LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en facturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Re: Tele2 en facturen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat klopt niet. De geschillencommissie is gratis wanneer je in het gelijk wordt gesteld. Daarnaast kun je een schadevergoeding eisen én krijgen.

rutgerb60

Ongelezen bericht door rutgerb60 »

De altijd vriendelijke Danielle van Tele2, zij die op alles en iedereen reageert die ergens op het Nederlandse web een kanttekening maakt over Tele2. Blijkt stil te worden wanneer je haar mailt, mailt op het door haar zelf opgegeven mailadres.

Omdat ik er alles aan wil doen dat lijd tot een oplossing heb ik Danielle afgelopen week gemailt om een persoonlijke afspraak te maken. Met als doelstelling deze zeer ingewikkelde problemen tot een goed einde te brengen.

Danielle beantwoord mijn verzoek tot dit gesprek niet. Wat natuurlijk volledig past binnen het Tele2 protocol.

Inmiddels ben ik al even bezig op het forum van Radar, dit in de hoop dat de redactie van Radar ook meeleest. Is er iemand van de redactie die wellicht hulp kan bieden?

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dergelijke problemen bij Tele2.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste rutgerb60,

Ik vind het vervelend om te lezen dat we nog niet tot een passende oplossing zijn gekomen. Ik heb mijn collega verzocht om contact met je op te nemen, hij zal je vandaag proberen te bellen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik heb je ook al 3 x gemaild Daniëlle, reageer je daar ook nog op?

Pietjeprecies01

Ongelezen bericht door Pietjeprecies01 »

Het is een algemeen probleem bij alle providers, dat hun klantenservice .... is.
Dat krijg je als je mensen aanneemt die moeten werken vh uitkeringsinstantie, de meesten gaan dan met tegenzin aan het werk en je kan zelf invullen wat er dan gebeurt.
En als ze dan mensen aannemen die graag willen werken geven ze die een hongerloon van een paar eurocenten boven het minimumloon en geen uitzicht op een langdurige betrekking, omdat ze bijna allemaal via een uitzendburo werken.
Vind je het dan gek dat de goede mensen dan gauw vertrekken, zodat alleen de .... achterblijven
Trouwens het betreft toch niet alleen deze providers, het betreft alle instanties incl de overheid die met callcenters werken.

Pietjeprecies01

Ongelezen bericht door Pietjeprecies01 »

Als ik dit zo lees, vraag ik mij af of die Danielle wel een fysieke persoon is, of het is een onderdeel vd automatische reply.

Tele2 Webcare

Beste SJZ,

Ik heb je in een eerder bericht al laten weten dat ik online aanwezig ben om klanten te helpen. Wanneer je zelf een vraag hebt kun je het beste een eigen topic openen, dan kunnen we zo goed mogelijk helpen.

Je kan ook een topic openen op ons forum: https://forum.tele2.nl/forum.php Indien we persoonlijke gegevens nodig hebben dan laten we dit altijd online weten.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste rutgerb60,

Ik heb begrepen dat mijn collega inmiddels contact met je heeft gehad hierover en dat hij volgende week opnieuw contact met je op zal nemen om dit nogmaals door te spreken.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste rutgerb60,

Ik kreeg van mijn collega door dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van je.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Gesloten