LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] euphony mobiel
Re: euphony mobiel
Wees eens concreet Devious. Welke vragen heb jij dan?
Ik ga ff wat geld verdienen en daar moet ik voor bellen. Dat doe ik uiteraard met Euphony als provider ik betaal daar een behoorlijk stuk minder voor dan de gemiddelde klager hier, das wel een feit waar ik me niet verder in hoef te verdiepen. Succes allemaal met het onderuit willen halen van mensen die anders denken en doen dan de gemiddelde nederlander. Dat iemand het anders doet wil nog niet zeggen dat het een ongeloofwaardig systeem is. Wanneer het illegaal zou zijn dan had de overheid al lang ingegrepen.
Diverse berichten zijn door de Forummoderatie verwijderd. Reden: off-topic gedrag, ongefundeerde berichten en of op de man spelen. Houd het netjes en blijf on-topic!
Geld verdienen door te bellen.. Waar hebben we die dan weer eerder gehoord.. En wie was dat ook alweerjans6318 schreef:Ik ga ff wat geld verdienen en daar moet ik voor bellen. Dat doe ik uiteraard met Euphony als provider ik betaal daar een behoorlijk stuk minder voor dan de gemiddelde klager hier, das wel een feit waar ik me niet verder in hoef te verdiepen. Succes allemaal met het onderuit willen halen van mensen die anders denken en doen dan de gemiddelde nederlander. Dat iemand het anders doet wil nog niet zeggen dat het een ongeloofwaardig systeem is. Wanneer het illegaal zou zijn dan had de overheid al lang ingegrepen.
En ook de rest van de argumenten zijn wederom herhalingen die al eerder voorbij zijn gekomen en blijkbaar allemaal op die meetings geuit worden..
Die fabel is op dit forum al vele malen onderuit gehaald met de daarbij behorende bewijzen en links.jans6318 schreef:De tarieven zijn duidelijk scherper dan bij KPN, google zelf de tarieven maar.
haha, wat leuk wat leuk. waar zijn die links dan Mikeje? Ik zie ze niet. Kan natuurlijk komen doordat je weer een s uit je nek loopt te kletsen maar voor de goede orde en de juiste cijfers:
Komt ie.
http://www.euphony.com/uploadedFiles/My ... 4-2012.pdf (wanner ie niet laadt dan kan het ook zo)
www.euphony..nl >bellen>zakelijk en dan de link met tarieven aanklikken.
of
http://www.kpn.com/zakelijk/vast-bellen ... erland.htm
Pak nu een verbruikersnota en reken maar uit.
Ps: hou bij de eubfree rekening met de 120 min gratis per maand.
voor een eubizz geldt dat niet
Datis nog interessanter:
Tarieven KPN Tarieven EuBizz
€ 0,0228 € 0,0200 vast naar vast
€ 0,0845 € 0,0750 vast naar mobiel
€ 0,0777 € 0,0500 starttik
lijnhuur kpn voor pstn: € 22.76 p/m
lijnhuur Euphony pstn: € 15.62 p/m
Deze info staat gewoon op de sites, daar hoef je geen expert voor te zijn.
Komt ie.
http://www.euphony.com/uploadedFiles/My ... 4-2012.pdf (wanner ie niet laadt dan kan het ook zo)
www.euphony..nl >bellen>zakelijk en dan de link met tarieven aanklikken.
of
Datis nog interessanter:
Laatst gewijzigd door jans6318 op 27 jul 2013 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben er van overtuigd dat de klagersclan wel ergens wat te mekkeren heeft.
Euphony is simpelweg een topbedrijf met geweldig goede diensten voor hele interessante prijzen.
Zijn ze de goedkoopste? nee, dacht t niet. Wel één van de goedkopere opties
Werkt t naar behoren? bij mij wel: bel al 1.5 jaar via Euphony en nog nooit ellende gehad. Komt ook doordat ik niet bij elke scheet die dwars zit ga lopen mekkeren zoals de clan hier.
