LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Elif1987
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2013 17:15

Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door Elif1987 »

In oktober 2012 heb ik 5 kettingen met ''swarovski elements'' gekocht via Super dagdeal/ Golden deals.
Ik ontving slechts 1 van de 5 kettingen na weken van wachten en tot mijn grote schrik was deze ketting een vreselijk stuk kermiswaar uit China!

Na mijn beklag te hebben gedaan bij Superdagdeal en Goldendeals, beloofde men mij mijn geld terug, als ik de ketting naar GAM Deals in Lelystad zou retourneren en een ingevuld retourformulier via de post naar Golden deals zou sturen. Dit deed ik in november 2012 en ik zou mijn geld binnen 4 weken terug krijgen.

Tot op heden, nu 12 februari 2013, heb ik na herhaaldelijk bellen en mailen werkelijk nog geen cent terug ontvangen. Wanneer het mij lukt om contact te krijgen met deze oplichtersfirma, ( deze oplichters zijn erg moeilijk te contacteren) word mij een groot stuk spek voorgehouden, maar mijn geld terug? Ho maar.

Ik laat het hier niet bij zitten en adviseer jullie om niets maar dan ook NIETS bij deze oplichters te kopen.
Al hen aanbiedingen lijken te mooi om waar te zijn en de werkelijkheid bewijst dat dan ook. :evil:

FDLARRY
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2011 21:21

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door FDLARRY »

Hierbij mijn ervaring met dit list en bedrog bedrijf.

Op 23-10-2012 een matras besteld die niet volgens de afgesproken levervoorwaarden is geleverd. Ook telefoontjes en mailtjes leverde geen resultaat op. Na 3 maanden later nog steeds geen matras. Daarom mijn geld teruggevraagd, formulier ingevuld om de koop te laten ontbinden. Zou binnen 28 dagen mijn geld terug krijgen, maar .... precies niks. Laatste mailtje wordt weer niet op gereageerd. Wat te doen?

Bestel echt niks bij dit bedrijf, ik bestel al lang en veel bij dagaanbiedingsbedrijfen, tot nu toe tot alle tevredenheid, maar bij Goldendeals niks bestellen, een groot drama met veel frustratie. Ik ben benieuwd of ik mijn 179,- nog terug krijg.

Dalen
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2013 20:59

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door Dalen »

Ook ik heb een vergelijkbare situatie met Goldendeals meegemaakt. Bij telefonisch contact werden herhaaldelijk beloftes gemaakt om het geld retour te sturen, maar deze werden nooit nagekomen. Het maakt hierbij niet uit of ik vriendelijk informeerde of (na uitblijven succes) dreigde met rechtelijke stappen. Dit is wat bij mij uiteindelijk heeft gewerkt:

- de gesprekken heb ik opgenomen (zijn handige apps voor als je een smartphone hebt)
- vervolgens heb ik goldendeals een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze een uiterste betaaldatum heb gegeven waarna ik ze in gebreke zou stellen.
- In de brief heb ik specifiek aangegeven dat ik opgenomen gesprekken heb waaruit blijkt dat ze hun beloftes niet nakomen (deze zijn overigens ook bruikbaar bij de katonrechter mocht het zo ver komen).

Vervolgens kreeg ik heel netjes het geld overgemaakt, zonder enige vorm van excuses overigens.

Succes

jolareidi
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2013 08:22

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door jolareidi »

Mij is ongeveer hetzelfde gebeurd. Ik heb op 15 februari 2013 Gilette Fusion Scheermesjes gekocht, echter tot op de dag van vandaag 27 maart 2013 (38 dagen later!) heb ik niets ontvangen. Ik heb inmiddels bijna 10 keer contact gezocht met Goldendeals.nl klantenservice maar er word in het geheel niet gereageerd!
Ik heb uiteraard mijn geld terug gevraagd maar niks, noppes, nada. Ik ben zo gefrustreerd en boos dat ik op internet ben gaan zoeken naar mensen met dezelfde ervaringen, maar ik moest niet lang zoeken :(

Ook ik heb goede ervaringen met bestellen via 1dags aanbieding internetsites, en ik heb reeds van velen gebruik gemaakt, maar Goldendeals.nl is echt een rotte appel.
Ik hoop dat iedereen gewoon zijn geld terug krijgt, maar gebaseerd op de reacties die ik gelezen heb, betwijfel ik of dit gaat gebeuren..

Succes allemaal!

Elif1987
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2013 17:15

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door Elif1987 »

Hoi,

Ik heb nog steeds (!) niets vernomen en dus ook mijn geld nog niet terug.
Ik baal als een stekker!

Hoe is het bij jou afgelopen? Schandalig dat Goldendeals/ superdagdeal gewoon door kan gaan met die verdomde praktijken! :evil:

Elif1987
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2013 17:15

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door Elif1987 »

Dalen schreef:Ook ik heb een vergelijkbare situatie met Goldendeals meegemaakt. Bij telefonisch contact werden herhaaldelijk beloftes gemaakt om het geld retour te sturen, maar deze werden nooit nagekomen. Het maakt hierbij niet uit of ik vriendelijk informeerde of (na uitblijven succes) dreigde met rechtelijke stappen. Dit is wat bij mij uiteindelijk heeft gewerkt:

- de gesprekken heb ik opgenomen (zijn handige apps voor als je een smartphone hebt)
- vervolgens heb ik goldendeals een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze een uiterste betaaldatum heb gegeven waarna ik ze in gebreke zou stellen.
- In de brief heb ik specifiek aangegeven dat ik opgenomen gesprekken heb waaruit blijkt dat ze hun beloftes niet nakomen (deze zijn overigens ook bruikbaar bij de katonrechter mocht het zo ver komen).

