Ik wil hier niet al te inhoudelijk op in gaan Vogels want het is inderdaad het geval dat posts en topics over die situatie gewoon verwijderd worden, zelfs al heb ik deze niet gestart, dus probeer ik het zo constructief mogelijk te houden.
Niet als je net een paar dagen eerder te horen hebt gekregen dat je baan op de tocht staat
Als ik als verkoper achter mijn werkgever sta, of op een andere manier gemotiveerd ben, dan houd ik er zelfs in extreme situaties er rekening mee dat ik een bedrijf vertegenwoordig. Ook al word ik als verkoper uitgescholden, beledigd, bedreigd, ik probeer het zo professioneel mogelijk af te handelen. Als er erg lastige problemen zijn probeer ik dit op te lossen.
Als ik als verkoper niet achter mijn werkgever sta, of door een andere reden niet meer gemotiveerd ben, dan maakt het mij niet meer uit wat klanten van mij of het bedrijf denken.
Ook al sprak ik in de ik vorm, en klopt dit ook wel voor mijzelf, denk ik dat het wel redelijk klopt met de realiteit en mentaliteit van veel van mijn collega en con-collega verkopers.
Oftewel, reken een bedrijf niet af op de acties van 1 verkoper. Er kunnen meerdere zaken meespelen. *edit* Heb een voorbeeld verwijderd over hoe ik nu werk als ontevreden werknemer, voegt niets toe maar kan slecht zijn voor mij of collega's */edit*
Soms zijn verkopers net mensen (53o, 2013)...quote dit voordat dit verwijderd wordt...