LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC mail is naadje.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ciske schreef:UPC , tis weer naadje gesteld met de mail, gisteren telefoonstoring nu weer met de mail.

Met gmail en hotmail geen problemen :mrgreen:

Telefoonstoring was bij mij opgelost door modem te resetten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb ook Hotmail, maar provider mail gebruik ik ook ,had pas mijn pakket gewijzigd. :lol:

Voor de rest ben ik tevreden over upc. Nu nog de mail....en het kan niet stuk :mrgreen:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="ciske"]UPC , tis weer naadje gesteld met de mail, gisteren telefoonstoring nu weer met de mail.[/quote]
Valt wel mee, de vaste telefoon gebruiken we zelden,na m,n contractperiode gaat de telefoon uit het pakket.
De Mail server van UPC heeft af en toe nukken, modem resetten is een vervolg erop :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Mij hebben ze daarover gebeld is netjes opgelost.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Mij hebben ze daarover gebeld is netjes opgelost.
ben jij een speciale klant ? :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
ciske schreef:Mij hebben ze daarover gebeld is netjes opgelost.
ben jij een speciale klant ? :)

Nee hoor , ik ben tot nu toe netjes geholpen bij UPC , dat is bij KPN wel anders :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
ciske schreef:Mij hebben ze daarover gebeld is netjes opgelost.
ben jij een speciale klant ? :)

Nee hoor , ik ben tot nu toe netjes geholpen bij UPC , dat is bij KPN wel anders :lol:
Ach alle providers zijn in principe netjes en redelijk zolang de klagende klant zelf ook netjes en redelijk is/blijft :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Ach alle providers zijn in principe netjes en redelijk zolang de klagende klant zelf ook netjes en redelijk is/blijft :lol:
Kul, bij kpn zijn ze echt onbeschoft.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door four-eyes »

Wij zitten sinds een paar weken bij UPC (een alles in 1 pakket: internet, telefoon en tv). Eerst konden we niet bellen van de week. Maar oké, dat is weer in orde. De mail is een ander verhaal. Op de allereerste plaats kregen we een e-mailadres toegewezen met een verkeerde naam. Daar kon niets meer aan veranderd worden, aangezien dat adres nu eenmaal verstrekt was. We moesten maar een alias gebruiken.
Mijn man heeft een alias aangemaakt en ik ook. Resultaat: mail die ik doorstuurde naar mijn man, kwam bij mij in de in-box terecht bij mijn nieuwe alias-adres. Mail van anderen gericht aan mijn man kwam bij mij terecht. Ik heb mijn UPC-mailadres maar uitgeschakeld, want het lijkt allemaal helemaal nergens naar. Jammer, want nu kan ik geen gebruik maken van het UPC-mailadres.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door four-eyes »

Ik ben nog 1 ding vergeten te vermelden. Ik gebruik pop3-mail. Geen webmail dus.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

four-eyes schreef:Ik ben nog 1 ding vergeten te vermelden. Ik gebruik pop3-mail. Geen webmail dus.

Stel hier je vraag, daar zitten medewerkers van UPC op.

http://www.chelloo.com/upc/index.php

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door four-eyes »

Heb ik gedaan en ze hebben me prima geholpen. Je blijkt een z.g. "family account" te kunnen aanmaken. Alles is okidoki nou.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Mooi , ook weer opgelost. :D

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
ciske schreef:UPC , tis weer naadje gesteld met de mail, gisteren telefoonstoring nu weer met de mail.[/quote]
Valt wel mee, de vaste telefoon gebruiken we zelden,na m,n contractperiode gaat de telefoon uit het pakket.
De Mail server van UPC heeft af en toe nukken, modem resetten is een vervolg erop :)

DAn ben je uiteindelijk duurder uit als je alleen tv en internet afneemt.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

?
Ik heb alleen internet en "anale"tv...Duurder? Geen idee, ik bel nooit en heb twee beeldbuizen in huis. Geen reden voor een extra ding.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:?
Ik heb alleen internet en "anale"tv...Duurder? Geen idee, ik bel nooit en heb twee beeldbuizen in huis. Geen reden voor een extra ding.

Wat moet jij dan betalen? Of welk pakket heb jij?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

120/10... voor 40-nog iets euro. Inclusief de standaard TV he? Ik vind het prima zo.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Oh , inderdaad valt mee, goedkoper kom je toch niet.

FredGeest
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2014 19:53

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door FredGeest »

Ben ik helemaal mee eens. Ik kon tot op heden inloggen via de oude webmail. Plots is dit vreselijk moeilijk en duurt erg lang. Je bent verplicht om in te loggen op de nieuwe webmail. Tja en dan ben je dus alle adressen en mailbestanden kwijt. probeer dat maar eens met een CSV bestand over te zetten. Lukt dus niet. krijg alleen maar foutmeldingen. weet iemand wat daar aan kan worden gedaan??? :evil:

FredGeest
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2014 19:53

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door FredGeest »

Ben ik helemaal mee eens. Ik kon tot op heden inloggen via de oude webmail. Plots is dit vreselijk moeilijk en duurt erg lang. Je bent verplicht om in te loggen op de nieuwe webmail. Tja en dan ben je dus alle adressen en mailbestanden kwijt. probeer dat maar eens met een CSV bestand over te zetten. Lukt dus niet. krijg alleen maar foutmeldingen. weet iemand wat daar aan kan worden gedaan??? :evil:

Gesloten