naar een nieuw abonnement, of dat T-mobile zich enige verplichting oplegt om u ook maar 1 seconde mee te laten nemen uit coulance of wat dan ook. Dit is bij mijn weten ook in de uitzending benoemd door meer juridisch onderlegde personen?

Bovenstaande is wat anders dan een boek wat je koopt, en je tot in eeuwigheid in je kast kan plaatsen en kan pakken naar goeddunken.

Persoonlijk vind ik dit een schrijnend brevet van onvermogen wat betreft de gemiddelde consument, die blijkbaar ook hier niet op de kleine lettertjes heeft gelet, net als zeg met hun hypotheken, flitskredieten, verzekeringen, en zo verder. En dit onvermogen vervolgens maar proberen af te wentelen op een bedrijf als T-mobile, door ze aan de haren voor de rechtbank der publieke opinie, met zijn ~17 miljoen rechters, te slepen. Uiteraard onder het camera-oog van Radar...

Benvander

Ik wil ook geen beltegoed meenemen naar een nieuw abonnement, ik wil alleen mijn beltegoed behouden en niet kwijt raken omdat mijn abonnementsvorm wegvalt. Dit is eenzijdig besloten door T-mobile zonder van te voren te overleggen of met een reëel voorstel te komen (dat noem ik coulant zijn naar je klant). T.a.v. die kleine lettertjes, tja lastig zijn die er nou voor de klant zijn voordeel of voor het bedrijf om zich uiteindelijk achter te verstoppen en niet met de klant te overleggen. Ik heb vaak het idee verschil is in klant worden en klant zijn. Gevoelsmatig kan alles als ik klant word maar word het beduidend minder als ik klant ben. Maar goed mijn werkveld ligt niet bij dergelijke producten en ik heb er niet heel veel ervaring mee. Ik denk dat ik het daarom echt anders zie. T.a.v. het tegoed hebben daar heb je wel een punt het gaat hier niet om bezit zoals bij een boek of cd, maar aangezien het mij geld heeft gekost en mij oneindige houdbaarheid heeft toegezegd ervaar ik het wel als bezit. Zou dat dom zijn van mijn kant of zou dit ook wel eens zo kunnen werken?
Ik ben nog steeds wel benieuwd naar iemand die een oplossing heeft voor mijn ons probleem (dat van T-mobile en mij).

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Benvander schreef:Ik wil ook geen beltegoed meenemen naar een nieuw abonnement, ik wil alleen mijn beltegoed behouden en niet kwijt raken omdat mijn abonnementsvorm wegvalt.
U wilt dus geen beltegoed meenemen, maar wel behouden? :?
Benvander schreef:Dit is eenzijdig besloten door T-mobile zonder van te voren te overleggen of met een reëel voorstel te komen (dat noem ik coulant zijn naar je klant).
Denk dat ze het wel degelijk overlegd hebben, maar niet met de klant, de klant heeft ook totaal niets te maken met het aanbod van een commercieel bedrijf. Als een bedrijf het aanbod wil wijzigen, moeten ze dat doen. Voor uw huidige contract is niets gewijzigd, en als u niets doet, wijzigt tmobile ook niets voor u. Het enige is dat wanneer u wilt verlengen, omdat u een nieuw toestel wilt, dan gebeurt er pas iets in uw nadeel.

Benvander

inderdaad ik begrijp dat als ik voor een ander abonnement kies ik mijn beltegoed niet kan behouden of meenemen. Daar zou ik me best bij neer kunnen leggen als het me goed uitgelegd word. Maar wat nou als mijn abonnement verdwijnt? Dan verandert er toch wat in mijn keuzes? Is dit nou zo vreemd? En als een commercieel bedrijf iets wil veranderen dan moeten ze dat zeker doen. Maar als ze daardoor klanten verliezen of klanten ontevreden maakt dan is het commercieel toch interessant om na te denken hoe je deze klanten kunt behouden? Of is dit nou ook zo vreemd? Weet iemand ook hoeveel relax en flex abonnementen er waren of nog steeds zijn. Ik lees dat ik niet de enige ontevredene hierover ben.

