Hoi!
Ik ben ook beetgenomen door Golden Deals, maar heb wel mijn geld teruggekregen.
Dankzij de tips van Dalen

Om het de andere consumenten wat makkelijker te maken om hun geld terug te krijgen, heb ik onderaan mijn brief gepost.
Ik heb deze brief uitgeprint, en het bedrijf opgebeld. Toen ik weer hun standaardverhaal te horen kreeg, zei ik: "Ik heb dit al 6 keer gehoord. Ik heb een brief geschreven en deze zal ik eerst voorlezen en daarna aangetekend versturen." Ik die brief voorgelezen en toen zei de vrouw dat ze er echt hoge prioriteit aan zou gaan geven. Vanmorgen keek ik op mijn rekening en ja hoor, er was 199 euro bijgeschreven! Tijd voor een bescheiden feestje

)
Graag hoor ik van andere bedrogen consumenten wat zij gehoord hebben van Golden Deals en of jullie je geld terugkrijgen of zelfs teruggekregen hebben...
Golden Deals
Energieweg 17
1271 EC HUIZEN
<<Mijn naam>>
<<Mijn adresgegevens>>
22 juni 2013, BENNEKOM
Geachte medewerker van Golden Deals,
Drie maanden geleden (13-3-2013) heb ik een matras besteld via de site van Golden Deals. Deze zou binnen zes weken na besteldatum bij mij thuis afgeleverd worden. Tot op heden heb ik niets gezien. In die drie maanden heb ik herhaaldelijk gebeld, waarbij een medewerker mij uitleg gaf dat er een technische fout is ontstaan bij de fabrikant en het productieproces vertraging opliep. Ik heb toen aangegeven dat ik dan graag de koop wil ontbinden. Er werd mij een restitutieformulier toegezonden, welke ik invulde en terugstuurde. Mij werd toegezegd dat er aan het management toestemming zou worden gevraagd voor terugbetaling van het geld. Maar tot op heden heb ik geen geld ontvangen.
Ik ben nu echt boos en voel me teleurgesteld in de gang van zaken én in het bedrijf Golden Deals. Ik verwacht dat jullie het betaalde geld (€199) plus de kosten voor het aangetekend versturen van deze brief (€7,70) binnen 14 dagen na aflevering van deze brief op mijn rekeningnummer (
<<mijn rekeningnummer>> t.a.v.
<<mijn naam>>) terugstorten, anders stel ik uw bedrijf in gebreke en zal ik uw organisatie aanklagen bij de kantonrechter. Totaal eis ik dus 206,70 euro op genoemde rekening binnen veertien dagen na aflevering van deze brief.
Ik denk dat het aanbeveling verdient, te vermelden dat ik alle gevoerde telefoongesprekken met de klantenservice en administratie van Golden Deals heb opgenomen. Ik heb dus bewijslast!!
U kunt mij bereiken op telefoonnummer
<<mijn telefoonnummer>> of emailadres
<<mijn emailadres>>
Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet,
<<mijn naam>>