ik heb op 14-05-2011
early renewal gedaan vanwege de Samsung Galaxy s2
met 2 jarig contract i300 abonement en dit vanwege de actie 5 maanden gratis abonement
dus de eerste 5 maanden hoef de ik niet te betalen en dit kwam goed uit met mijn early renewal.
na zoveel keer discussie met T-Mobile hebben ze dit mij niet toegekend en heb de abonementen niet betaald omdat ik 5 maanden tegoed had,ik ben paar keer bij de T-Mobile shop geweest en daar zeiden ze dat het gewoon op mijn contract staat dus dat ik het gewoon moet krijgen.
en inmiddels ben ik dus compleet afgesloten en T-Mobile heft alles naar de incasso gestuurd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile komt afspraken niet na
Re: T-Mobile komt afspraken niet na
En nu zijn we 2 jaar verder na afsluiten van het contract, wat is je doel van deze post precies?Sezayi schreef:ik heb op 14-05-2011
met 2 jarig contract i300 abonement en dit vanwege de actie 5 maanden gratis abonement
dus de eerste 5 maanden hoef de ik niet te betalen en dit kwam goed uit met mijn early renewal.
na zoveel keer discussie met T-Mobile hebben ze dit mij niet toegekend en heb de abonementen niet betaald omdat ik 5 maanden tegoed had,ik ben paar keer bij de T-Mobile shop geweest en daar zeiden ze dat het gewoon op mijn contract staat dus dat ik het gewoon moet krijgen.
en inmiddels ben ik dus compleet afgesloten en T-Mobile heft alles naar de incasso gestuurd
contract ging pas in op 23-11-2011
Dat betekent contract pas beeindigd
Dat betekent contract pas beeindigd
-
@Sezayi
Mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare
Email verstuurd met de door u gevraagde informatie.
Mijn doel is een onopgeloste probleem waar ik dus de dupe van ben geweest als nog op te lossen.sjohie schreef:En nu zijn we 2 jaar verder na afsluiten van het contract, wat is je doel van deze post precies?Sezayi schreef:ik heb op 14-05-2011
ik heb mischien 20 soorten mensen gesproken van T-mobile en elke praat weer anders de andere zegt dat het geregeld wordt de andere zegt nee die actie is verlopen,en de andere zegt weer dat en dit.