Allereerst hoop ik dat dit het goede topic is, maar gezien het om het VUMC gaat denk ik van wel.
Ik zal mijn probleem zo kort en duidelijk mogelijk proberen uit te leggen:
Ik loop nu een tijdje bij een psycholoog in het VUMC te Amsterdam, deze stuurde mij tussentijds voor 3 gesprekken door naar de psychiater. Er is niks gebeurd, alleen praten. Ik heb in 1 van de 1e gesprekken gevraagd hoe het zat qua betalen. Ik wilde namelijk niet voor onverwachte rekeningen komen te staan..
De psycholoog vertelde mij dat ik buiten de GGZ viel en dat het ziekenhuis een potje had voor dit soort zorg. Kortom: ik zou niks hoeven te betalen.
Toch krijg ik nu (in totaal) 5 gesprekken met de psycholoog, 3 met psychiater en een screening later een rekening van ongeveer 300 euro
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Het is niet dat ik deze niet kan betalen, maar als mij beloofd en verzekerd word dat ik niks hoef te betalen kunnen zij toch niet zomaar een rekening naar mijn verzekering sturen die vervolgens die rekening naar mij doorstuurt? Heb ik hier rechten op en welke?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Morgen heb ik weer een afspraak en hoor ik hoe/wie/wat en waar verder(qua mijn gezondheid, de betaling kaart ik morgen direct face-to-face aan). Toch zou ik graag weten welke rechten ik heb op het feit dat mij beloofd is dat ik geen rekening zou krijgen zodat ik me niet van het kastje naar de muur laat sturen. Help?
Skylar