dat de pvda geen concreet plan heeft wil niet per definitie zeggen dat er geen plan is, maar dat het niet concreet isnevermind schreef:witte angora schreef:@ Dat een trol vaak onzinberichten neerzet betekent toch niet dat hij alléén maar onzinberichten neerzet? Op normale berichten kan toch ook normaal gereageerd worden?
En ja, ik maak me al langere tijd zorgen over hoe het reilt en zeilt in Nederland. Wat de effecten zijn van de huurverhoging per 1 juli weet nog geen mens, dat weten we pas per 1 juli. En ondertussen worden er weer de nodige dingetjes op ons los gelaten. Niet alleen deze 8 euro, maar Dijsselbloem heeft het ook al over een nieuwe bezuinigingsronde. En dan weet je wel welke kant het weer op gaat.
Vorige week was ik even in een andere stad. Vakantiegeld was net binnen, maar je zag haast geen mens op straat, ondanks de opruiming. Slechts één vrouw die voor een flink bedrag kleding insloeg bij de CenA. En ik wist hier en daar het een en ander te scoren. Maar voor de rest was het erg stil. Niet alleen in die stad, maar ook hier in het dorp. Mensen houden de hand op de knip.
En dan denk je, want er zijn er velen die niet met vakantie gaan, dan heb je een extraatje, maar kennelijk kunnen/willen/durven ze het niet te besteden aan dingen die je toch ook nodig hebt.
Voor mijn gevoel maken veel meer mensen zich veel meer zorgen over hun financiële toekomst dan we denken. En die voorgestelde 8 euro helpt toch echt niet om die zorgen weg te nemen.
Klopt, is aan dit verhaal te zien, wat helemaal niets met het onderwerp te doen heeft.
Trouwens is het niet meer dan weer bangmakerij voor de bevolking, want dit soort berichten kan alleen de Telegraaf weer in de wereld zetten.
Ik lees dan ook het volgende en ga er vanuit, dat dit juist is, anders worden deze uitspraken niet openlijk gedaan:
PvdA-Kamerlid Martijn van Dam spreekt het bericht in De Telegraaf tegen. Van Dam zegt in de Volkskrant dat de PvdA geen concreet plan heeft voor de tv-taks.
http://www.elsevier.nl/Cultuur--Televis ... -1266874W/
het kan ook zo zijn dat hij gewoon keihard staat te liegen
dat doen politici ook vaker dan ze de waarheid spreken
en heel misschien is het wel een telegraafverzinsel
want die doet ook aan politiek bedrijven
let maar eens op de foto's die bij artikelen staan en die niets met het artikel te maken hebben
vrolijk kijkende politici als de volgende bezuiniging wordt aangekondigd bijvoorbeeld