LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoera we hebben KPN glasvezel

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jan Witjes
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2012 14:08

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Jan Witjes »

bprosman schreef:De keuze voor glas heb ik hier (nog) niet, tegen die tijd dat t hier komt hebben de leveranciers waarschijnlijk ook hun aansluitplanning en helpdesk op orde.
Dat heeft die van ons dus wel maar als het in Den Bosch nog niet is dat is toch een belangrijke stad onbegrijpelijk.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Jan Witjes schreef:]

Dat heeft die van ons dus wel maar als het in Den Bosch nog niet is dat is toch een belangrijke stad onbegrijpelijk.
:lol: Schijnbaar niet belangrijk genoeg voor glasvezel. Als ik al die kinderziektes hoor, denk ik dat je het in geen enkele stad mist.

singer
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 dec 2006 22:16
Locatie: best

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door singer »

singer schreef:Eindelijk is er op ons adres glasvezel beschikbaar,dus meteen naar de KPN winkel alles afgesloten.
Op 31 december 2012 zou het in orde gemaakt worden door een monteur.
Helaas afspraak verzet naar 10 januari, ok kan altijd een keer gebeuren,
Op 10 jan voor de midag is alles gereed gemaakt voor het plaatsen van de experia box,om 13uur is de monteur van KPN er met de vraag waar is het instalatie pakket?
Die hebben we dus niet gekregen,dus we hebben helemaal niks meer geen tv/internet/telefoon.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 17 jan,instalatie pakket word 18 jan geleverd.zolang digitenne gehaald bij de KPN winkel in eindhoven daar blijkt onze eerste order weg te zijn,dus er wordt een nieuwe aangemaakt en de digitenne krijgen we mee,kunnen we tenminste tv kijken.
Dan op 14 jan telefoon van de KPN ,5 feb komen we alles instaleren ,nou dat dacht ik dus niet 17 jan heb ik een afspraak met de monteur.
Nou dan maar weer voor de zoveelste keer de klantenservice gebeld,wat is het geval er lopen 2 bestellingen.
Medewerker gaat de laatste bestelling annuleren,maar helaas gaat het fout en annuleert ze de eerste.
Ook dit moet niet zo'n probleem zijn krijg ik te horen,u heeft immers de afspraak met de monteur op 17 jan.
Op 17 jan is de monteur er dit is ook de enigste die zijn werk wel goed doet,maar hij is ook niet in dienst bij de KPN maar doet alleen de aansluitingen .
Zo gezegt zo gedaan alles gereed alleen nog abbonee nr en pincode invoeren en starten maar.
En toen ging het dus weer mis deze gegevens worden pas op 5 februari vrijgegeven.
Al met al hebben we dus nu nog helemaal niks.
Wat een k*t bedrijf ,sorry voor mijn woorden maar kan er niet meer van maken.
En tot overmaat van ramp had ik net ook geen digitenne meer ,dus weer bellen blijkt dat er helemaal geen contract is,nou die weer aangemaakt via het service center , en nu hebben we weer beeld,zolang als het duurt.
Nu hoop ik dat het 5 februari wel gaat lukken anders kunnen ze de hele zooi meenemen!!!
Ik dacht dat KPN stond voor communicatie,maar als er iets mis is daar dan is het dat.
Iedereen geeft elkaar de schuld,in de winkel zeggen ze doe u bestellingen maar in de winkel altijd beter,en bij de klanten service zeggen ze nee,regel het maar via ons in de winkel weten ze er niks van.
mvg J van de Loo
Update
Het is 5 februari,monteur zou komen maar helaas niet geweest.
en bij de klantenservice krijgen ze geen contact met de planning.
Nou dat gaat dus weer lekker,en internet hebben we nu ook niet meer.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Annuleren die zooi, dit is toch 10x niks.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Har06 »

Gisteren het programma van Radar en de problemen met KPN glasvezel gezien, de directeur van KPN zat er met schaamrood op z,n kaken bij.
Vandaag hebben heeft KPN een winstwaarschuwing aan de financiele markt gegeven, hun aandelen duikelen ter waarde van 1,5 miljard, de aankoop van de 4 G markt zal KPN nog lelijk opbreken.
Voor mij voorlopig geen KPN en zeker geen glasvezel :wink: :idea:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

met schaamrood op z,n kaken
Heb ik niet gezien hoor. Wat ik zag is gebruikelijke toneelstukje. In de tussentijd vraag je je af waarom mensen voor KPN kiezen.

Het antwoord daarop is:

KPN is "veilig en vertrouwd". Echt Nederlands en nog "van vroeger". Ook al zijn ze erg duur. Mensen blijven er intrappen. Best wel dom.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:
met schaamrood op z,n kaken
Heb ik niet gezien hoor. Wat ik zag is gebruikelijke toneelstukje. In de tussentijd vraag je je af waarom mensen voor KPN kiezen.

Het antwoord daarop is:

KPN is "veilig en vertrouwd". Echt Nederlands en nog "van vroeger". Ook al zijn ze erg duur. Mensen blijven er intrappen. Best wel dom.
Bob S heb je wel goed gekeken ? Jij noemt 2 miljoen mensen dom ? lool in the mirror :oops:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef: Bob S heb je wel goed gekeken ? Jij noemt 2 miljoen mensen dom ? lool in the mirror :oops:
Ik heb het niet gezien ( was niet thuis) , maar ik begrijp wel wat Bob bedoelt, de huichelarij van KPN is algemeen bekend.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

lool in the mirror

Wat betekent dat "lool" precies?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:lool in the mirror

Wat betekent dat "look" precies?
look=kijken

Ik verklaar zo,n 2 milj mensen niet voor dom, gelukkig ben ik al jaren van de KPN af :lol:

grizzly1972
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

Bob Schurkjens schreef:
met schaamrood op z,n kaken
Heb ik niet gezien hoor. Wat ik zag is gebruikelijke toneelstukje. In de tussentijd vraag je je af waarom mensen voor KPN kiezen.

Het antwoord daarop is:

KPN is "veilig en vertrouwd". Echt Nederlands en nog "van vroeger". Ook al zijn ze erg duur. Mensen blijven er intrappen. Best wel dom.
Mag je niet vergeten wat KPN voor praatjes houdt aan de deur en aan de telefoon om hun produkt aan de man te brengen. En daar trappen toch heel wat mensen in. Velen zullen ook wel niet tevreden zijn met UPC maar bij KPN ben je echt niet beter uit. Maarja zou je dan kunnen zeggen het is toch een "open" glasvezel. Als KPN me niet bevalt ga ik naar een ander. Eerder in dit topic kun je al lezen wat nu echt de praktijk is. Bovendien heb je vaak alleen keus tussen KPN..KPN.. en KPN.. dus van de regen in de drup.
KPN is maar op een manier te straffen: Abo opzeggen en als reggefiber(KPN grootaandeelhouder) bij je aan de deur staat wijs je het gewoon af. Pas als er echt een provider op glas komt die niet afhankelijk is van KPN dan is het wat anders. Of Cogas zal al een netwerk aan moeten leggen bij jullie in de buurt.
Meeste tijd is het Reggefiber en dat is .. KPN..KPN..KPN>>

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Hoera we hebben KPN glasvezel

Ongelezen bericht door sadfly »

Hmm, KPN is grooste rommel.. en duur. probleme is zover ik weet.
bijne elke glasvezel zit toch weer vast aan kpn. Gelukkig is kabel ook niet slecht.

Gesloten