LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort....problems,problems,problems....

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort....problems,problems,problems....

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

D44ntje schreef:geeeeeeeeeeeeen idee...
Het is aangesloten zoals hoort,wel met een uitgebreidere modem nu maar ze heeft alleen vast bellen en internet,op deze modem zit een mogelijkheid om tv aan te sluiten.
ik zie 1 oplossing,contract verscheuren zonder afkoopkosten dan kan ze ergens anders internet nemen die wel geven wat ze bieden.
Ik heb Tele2 en woon op 2 stappen afstand van haar en bij mij werkt het prima,betere service en ze zijn toch wat klantvriendelijker daar maar dat is mijn mening/ervaring.
Wanneer een draadloze verbinding blijft wegvallen heeft dit doorgaans te maken met externe factoren, zoals storingsbronnen, muren of de combinatie tussen modem en computer. Het is in dit geval lastig te beoordelen, maar het modem is hierbij uitgesloten.

In dit geval ga ik met de oplossing mee en zal ik kosteloos het contract beëindigen, zodra er een nieuwe aanvraag gedaan is, lees ik dit graag zodat de data op elkaar afgestemd kan worden.
goost schreef:Krijgen we vanmorgen te horen dat een guidionmonteur komt , Krijgen we 's avonds om om 8.47 ineens een smsje dat het probleem opgelost is (?). We zullen de logs erop checken. Ik hoop morgen toch even nog te horen wat dan idd het probleem was. Zal ik je dan laten weten, misschien helpt het je moeder ook ergens.
Dat heeft elkaar waarschijnlijk gekruist, er wordt wel degelijk contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen. Ik zal vandaag proberen een terugkoppeling te krijgen van de planning.

Henk

D44ntje
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 apr 2013 18:17

Re: Telfort....problems,problems,problems....

Ongelezen bericht door D44ntje »

Fijn om te horen dat zij kosteloos het contract kan beëindigen.
Wij gaan op zoek naar een andere provider en laat dit via twitter weten en via dit forum wanneer dat rond is.

goost
Berichten: 73
Lid geworden op: 03 apr 2013 17:52

Re: Telfort....problems,problems,problems....

Ongelezen bericht door goost »

Telfort webcare schreef:
D44ntje schreef:
goost schreef:Krijgen we vanmorgen te horen dat een guidionmonteur komt , Krijgen we 's avonds om om 8.47 ineens een smsje dat het probleem opgelost is (?). We zullen de logs erop checken. Ik hoop morgen toch even nog te horen wat dan idd het probleem was. Zal ik je dan laten weten, misschien helpt het je moeder ook ergens.
Dat heeft elkaar waarschijnlijk gekruist, er wordt wel degelijk contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen. Ik zal vandaag proberen een terugkoppeling te krijgen van de planning.

Henk
Beste Henk, klopt, dankje inmiddels meegekregen. We wachten.

D44ntje
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 apr 2013 18:17

Re: Telfort....problems,problems,problems....

Ongelezen bericht door D44ntje »

@Telfort,jullie horen binnenkort van de nieuwe provider waar mijn moeder naar overgestapt is.
Bedankt voor deze oplossing !

Gesloten