LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Donald:)
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2012 12:40

Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Donald:) »

Helaas is het niet waar dat de Laderwebshop.nl (snel) levert. Op 5 oktober een bestelling van kabels geplaatst en via Ideal betaald, herinnerings mail gestuurd, bellen helpt niet (bellen kost met hun 0900 nummer tachtig cent per minuut), en niets ontvangen.....
Lieve laderwebshop, mochten jullie dit lezen. Ja, ik wil de bestelling geleverd hebben of gewoon het geld terug. Maak je belofte waar, en maak deze klant tevreden!

alfatrion
Berichten: 21921
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik adviseer je om een ingebrekestelling moeten sturen met daarin een voorwaardelijke ontbinding, als je niet langer wilt wachten en je geld terug wilt.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Hallo Donald,

Ik kan helaas niets vinden op de naam Donald.

Ik zie wel dat er die dag een bestelling is geweest van 6 kabels. Deze bestelling is inderdaad niet binnen 24 uur maar een aantal dagen later, de ontvangst van deze kabels is bevestigd door de postnl.

Kan jij bevestigen dat deze bestelling van 6 kabels inderdaad de jouwe is, en dat je ze ook echt ontvangen heb zoals de postnl aangeeft.

Groet,

Laderwebshop

voorhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2013 17:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door voorhuizen »

Laderwebshop schreef:Hallo Donald,

Ik kan helaas niets vinden op de naam Donald.

Ik zie wel dat er die dag een bestelling is geweest van 6 kabels. Deze bestelling is inderdaad niet binnen 24 uur maar een aantal dagen later, de ontvangst van deze kabels is bevestigd door de postnl.

Kan jij bevestigen dat deze bestelling van 6 kabels inderdaad de jouwe is, en dat je ze ook echt ontvangen heb zoals de postnl aangeeft.

Groet,

Laderwebshop
Beste Laderwebshop,

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ook mijn bestelling te versturen? Bestelnummer 6404. Ik wacht al een week op deze bestelling waarvan was beloofd dat hij de volgende dag binnen zou zijn.

Graag reactie.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Hallo Voorhuizen,

Jouw bestelling is woensdag verzonden en zou donderdag uiterlijk vrijdag bij u moeten zijn, geef de postnl even iets meer tijd dan 1 dag. Bij uw bestelling staat trouwens 2 tot 5 werkdagen hij is ook binnen dit termijn verzonden.


Dit is trouwens geen support forum, vragen over uw bestelling kan altijd via het contact formulier op onze website http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact

Groet,

Laderwebshop

mh73

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door mh73 »

Hoe kan je garanderen dat je binnen 24 uur levert? PostNL bezorgt niet alles de dag erop, wat ze ook zeggen. Als Laderwebshop dat zou aanpassen op de site, zou dat misschien een hoop ergernis schelen.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Beide bestellingen ontvangen volgens postnl.

yolanda46
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:24

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door yolanda46 »



Ik heb 25 januari een oplader voor een telefoon besteld en nog steeds niets ontvangen, terwijl het de volgende dag bezorgd zou worden als je voor 22.00 uur besteld volgens de site.
Vanmorgen vroeg een mail gestuurd met daarbij kopie van betaling en bestelnummer, dit zou de snelst manier zijn om het in orde te krijgen, maar ik heb geen enkele reactie op de mail gekregen.
Ben (stom genoeg) nu pas gaan zoeken naar ervaringen over laderwebshop en nu blijkt dat de meeste mensen wel betaald hebben maar nooit wat gekregen.......

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Laderwebshop schreef:Beide bestellingen ontvangen volgens postnl.
yolanda46 schreef:
Ik heb 25 januari een oplader voor een telefoon besteld en nog steeds niets ontvangen, terwijl het de volgende dag bezorgd zou worden als je voor 22.00 uur besteld volgens de site.
Vanmorgen vroeg een mail gestuurd met daarbij kopie van betaling en bestelnummer, dit zou de snelst manier zijn om het in orde te krijgen, maar ik heb geen enkele reactie op de mail gekregen.
Ben (stom genoeg) nu pas gaan zoeken naar ervaringen over laderwebshop en nu blijkt dat de meeste mensen wel betaald hebben maar nooit wat gekregen.......
Ik heb je net gesproken raar om dan dit weer te plaatsen, het is hier geen support forum.