Vervolgens kreeg ik heel netjes het geld overgemaakt, zonder enige vorm van excuses overigens.

Succes



Ook ik heb de gesprekken opgenomen maar had me niet bedacht deze ook te kunnen gebruiken, maar uiteraard! Ik ga ze ook een brief sturen en anders gerechtelijke stappen ondernemen met deze gesprekken! Waar een Iphone al niet goed voor is :wink:
Wat si het adres waar jij de brief naar toe hebt gezonden?

Elif1987
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2013 17:15

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door Elif1987 »

FDLARRY schreef:Hierbij mijn ervaring met dit list en bedrog bedrijf.

Op 23-10-2012 een matras besteld die niet volgens de afgesproken levervoorwaarden is geleverd. Ook telefoontjes en mailtjes leverde geen resultaat op. Na 3 maanden later nog steeds geen matras. Daarom mijn geld teruggevraagd, formulier ingevuld om de koop te laten ontbinden. Zou binnen 28 dagen mijn geld terug krijgen, maar .... precies niks. Laatste mailtje wordt weer niet op gereageerd. Wat te doen?

Bestel echt niks bij dit bedrijf, ik bestel al lang en veel bij dagaanbiedingsbedrijfen, tot nu toe tot alle tevredenheid, maar bij Goldendeals niks bestellen, een groot drama met veel frustratie. Ik ben benieuwd of ik mijn 179,- nog terug krijg.

Hoi,

ik zou ze bellen en het gesprek opnemen! Alles wat zij daarin toezeggen kun je tegen ze gebruiken!]Succes. ik weet hoe beroerd je je voelt...

jooststegink
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2013 10:47

Re: Opgelicht door Superdagdeal / Golden deals!

Ongelezen bericht door jooststegink »

Hoi!

Ik ben ook beetgenomen door Golden Deals, maar heb wel mijn geld teruggekregen.
Dankzij de tips van Dalen :)
Om het de andere consumenten wat makkelijker te maken om hun geld terug te krijgen, heb ik onderaan mijn brief gepost.

Ik heb deze brief uitgeprint, en het bedrijf opgebeld. Toen ik weer hun standaardverhaal te horen kreeg, zei ik: "Ik heb dit al 6 keer gehoord. Ik heb een brief geschreven en deze zal ik eerst voorlezen en daarna aangetekend versturen." Ik die brief voorgelezen en toen zei de vrouw dat ze er echt hoge prioriteit aan zou gaan geven. Vanmorgen keek ik op mijn rekening en ja hoor, er was 199 euro bijgeschreven! Tijd voor een bescheiden feestje :))
Graag hoor ik van andere bedrogen consumenten wat zij gehoord hebben van Golden Deals en of jullie je geld terugkrijgen of zelfs teruggekregen hebben...


Golden Deals
Energieweg 17
1271 EC HUIZEN

<<Mijn naam>>
<<Mijn adresgegevens>>


22 juni 2013, BENNEKOM

Geachte medewerker van Golden Deals,
Drie maanden geleden (13-3-2013) heb ik een matras besteld via de site van Golden Deals. Deze zou binnen zes weken na besteldatum bij mij thuis afgeleverd worden. Tot op heden heb ik niets gezien. In die drie maanden heb ik herhaaldelijk gebeld, waarbij een medewerker mij uitleg gaf dat er een technische fout is ontstaan bij de fabrikant en het productieproces vertraging opliep. Ik heb toen aangegeven dat ik dan graag de koop wil ontbinden. Er werd mij een restitutieformulier toegezonden, welke ik invulde en terugstuurde. Mij werd toegezegd dat er aan het management toestemming zou worden gevraagd voor terugbetaling van het geld. Maar tot op heden heb ik geen geld ontvangen.
Ik ben nu echt boos en voel me teleurgesteld in de gang van zaken én in het bedrijf Golden Deals. Ik verwacht dat jullie het betaalde geld (€199) plus de kosten voor het aangetekend versturen van deze brief (€7,70) binnen 14 dagen na aflevering van deze brief op mijn rekeningnummer (<<mijn rekeningnummer>> t.a.v. <<mijn naam>>) terugstorten, anders stel ik uw bedrijf in gebreke en zal ik uw organisatie aanklagen bij de kantonrechter. Totaal eis ik dus 206,70 euro op genoemde rekening binnen veertien dagen na aflevering van deze brief.

Ik denk dat het aanbeveling verdient, te vermelden dat ik alle gevoerde telefoongesprekken met de klantenservice en administratie van Golden Deals heb opgenomen. Ik heb dus bewijslast!!

U kunt mij bereiken op telefoonnummer <<mijn telefoonnummer>> of emailadres <<mijn emailadres>>

Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet,
<<mijn naam>>

Gesloten