LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Wordt wel druk bij de rechtbank op 18 juni om 11.15h. Ik heb ook een dagvaardiging gekregen. Heb wel op de laatste zevende dag een mail gestuurd met stopzetting, maar met een verkeerd mailadres. Contact gezocht met de consumentenbond. Doorverwezen naar het juridisch loket. Daar ga ik morgen even langs. Heb gelukkig het vervolgpakket wel aangetekend terug gezonden, dus heb iets aan bewijs. Weet niet of dit voldoende is. Heb ook nog wel mails verzonden naar aanleiding van hun incasso dreigement. Maar kreeg hen ook niet telefonisch te pakken. Ik ga morgen de rechtbank bellen of ik erbij sta. Anders ga ik nog voor niets naar Amersterdam toe (drie uur reizen).
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat!

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Ik ook, precies om 11.15h, wordt nog gezellig dan. Zie ik je daar! (niet dus) Groetjes!
zah73 schreef:ik heb er ook een ontvangen!



OPROEP RECHTBANK


Amsterdam, 22 mei 2013


Geachte mevrouw Kachar,

Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.

De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.

U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.

Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV onder vermelding van uw kenmerk KN1439626.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr. F.J.M. van den Dodewaard
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte


--------------------------------------------------------------------------------


Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - http://www.avg.com
Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6347 - datum van uitgifte: 05/22/13

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Whahahaha...ikke ook!
rkamp schreef:potverdrie! ik moet er ook om 11.15 uur zijn!

hoeveel rechtszalen hebben ze daar wel niet???

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Jolijn »

Missis70 schreef:Wordt wel druk bij de rechtbank op 18 juni om 11.15h. Ik heb ook een dagvaardiging gekregen. Heb wel op de laatste zevende dag een mail gestuurd met stopzetting, maar met een verkeerd mailadres. Contact gezocht met de consumentenbond. Doorverwezen naar het juridisch loket. Daar ga ik morgen even langs. Heb gelukkig het vervolgpakket wel aangetekend terug gezonden, dus heb iets aan bewijs. Weet niet of dit voldoende is. Heb ook nog wel mails verzonden naar aanleiding van hun incasso dreigement. Maar kreeg hen ook niet telefonisch te pakken. Ik ga morgen de rechtbank bellen of ik erbij sta. Anders ga ik nog voor niets naar Amersterdam toe (drie uur reizen).
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat!
Dat heeft iemand anders al voor je gedaan, lees maar op dit topic.

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

@cemile: Maak je je er aub niet druk over, ze kunnen je helemaal niets maken en alles is fake dus wat willen ze nou?

Als je iets wil ondernemen dan kun je denk ik het beste, net als fonsvanwees, de rechtbank in Amsterdam bellen en het verhaal uitleggen. Ik denk dat de rechtbank er ook niet blij mee is dat deze oplichters allerlei dagvaardingen aan het uitschrijven is. Ik ga het zelf ook doen, hoe meer mensen het doen hoe eerder men (gerechtelijke) actie onderneemt tegen deze oplichters.

cemile
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2013 15:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cemile »

ik weet, toch ben ik bang

cemile
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2013 15:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cemile »

jij hebt gelijk dank je gaa ik doen ,hoop echt dat het nep is..

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

cemile schreef:ik weet, toch ben ik bang
Daar is het ze juist precies om te doen, je bang maken zodat je alsnog gaat betalen....

Je vergeet dat we met heeeeel veel mensen zijn die hetzelfde als jij hebben meegemaakt. Heb je de uitzending van Tros radar al bekeken? Volgens mij was dat die van 2 mei. Daarin werd ook gezegd dat ze je helemaal niets kunnen maken.

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Dit snap ik heel goed hoor Cemile! Ik ben niet bang uitgevallen, maar moest ook slikken toen ik las dat ik bij de rechtbank moest komen. En bij onderzoek bleek die advocaat dus niet te bestaan. Maar toch ga ook ik wel morgen naar het juridisch loket met navragen hoe en wat precies. Dan is ook mijn onzekerheid helemaal weg. Zou ik jouw ook adviseren. Maar zoals bovenstaand al geschreven hebben: er klopt heel veel niet!


