LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Admarkt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lotteb

Re: Admarkt

Ongelezen bericht door lotteb »

lotteb schreef:Ik ontving zojuist een factuur van Marktplaats inzake Admarkt.
Dankzij de eenmalige actie van GRATIS 50 euro heb ik een advertentie aangemaakt,
Ik heb NOOIT opgewaardeerd en in mijn overzicht staat dat ik nog 2.49 over heb.

Ik heb het telefoonnummer welke in de e-mail stond gebeld, dit nummer bellen kost 5 cnt per minuut.
Nadat je hebt kunnen kiezen tussen Nederlandse of Engels kom je in de wacht. Na 3 minuten heb ik maar opgehangen aangezien ik niet van plan was om zoveel geld uit te geven aan een KLANTEN service als je tot aan dat moment nog NIEMAND aan de lijn hebt gehad. Ook geen bericht dat er wachtende zijn oid.

Nu heb ik via de BEL MIJ knop van Marktplaats een verzoek tot terug bellen geplaatst. Ik ben zeer benieuwd of en wanneer zij mij gaan bellen. Ik neem aan dat het een spookfactuur is. gezien het feit ik van de 50 euro die ik van MP gekregen heb, ik nog 2.49 over heb, tussentijds niet heb opgewaardeerd.

Ik houd jullie op de hoogte!
Ik ben zojuist gebeld, het bleek een verstoring in hun systeem te zijn.... ik had NOOIT een factuur mogen ontvangen. Ik hoef de gestuurde factuur niet te betalen en het systeem wordt aangepast.
Ik wilde in eerste instantie niet eens meewerken hieraan.. heb me aan de telefoon laten overhalen en nu dit. Ik ga voortaan gewoon weer op mijn gevoel af.

petsboem

Ongelezen bericht door petsboem »

Met mijn bedrijfje wilde ik wel de gratis 50 Euro proberen op Marktplaats Admarkt en kijken of het effect sorteer. Vandaag ineens een rekening ontvangen van 112,35 Euro.

Nu ben ik redelijk handig met Internet en heb het altijd vrij snel door als een ‘aanbieding’ een addertje onder het gras bevat maar dit is werkelijk ongelofelijk. Ik kan nergens in het summiere overzicht dat ze geven vinden waar deze 112,35 Euro zo plotseling vandaan komt. (edit: Blijkt dat de 50 Euro geldig was voor 1 advertentie binnen je account; kleine lettertjes ergens op de bon, tijdens het instellen van de advertenties nergens een waarschuwing; nu plots op de website wel een duidelijkere waarschuwing).

Wat mij betreft een vals lokkertje en dus oplichting. Google Adwords speelt wél het spel eerlijk een deelt bonnen uit die je gewoon binnen je account kunt gebruiken; zo-ook Bing. Een laag commercieel vervelend bedrijf is Marktplaats geworden. Jammer dat een bedrijf dat door de 'Gewone Man' is groot geworden juist die 'Gewone Man' nu aan het pakken is met valse, slimme lokkertjes.

Zit een vervelend managment achter dit bedrijf...bah...ben er klaar mee!

Patrick Wolvers
Zoeterwoude

devious

Ongelezen bericht door devious »

Marktplaats..hoort dat niet bij de Telegraafgroep tegenwoordig?

hertogjanbier

Ongelezen bericht door hertogjanbier »

Vandaag heb ik ook mijn eerste vervelende ervaring met marktplaats gehad.

Met mijn bedrijfje heb ik al een aantal jaar wat advertenties op marktplaats staan. Dit gaat al jaren goed geen problemen oid.
Nu heb ik begin dit jaar € 50,00 tegoed ontvangen. Normaal ben ik totaal niet in voor dit soort aanbiedingen. Als ik het nodig heb benader ik hun zelf....
Maargoed omdat ik dus al een aantal jaar tevreden ben over marktplaats, heb ik het dus toch maar geprobeerd.

Ik kreeg een 1e factuur dat van mijn € 50,00 gratis tegoed nog € 40,50 over was. Ik heb dus de advertentie laten staan. Van het resterende bedrag ( € 40,50 ). Ik heb nooit een factuur van gehad dat het gratis budget op was.

Wel kreeg ik een aantal mailtjes dat mijn advertentie verlopen is. Dus heb ik deze opnieuw aangemaakt aangezien ik nog steeds een gratis tegoed had van € 40,50
Tenminste dat dacht ik, want nu krijg ik dus een factuur van € 50,00

Bij marktplaats zeggen ze heel makkelijk: Wij hebben de factuur gestuurd, dus u moet betalen....

Ik denk dat ik nog even wacht met betalen en er meer werk van ga maken. Ik vind het niet erg om voor iets te betalen waar ik gebruik van maak. Maar dit is een hele smerige manier om aan mensen geld te verdienen.

Ik vind het ook erg onduidelijk dat je dus achteraf betaald. En dat er nergens duidelijk word gemaakt dat je dus kosten gaat maken....

Het stomme is, ik kan zien aan het aantal clicks op mijn website hoeveel bezoekers er zijn geweest.
Nu heb ik een gemiddeld aantal kliks per week en een gemiddeld aantal bestellingen.

Nu is tijdens admarkt het aantal kliks om mijn site vervijfvoudigd. Maar heb er geen zak meer door verkocht :lol:

Ik heb het vermoeden dat marktplaats zelf de links aanklikt. Waardoor het lijkt dat er dus meer mensen op jouw website kijken.
Heeft iemand dit ook ervaren?!

Op deze manier kan marktplaats natuurlijk heel makkelijk hun eigen inkomsten regelen. Gewoon een software programma die alle links aanklikt die toch al op hun eigen site / server staan. Iedere klik is voor hun inkomsten. En wij maar denken dat er meer mensen op hun site kijken.

Gesloten