LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door ArneLH »

Als er genoeg mensen een melding maken op Consuwijzer mbt. de geadverteerde maar niet gehaalde 24-uurslevering dan zal de Autoriteit Consument en Markt vanzelf handhavend gaan optreden.

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

vriendin van me heeft ook bestelling gedaan en zelfs klacht ingediend:

Ik heb nog steeds niks ontvangen en op de site staat dat deze klacht is opgelost is er is nog steeds niks opgelost. ik heb ook aangegeven dat ze maar mijn geld moeten terug storten . ik denk dat we gewoon te maken hebben met een iemand die de boel belazerd . als ik mijn geld niet terug krijg ga ik aangifte doen . ben er klaar mee en ik denk dat meerdere met mij deze mening delen. ik moest weer contact op nemen met de site vandaag. maar geloof niet dat ik iets terug ontvang want dat kreeg ik de eerste keer ook niet. dus waarom nu wel.

Gewenste oplossing
GELD TERUG

en nog 1:
ik heb vrijdag 12 april voor 22.00 2 opladers besteld voor mijn samsung s3 . zou dan volgende dag geleverd worden nou nu na een halve week nog niks binnen.
Deze zijn niet geleverd maar ik heb wel betaald.

Gewenste oplossing
geld terug of zo snel mogelijk de spullen leveren .

Oplossing van het bedrijf:
Er staat hier dat die 16/04/2013 verzonden is, en ik heb inderdaad nog geen complete status terug gehad van de Postnl.

U zegt 2 opladers, volgens de gegevens zijn er 2 kabels besteld en naar uw verzonden.

Mocht u vrijdag nog niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op via de website, postnl duurt er soms iets langer over.

het gaat om pverhage tilburg

Als het echt opgestuurd is, geef dan de track en tracecode zodat ze daadwerkelijk kan zien dat het onderweg is!

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Beste verhagen/Foija,

U heeft de 12de besteld op de 16de zijn de producten verzonden er stond bij uw bestelling 2 tot 5 werkdagen, vanaf de 12de is de 16de 3 werkdagen ook doet de postnl er soms iets langer over dan 1 werkdag.


Ook heb ik geen enkel mailtje of telefoontje van uw ontvangen.

Wij hebben dit jaar al 8000 bestellingen verwerkt en meer dan 20.000 laders verzonden, dus er word niemand belazerd en zijn al zeker niet uit op de 2 x 6 euro van u.

Ook contact met ons opnemen wilt u ook niet doen...


Ik begrijp best dat het vervelend is om met een lege telefoon te zitten, wat ik niet begrijp is dat ik binnen 5 werkdagen meer dan 8 klachten en/of negatieve berichten van u vindt over laderwebshop.

Maar ondanks onze verbazing over al jouw negative berichten, Stellingmakerij en aangifte. Raad ik je aan toch zaterdag even af te wachten als je dan nog niks ontvangen heb neem toch even contact op.


Even voor de goede orde de bestelling is binnen 3 werkdagen door ons verzonden.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

flex4you schreef:Hallo laderwebshop,

Aangezien je alleen reageert op klachtenwebsites zoals klacht.nl en dit forum.
Wanneer wordt bestelnummer 7473 besteldatum 05-03-2013 geleverd?

Jullie hebben een mooie website hoor maar je naam wordt aardig te grabbel gegooid op deze manier!!

Als jullie het niet aankunnen stort dan gewoon mijn geld terug.

Ik heb overigens aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl en adviseer overige gedupeerden hetzelfde tedoen!

X Hu
Volgens postnl is die verzonden en ontvangen op

Datum Status Klant geinformeerd
02/04/2013 03:12:33 PM Complete Ja

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

reageer weer voor mn vriendin pverhage
ook vandaag nog niks ontvangen! En ook geen 8 klachten gedaan
telefonisch ook niet bereikbaar, kost ook extra
indien u zelf tel.contact met haar wil opnemen kunt u mij even een pb sturen voor dr nummer

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Ok ik heb de klacht in gediend bij postnl, sorry voor de vertraging.

Mocht ik maandag voor 22.00 nog geen antwoord hebben van postnl zal ik hem nogmaals verzenden, mocht u hem ondertussen ontvangen hoor ik het ook graag.
Foija schreef:reageer weer voor mn vriendin pverhage
ook vandaag nog niks ontvangen! En ook geen 8 klachten gedaan
telefonisch ook niet bereikbaar, kost ook extra
indien u zelf tel.contact met haar wil opnemen kunt u mij even een pb sturen voor dr nummer

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

ik ga het doorgeven, dank u wel!
zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om de track en tracecode dan door te sturen zodat ze zelf ook het pakketje kan volgen?

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Foija schreef:ik ga het doorgeven, dank u wel!
zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om de track en tracecode dan door te sturen zodat ze zelf ook het pakketje kan volgen?
Heeft u het pakket inmiddels ontvangen?