1 x over werd er ruiterlijk teveel afgeschreven. Na wat gebel door mijn consulent ( daar ga ik me zelf niet druk over maken, dat doet de consulent maar (broerke lief) Hij heeft tenslotte daar ook commissie over gevangen. Mag ie er ook voor werken zo nu en dan) werd het gecorrigeerd. Prima toch. Ook ten tijde van KPN ging er wel eens wat fout. Wie zonder fouten is, posten de eerste post
Euphony is simpelweg een topbedrijf met geweldig goede diensten voor hele interessante prijzen.
Zijn ze de goedkoopste? nee, dacht t niet. Wel één van de goedkopere opties
Werkt t naar behoren? bij mij wel: bel al 1.5 jaar via Euphony en nog nooit ellende gehad. Komt ook doordat ik niet bij elke scheet die dwars zit ga lopen mekkeren zoals de clan hier.
1 x over werd er ruiterlijk teveel afgeschreven. Na wat gebel door mijn consulent ( daar ga ik me zelf niet druk over maken, dat doet de consulent maar (broerke lief) Hij heeft tenslotte daar ook commissie over gevangen. Mag ie er ook voor werken zo nu en dan) werd het gecorrigeerd. Prima toch. Ook ten tijde van KPN ging er wel eens wat fout. Wie zonder fouten is, posten de eerste post
Ga eerst maar eens lezen en alle berekeningen daarin narekenen:jans6318 schreef:haha, wat leuk wat leuk. waar zijn die links dan Mikeje? Ik zie ze niet. Kan natuurlijk komen doordat je weer een s uit je nek loopt te kletsen maar voor de goede orde en de juiste cijfers:
Komt ie.
http://www.euphony..nl >bellen>zakelijk en dan de link met tarieven aanklikken.
of
Datis nog interessanter:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... it=Euphony
Als je dat gedaan hebt, hebben we nog wel een paar topics voor je die je na mag rekenen...
Daarna ga ik wellicht die van jou ook eens doen..
Angel:
wat is er moeilijk/onduidelijk aan de tools die ik aanreik?
Daar hoef ik geen lappen tekst voor te lezen om te snappen dat kpn duurder is.
€ 0.077 cent bij kpn of € 0.0 bij Euphony. Leg me uit hoe kpn toch goedkoper is?
Ik ben nb ook nog eens ervaringsdeskundige. ik zie dat ik op jaarbasis 23% goedkoper uit ben voor mijn telecom. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Alles komt vd orginele sites dus......what is your problem?
De cijfers spreken voor zich. Ik moest toch met 'argumenten' komen. Die laat ik je zien. Is het weer niet goed? Je kunt het leven ook moeilijk maken meiske. Kpn is duurder, klaar, over en uit.
€ 0.077 cent bij kpn of € 0.0 bij Euphony. Leg me uit hoe kpn toch goedkoper is?
Ik ben nb ook nog eens ervaringsdeskundige. ik zie dat ik op jaarbasis 23% goedkoper uit ben voor mijn telecom. Daar is geen speld tussen te krijgen.
De cijfers spreken voor zich. Ik moest toch met 'argumenten' komen. Die laat ik je zien. Is het weer niet goed? Je kunt het leven ook moeilijk maken meiske. Kpn is duurder, klaar, over en uit.
Jij wilde vragen beantwoorden. Vragen die je niet kon vinden.jans6318 schreef:Angel:
In plaats daarvan moet ik nu voor jou gaan rekenen, voorwaarden doorpluizen en kleine lettertjes lezen zonder dat jij daar iets voo terug hoeft te doen? Het is hier geen bezigheidstherapie!!
Overigens was jij er hier klaar mee.. De zoveelste Euphonier die zich niet aan z'n woord houdt?