Benvander

Ook wel een leuke vertaling. Ik wil niet een ander toestel en daarom een ander abonnement. Ik raak de mogelijkheid kwijt wat ik vroeger wel had. Abonnement verlengen nieuw toestel voordelig erbij. Toen ik mijn Flex abonnement afsloot vond ik het vooral aantrekkelijk dat mijn beltegoed behouden bleef. Ik dacht uniek en logisch bedacht van T-mobile. Dit is nu weg en dat vind ik jammer.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Benvander schreef:Maar als ze daardoor klanten verliezen of klanten ontevreden maakt dan is het commercieel toch interessant om na te denken hoe je deze klanten kunt behouden?
Bestaande klanten zijn commercieel niet interessant. Daarom is het nog steeds het meest voordelig om na iedere contracttermijn over te stappen naar een ander. U, en met u vele andere relaxgebruikers zijn nu ontevreden over dit handelen van tmobile en zullen opstappen naar een ander. Als u de moeite neemt om eens de topics in het deel over mobiele telefonie door te lezen, zult u zien dat er evenzoveel topics zijn met klachten over andere providers. Deze mensen zullen overstappen naar degene met het meest interessante aanbod voor nieuwe klanten.

Het is goedkoper om nieuwe klanten binnen te halen die elders ontevreden zijn, dan om bestaande ontevreden klanten tevreden te krijgen. Helaas is dat de commerciële wereld van de mobiele telefonie, en daar kan je heel lang ontevreden om blijven, of je kunt er je voordeel uit halen.

Benvander

Ik zie nog niet zo waar ik mijn voordeel mee kan halen. Ik ben redelijk lui en vind al dat gezoek vaak wel lastig. Ik raak snel het overzicht kwijt en weet niet zo goed welke keuze ik dan moet maken. Dit is geen onwil maar meer door de bomen het bos niet zien. Daarnaast heb ik T-mobile family wat ik met drie kinderen wel handig vind. Het is een geruststellend idee dat wij onderling contact kunnen hebben en geen discussie over wel niet beltegoed.
Overigens ben ik van mening dat de winst waarschijnlijk op korte termijn zal zitten met die nieuwe klanten. Ik heb ooit ergens gelezen vertrouwen hoog, productie hoog, kosten laag. Al dat gehop van bedrijf naar bedrijf lijkt me voor de lange termijn niet goed.

sjohie

Benvander schreef:inderdaad ik begrijp dat als ik voor een ander abonnement kies ik mijn beltegoed niet kan behouden of meenemen. Daar zou ik me best bij neer kunnen leggen als het me goed uitgelegd word. Maar wat nou als mijn abonnement verdwijnt? Dan verandert er toch wat in mijn keuzes? Is dit nou zo vreemd? En als een commercieel bedrijf iets wil veranderen dan moeten ze dat zeker doen. Maar als ze daardoor klanten verliezen of klanten ontevreden maakt dan is het commercieel toch interessant om na te denken hoe je deze klanten kunt behouden? Of is dit nou ook zo vreemd? Weet iemand ook hoeveel relax en flex abonnementen er waren of nog steeds zijn. Ik lees dat ik niet de enige ontevredene hierover ben.
Deze abonnementsvorm is >1 jaar geleden al verdwenen, toen is T-mobile gestopt met het verkopen er van. Dat is een vrije (zakelijke) keuze van T-mobile geweest, en raakt u als bestaande klant op geen enkele manier. Dat gebeurd pas als u zelf iets wilt wijzigen aan het abonnement, hetzij om het maandbedrag te verlagen, hetzij als u dit om wilt zetten naar een compleet ander abonnement om zo een nieuw toestel met korting te krijgen.

En blijkbaar is het voor een bedrijf als T-mobile commercieel te verdedigen om een paar klanten wat tegen de haren in te strijken, omdat ze met de nieuwe abonnementsvormen meer verdienen? Daar tegen gaan ageren is natuurlijk relatief hypocriet, als u aan de andere kant om puur geldelijke redenen wilt dat ze alles maar laten zoals het is. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat T-mobile maar geld toe moet leggen op het abonnement, omdat dit u beter uitkomt. Er staan 2 handtekeningen onder dat contract.. :wink:

En daarnaast is het een tegoed, wat slechts bruikbaar is binnen de kaders zoals bepaald door het overeengekomen contract, en daarin staat nergens dat u dit mee zou moeten kunnen nemen, hier een X geldbedrag per belminuut voor krijgt, of wat dan ook.

lebo50

Ongelezen bericht door lebo50 »

Ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile, maar nu ga ik hun helaas verlaten en stap ik over op een nieuwe provider. Ik had extra 2 een duurder Relax Abonnement afgesloten als wat ik nodig had omdat ik belminuten wou opbouwen voor mijn zoon die dan mijn abonnement zou overnemen na deze 2 jaar, het beltegoed wat over bleef was toch altijd onbeperkt houdbaar, ik heb diverse malen het afgelopen jaar T-Mobile gebeld en gevraagd kan ik mijn abonnement na deze 2 jaar verlengen en verlagen met behoud van mijn opgebouwde belminuten, ja zij de meneer/mevrouw aan de telefoon dat kan en nu is deze maand mijn abo afgelopen en blijkt het niet zo te zijn, ik kan alleen de laagste Relax abo nemen en dit kost nog 22 euro en lager als dit abo kan ik niet gaan, dus ze verplichten je om het opgebouwde beltegoed weg te gooien (ik heb 4200 belminuten en bij mijn idem dit 8200 belminuten over) of je moet hetzelfde duurder abo nemen en je bent echt niet meer vrij om zelf je abo te kiezen. Dit vind ik echt niet kunnen!!
OOk is het absurd als je een Relax 450 hebt en je betaald iedere maand 45 euro, maar bel je naar het buitenland, bv DL of BE dan komen er kosten bij i.p.v. dat het van je beltegoed afgaat, Je kunt wel internet Europa afsluiten, maar daar kan ik niet mee bellen en koop ik Europa bellen bundel, dan kan ik er weer niet mee internetten. Nee voor mij hoeft deze provider niet meer, vind wel jammer, want wij waren jaren trouwe klanten en hadden nooit problemen, tot nu, we leven echt in een wegwerp :( maatschappij!!

sjohie

lebo50 schreef:Ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile, maar nu ga ik hun helaas verlaten en stap ik over op een nieuwe provider. Ik had extra 2 een duurder Relax Abonnement afgesloten als wat ik nodig had omdat ik belminuten wou opbouwen voor mijn zoon die dan mijn abonnement zou overnemen na deze 2 jaar, het beltegoed wat over bleef was toch altijd onbeperkt houdbaar, ik heb diverse malen het afgelopen jaar T-Mobile gebeld en gevraagd kan ik mijn abonnement na deze 2 jaar verlengen en verlagen met behoud van mijn opgebouwde belminuten, ja zij de meneer/mevrouw aan de telefoon dat kan en nu is deze maand mijn abo afgelopen en blijkt het niet zo te zijn, ik kan alleen de laagste Relax abo nemen en dit kost nog 22 euro en lager als dit abo kan ik niet gaan, dus ze verplichten je om het opgebouwde beltegoed weg te gooien (ik heb 4200 belminuten en bij mijn idem dit 8200 belminuten over) of je moet hetzelfde duurder abo nemen en je bent echt niet meer vrij om zelf je abo te kiezen. Dit vind ik echt niet kunnen!!
OOk is het absurd als je een Relax 450 hebt en je betaald iedere maand 45 euro, maar bel je naar het buitenland, bv DL of BE dan komen er kosten bij i.p.v. dat het van je beltegoed afgaat, Je kunt wel internet Europa afsluiten, maar daar kan ik niet mee bellen en koop ik Europa bellen bundel, dan kan ik er weer niet mee internetten. Nee voor mij hoeft deze provider niet meer, vind wel jammer, want wij waren jaren trouwe klanten en hadden nooit problemen, tot nu, we leven echt in een wegwerp :( maatschappij!!
Dit zijn allemaal dingen die je als goedgeïnformeerde consument had kunnen weten, als je je even verdiept had in de voorwaarden. En het enige waar je T-mobile legitiem van kan beschuldigen, is dat zij zich keurig aan de gemaakte afspraken houden.

yvonch

Ongelezen bericht door yvonch »

Ik ben begonnen met mijn eerste abm bij orange, waar ik toen 20e p/m voor betaalde met behoud van beltegoed. Wat voor mij erg prettig was, belde in de zomer (ook vanaf buitenland) meer dan in de winter. Zo spaarde ik in de winter, voor de zomer als ik op vakantie meer belde.
Dat werd toen overgenomen door T-M. Daar werd toen het abm veranderd door het buitenland niet meer onder het gewone beltegoed te laten vallen (extra voor betalen) Toen ik na een paar jaar eens een nieuwe mobiel wilde, kon ik weer een abm nemen voor 20e (ralex 20 met mobiel) met behoud van mijn beltegoed van ongeveer 60e. Maar merkte dat er toch dingen niet van mijn beltegoed afgeschreven werden, maar extra in rekening werden gebracht. Terwijl mijn beltegoed toch op liep, naar nu ongeveer 100e.
Het abm was afgelopen in ocktober 2012, maar moet het nu door laten lopen anders ben ik mijn beltegoed kwijt. Bij TM zeggen ze alleen dat ik meer moet gaan bellen om het op te krijgen en dat er verder niets aan te doen is. Lees nu dat er misschien toch iets te doen is, door een ralex 15 abm te nemen. Ga het na vragen alvast bedankt.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@yvonch

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en alles voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

Gesloten