Voor vragen over je bestelling kan je terecht op ons contact formulier( http://www.laderwebshop.nl/, en zeker niet op dit forum en al helemaal niet na 3 werkdagen.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door ArneLH »

Laderwebshop schreef:al helemaal niet na 3 werkdagen.
U bent zich ervan bewust dat u na 24 uur in verzuim bent ex art. 6:83 BW en wettelijke rente en een vergoeding voor de buitengerechtelijke kosten verschuldigd bent?

perrepluke
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2007 13:01

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door perrepluke »

Ik heb hier dus ook op 12-01-2013 een lader besteld voor mijn gsm, deze was op voorraad dus snel besteld ik wacht er nu nog op. Ik heb al menig maal een email gestuurd geen antwoord op gehad ook gebeld aan 0,80 eurocent per minut geen respont. schijnbaar is de laderwebshop meer op dit forum aanwezig dan het afhandelen van hun bestellingen en klachten. :lol:

Bronkhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2013 10:34

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Bronkhorst »

05-02-2013 een lader besteld. voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis.... uhh nou niet dus. Wacht nu nog op de lader. heb reeds contactformulier ingevuld op hun website. gebeld maar krijg vm. Lees erg slechte reacties... Zie hier wel antwoorden van ladershop zelf. Dus ladershop Ik wil mijn lader en anders graag geld terug.

Mhhpeters86
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2013 12:19

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Mhhpeters86 »

Ik heb 13 februari 2013, twee Samsung Galaxy X opladers besteld bij Laderwebshop.nl. Nooit geen factuur of bevestiging van Laderwegshop.nl ontvangen. Via de site een bericht gestuurd om ze hier op te attenderen en daar ook nooit een reactie op ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Ze lijken op dit forum actief te zijn dus als ze dit lezen mijn kenmerk is: 7039

Ik hoop dat Laderwebshop.nl dit nog alsnog spoedig in orde maakt.

Mark Peters

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Bronkhorst schreef:05-02-2013 een lader besteld. voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis.... uhh nou niet dus. Wacht nu nog op de lader. heb reeds contactformulier ingevuld op hun website. gebeld maar krijg vm. Lees erg slechte reacties... Zie hier wel antwoorden van ladershop zelf. Dus ladershop Ik wil mijn lader en anders graag geld terug.
Nogmaals dit is geen support forum, en neem even contact op via de website.

Maar volgens onze administratie zie ik dat die verzonden is op:

Datum Status Klant geinformeerd
16/02/2013 06:36:59 AM Complete Ja
Opmerkingen
Onze excuses voor de vertraging.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Mhhpeters86 schreef:Ik heb 13 februari 2013, twee Samsung Galaxy X opladers besteld bij Laderwebshop.nl. Nooit geen factuur of bevestiging van Laderwegshop.nl ontvangen. Via de site een bericht gestuurd om ze hier op te attenderen en daar ook nooit een reactie op ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Ze lijken op dit forum actief te zijn dus als ze dit lezen mijn kenmerk is: 7039

Ik hoop dat Laderwebshop.nl dit nog alsnog spoedig in orde maakt.

Mark Peters


Ha Mark,

Zoals besproken heb je morgen de laders in huis.

Groet,

laderwebshop

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

perrepluke schreef:Ik heb hier dus ook op 12-01-2013 een lader besteld voor mijn gsm, deze was op voorraad dus snel besteld ik wacht er nu nog op. Ik heb al menig maal een email gestuurd geen antwoord op gehad ook gebeld aan 0,80 eurocent per minut geen respont. schijnbaar is de laderwebshop meer op dit forum aanwezig dan het afhandelen van hun bestellingen en klachten. :lol:
Heb je meer info want er staan op die datum geen bestellingen open, of heb je hem inmiddels ontvangen?

Mhhpeters86
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2013 12:19

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Mhhpeters86 »

Ha Mark,

Zoals besproken heb je morgen de laders in huis.

Groet,

laderwebshop
De laders zijn vandaag bezorgd. Een uitstekende klachtenafhandeling.

rebgedshaq
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2013 15:13

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door rebgedshaq »

op donderdag 28 februari bestelling gedaan, alleen bevestiging gehad, niets meer gehoord. Wel met ideal betaald! Reactie gedaan via reply en contactformulier. Alleen 1 reactie met verzoek om bestelnr (7372), dit tot 2x toe doorgegeven. Niets meer gehoord! Dit is toch geen reclame voor je eigen bedrijf?!?!

flex4you
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2012 17:24

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door flex4you »

Hallo laderwebshop,

Aangezien je alleen reageert op klachtenwebsites zoals klacht.nl en dit forum.
Wanneer wordt bestelnummer 7473 besteldatum 05-03-2013 geleverd?

Jullie hebben een mooie website hoor maar je naam wordt aardig te grabbel gegooid op deze manier!!

Als jullie het niet aankunnen stort dan gewoon mijn geld terug.

Ik heb overigens aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl en adviseer overige gedupeerden hetzelfde tedoen!

X Hu

Kimmpostma
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2013 14:29

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Kimmpostma »

Ook ik heb een bestelling gedaan bij laderwebshop. na 3 weken wachten nog niks! Telefoon nemen ze niet op en mailtjes beantwoorden ze niet. Schandalig! Ik had het besteld voor mijn vriend die jarig was afgelopen maandag. En ik had geen kado.. bedankt laderwebshop!

Gesloten