LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo interactieve hd recorder
Re: Ziggo interactieve hd recorder
Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.
Glas doet wat het moet doen beter dan de kabel...bprosman schreef:Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.
We gaan behoorlijk offtopic.
Dat zeg ik ook niet , ben het met je eens dat het beter werkt ALS het werkt maar voor je het in huis hebt is er al wat water door de Rijn gegaan en vervolgens stikken ze in hun eigen succes en zijn de helpdesken overbelast , vandaar mijn opmerking : "Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen".Glas doet wat het moet doen beter dan de kabel...
bprosman schreef:Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.
Als er geen ander alternatief is, houd het toch op.
Dat een hele stad met glasvezel wordt verzorgd, zegt nog niet, dat het ook werkt.
-
Gewoon op marktplaats kijken ...
Al was het maar om die voorraad bagger hd recorders die ze nog in huis hebben op te maken.sjohie schreef:Jij bent als klant al binnen, en bent zo te lezen tevreden genoeg om dat ook te blijven, dus waarom zou ziggo kostbaar marketingbudget uitgeven aan je, als ze dat ook kunnen aanwenden om nieuwe klanten te werven? En daarnaast, ons alles-in-één abonnement is recent nog wat goedkoper geworden, dat vonden we toch wel lief van ze.ziggo-gebruiker schreef:Hallo allemaal
wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...
ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...
bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
Daarom zei ik al , laat die "aanbieding recorders" en koop bij BCC of zo een "echte".Al was het maar om die voorraad bagger hd recorders die ze nog in huis hebben op te maken.
Die ondersteunt geen interactieve televisie van Ziggo.bprosman schreef:Dan zou ik toch bij BCC voor een Humax gaan, beter dan die Cisco die Ziggo aanbiedt.
Jawel hoor, heb hier de Humax 5200 en die ondersteunt dat prima.Die ondersteunt geen interactieve televisie van Ziggo.
Opnemen, pauzeren, uitzending gemist, film huren etc.
-
Begrijp je wel hoor Ziggo gebruiker maar Ziggo wil op deze wijze nieuwe klanten krijgen.
Veranderen doe je er toch niets aan of je zal al de trucje toe moeten passen.
Persoonlijk zeg ik.. kijk op marktplaats. Zijn ook klanten die zo,n decoder verkopen..
Veranderen doe je er toch niets aan of je zal al de trucje toe moeten passen.
Persoonlijk zeg ik.. kijk op marktplaats. Zijn ook klanten die zo,n decoder verkopen..