Jolijn, dank je wel! Maar ga toch zelf ook even h.e.e.a. uitzoeken! Voor de zekerheid.
cemile schreef:ik weet, toch ben ik bang

cemile
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2013 15:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cemile »

nee vind die uitzendung niet wel een op 1 april.
ik hoop dat we=ij allemaal vanaf komen van die oplichters

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

cemile schreef:jij hebt gelijk dank je gaa ik doen ,hoop echt dat het nep is..
Dat hoef je niet te hopen, het is 100% nep!

Kun je heel eenvoudig achter komen, typ de naam van de deurwaarder eens in op Google, zie je dat het niet bestaat. Het adres van die deurwaarder net zo. Adres van de oplichter is een leegstaand pand. Ook een beetje raar dat 100 mensen tegelijk op 18 juni om 11.15 uur bij de rechter moeten verschijnen...

En het is nog altijd zo dat een deurwaarder zelf de dagvaarding verstuurd en niet de schuldeiser, dat kan helemaal niet!

En waarom denk je dat het vorige (echte) incassobureau de handen snel van deze zaak had afgetrokken? Juist, omdat het oplichters zijn!

Maar voor je eigen rust kun je inderdaad het beste morgen ff de rechtbank bellen en dan zal je horen dat er niets van klopt. Ik hoop alleen niet dat je er de hele nacht van wakker ligt want dat is echt niet nodig!

cemile
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2013 15:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cemile »

het lijkt dat je mij kent, ik hoop van niet dat ik wakker lig maar meestal ben ik zou dat ik niet kan stoppen met denken...helaas

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

@cemile: Ik zat fout, het was inderdaad op 1 april die uitzending.
Bekijk die eerst maar ff en je weet genoeg.

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... helle/?p=1

cemile
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2013 15:11

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door cemile »

rkamp schreef:@cemile: Ik zat fout, het was inderdaad op 1 april die uitzending.
Bekijk die eerst maar ff en je weet genoeg.

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... helle/?p=1
ja heb het bekijken ,ik weet niet genoeg maar voldoende .ik gaa ook bellen morgen bij de rechtbank is te hopen dat meer mensen bellen
nedankt

Missis70
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2013 18:06

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Missis70 »

Ik heb inmiddels ook die uitzending gezien. En vraag mij af hoe het kan dat deze oplichter dit toch allemaal voor elkaar denkt te krijgen. In iedergeval ga ook ik mezelf indekken door met het juridisch loket te praten. Maar ik denk dat het allemaal berust op de druk uit willen voeren, zodat zij het geld krijgen...een rechtbank zal geen tig tallen mensen op dezelfde dag en het zelfde tijdstip verhoren denk ik logischer wijze.
rkamp schreef:@cemile: Ik zat fout, het was inderdaad op 1 april die uitzending.
Bekijk die eerst maar ff en je weet genoeg.

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... helle/?p=1

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door vroem »

Als ik jullie was zou ik samen gaan in een groep gedupeerden, en deze brieven neerleggen bij de rechtbank die genoemd wordt. Die zullen daar niet blij van worden op die manier misbruikt te worden.

Foxm
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2008 19:34

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door Foxm »

Hebben ook de mail ontvangen, maar is niet te zien. wel als ik de bron bekijk.
Mail komt van da.budgetknallers.nl en wordt via een knp DSL lijn ingetikt.
Ipadress: 46.144.42.182
Rare snuiters.

sirhc79
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2013 21:56

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door sirhc79 »

Hier precies hetzelfde. Zelfde mail gekregen. Sluit me aan bij de voorgangers.

zwa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2013 22:45

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door zwa »

Vandaag op roep gekregen om naar de rechtbank te komen. dagvaarding. wordt nog aan mij uitgereikt. zag dat er meer mensen zijn die een brief hebben gehad. wie weet wat er nu moet gebeuren, wat kan je doen om niet naar de rechtbank te hoeven gaan.

rkamp
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 mar 2013 17:33

Re: Laboratoires Rochelle BV natrudyn bioforte

Ongelezen bericht door rkamp »

@zwa: lees alle berichten hier eerst even. De rechtbank weet helemaal nergens van dus je komt voor niks als je gaat! Ook met deze zogenaamde dagvaarding word je beduveld! De brief is nep en deze deurwaarder bestaat niet eens! Dus ook voor u mijn advies: bel morgen ff de rechtbank en je weet genoeg...

Gesloten