Want het antwoord van postnl is erg tegenvallend.

Postnl: "Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de postcodes van u en van de geadresseerde onderzoeken of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten."

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

Nee nog steeds niks ontvangen.

Laderwebshop schreef:
Foija schreef:ik ga het doorgeven, dank u wel!
zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om de track en tracecode dan door te sturen zodat ze zelf ook het pakketje kan volgen?
Heeft u het pakket inmiddels ontvangen?

Want het antwoord van postnl is erg tegenvallend.

Postnl: "Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de postcodes van u en van de geadresseerde onderzoeken of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie.

Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten."

Joelvdbeek1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2013 16:58

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Joelvdbeek1 »

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb ook al mijn bestelling aantal weken geleden geplaats.
Bestelnummer 8188.
Oordopjes en iphone lader + kabel,
HET GELD IS GEWOON AFGESCHREVEN EN HEB NOG NIKS BINNEN GEKREGEN...!!!

Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk word opgelost.

Met vriendelijke groet,

Joel van de Beek

judithmw
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2013 21:48

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door judithmw »

Al bijna 3 weken geleden laders besteld, maar niet ontvangen. E-mails en telefoon worden niet beantwoord. Ik probeer het nu maar door te posten op verschillende fora. Ik hoop dat dat iets uithaalt..

#8289

pverhage
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2013 12:52

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door pverhage »

ik heb nog steeds niks binnen mijn vriendin foija heeft het geprobeert via deze website ik heb het bij klachten.nl ook geprobeerd maar niks helemaal niks. ik ga ook aangifte doen als u niet binnen 24 uur het geld terug stort ook al is het zoals u zegt maar voor 16 euro. Ik heb u tijd genoeg gegeven. Helaas jammer dat het zo moet. Had graag zoals u wilde wat positievere reactie willen geven maar helaas kan ik dat niet.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

pverhage schreef:ik heb nog steeds niks binnen mijn vriendin foija heeft het geprobeert via deze website ik heb het bij klachten.nl ook geprobeerd maar niks helemaal niks. ik ga ook aangifte doen als u niet binnen 24 uur het geld terug stort ook al is het zoals u zegt maar voor 16 euro. Ik heb u tijd genoeg gegeven. Helaas jammer dat het zo moet. Had graag zoals u wilde wat positievere reactie willen geven maar helaas kan ik dat niet.

Ik heb hem persoonlijk naar het postkantoor gebracht, wel erg vreemd dat het bij u en uw vriendin alles 3 keer verzonden moet worden.

Ik ga het navragen bij de postnl.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door devious »

navragen? met de code kun je zelfs de handtekening voor ontvangst bekijken.

[Deel bericht verwijderd door moderator. Reden: ongefundeerde bewering]

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

Even iets rechtzetten, ik ben de vriendin van Pverhage maar ik heb nog nooit bij u besteld
dus geen onwaarheden gaan verkondigen aub!
Ik heb deze berichten voor pverhage geplaatst zoals u kan lezen!!!!
en inderdaad ook om een track en tracecode gevraagd maar die heeft ze ook nooit gekregen.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

devious schreef:navragen? met de code kun je zelfs de handtekening voor ontvangst bekijken.

Dat baseer jij op 3 klachten? Alleen vandaag al hebben wij 50 bestellingen gehad.

Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschillen commissie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door ArneLH »

Laderwebshop schreef:Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
Wél aangesloten bij die Geschillencommissie inderdaad, maar dat is geen 'overheidsorgaan'.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

ArneLH schreef:
Laderwebshop schreef:Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
Wél aangesloten bij die Geschillencommissie inderdaad, maar dat is geen 'overheidsorgaan'.
Wel degelijk kijkt u maar in de statuten, het valt ondet het ministerie van veiligheid en justitie.

Maar dit wordt een beetje offtopic

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Foija »

Laderwebshop schreef:
Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
Ik heb zelf het nummer van pverhage doorgestuurd naar u zodat u even contact met haar op kon nemen en dat is ook niet gebeurd.

pverhage
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2013 12:52

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door pverhage »

Foija schreef:
Laderwebshop schreef:
Ik raad alle klagers aan gewoon even met ons contact op te nemen, en als ze er dan nog niet uitkomen met ons zijn wij ook lid van de Geschille commisie voor consumenten wat een overheidsorgaan is die bindend advies geeft..
Ik heb zelf het nummer van pverhage doorgestuurd naar u zodat u even contact met haar op kon nemen en dat is ook niet gebeurd.
inderdaad ik heb niks van u vernomen. Ik heb u vandaag ook een berichtje via de website gestuurd , ook geen reactie. u heeft mijn mail adres dus u had even een mailtje kunnen sturen maar goed daar heb ik niks voor want nog steeds mijn goederen niet ontvangen en geen geld terug.

Gesloten