Ten eerste: ik ben geen adept van Euphony, wel klant (broertje is wel consulent)
Ten tweede: wat is er onbetrouwbaar aan de cijfers: een starttik is een starttik, een belminuut een belminuut.
Wanneer kpn goedkoper zou zijn dan hoor je dat gelijk van me maar das niet zo.
[Deel bericht aangepast. Reden: off-topic]
Ten tweede: wat is er onbetrouwbaar aan de cijfers: een starttik is een starttik, een belminuut een belminuut.
Even nagekeken:jans6318 schreef:Ach meiske toch
Ten eerste: ik ben geen adept van Euphony, wel klant (broertje is wel consulent)
Eubfree
Starttarief: 3,9 cent
Tarief piek: 2,9 cent
Tarief dal: 1,7 cent
Mobiel starttarief: 4,2 cent
Tarief: 11,8 cent
KPN zakelijk:
Vast naar vast: 2,28 cent
Mobiel: 8,45 cent
Starttarief: 7,77 cent
Hoezo is euphony nu goedkoper?
Bij bellen naar mobiel bel ik altijd duurder bij Euphony en bij bellen naar vast bel ik ook duurder in de piektijden ( en zakelijk zit je zelden in de daltijden )...
ik heb eerder al aangegeven dat je bij de eubfree rekening moet houden met 120 belminuten gratis.
Maar....
Starttarief is bij euphony beduidend goedkoper. ( bijna 50%)
bellen vast naar vast is bij KPN goedkoper
Bellen van vast naar mobiel is bij KPN goedkoper.
Wanneer je die 120 bm meeneemt is Euphony bij ELKE berekening goedkoper (tenzij er alleen naar mobielen gebeld wordt).
Je snap er te weinig van om je verhaal te steunen. Is niet erg. Het duurde bij mij ook ff voordat het indaalde. EN.............in mijn ogen is er maar 1 echte vergelijking mogelijk en das mijn factuur.
Ik ben 23% goedkoper uit met mijn bellen.
Maar....
Wanneer je die 120 bm meeneemt is Euphony bij ELKE berekening goedkoper (tenzij er alleen naar mobielen gebeld wordt).
Je snap er te weinig van om je verhaal te steunen. Is niet erg. Het duurde bij mij ook ff voordat het indaalde. EN.............in mijn ogen is er maar 1 echte vergelijking mogelijk en das mijn factuur.
Je bedoelt die 60*2 minuten ( en niet 120 min ) die je pas vindt bij de kleine lettertjes en die hier ook al in den treure zijn doorgesproken en gerekend...jans6318 schreef:zucht......ik heb eerder al aangegeven dat je bij de eubfree rekening moet houden met 120 belminuten gratis. Weet je meiske. Wanneer je, zoals jij, alleen maar het negatieve wilt zien dan stap je gewoon over de zaken heen die je niet bevallen (lees, je niet uitkomen omdat het je verhaal ondermijnt), lekker makkelijk is dat.
Maar....
Er is precies doorgerekend wanneer welke aanbieder wanneer goedkoper is en zo vaak komt Euphony daar niet uit als de winnaar.. Maar dat had je allemaal al lang gelezen als je die moeite had genomen...
Daarnaast is trosradar een consumentenforum en is elke opmerking over zakelijke lijnen al offtopic.. Hier komen namelijk voor 90% particulieren en die hebben niets te maken met zakelijke lijnen.. Die hebben enkel particuliere lijnen.
Wat bij jou blijkbaar nog steeds niet wil landen is dat al die zwetsargumenten reeds talloze keren voorbij zijn gekomen en telkenmale weerlegd. Dat je te lui bent om die te lezen is jouw keuze, maar dat maakt die argumenten dus niet sterker...Je snap er te weinig van om je verhaal te steunen.
Je hebt hier niet te maken met tegenstanders die deze discussie voor het eerst voeren, maar met mensen die al tientallen van jouw soort voorbij hebben zien komen... Geen van allen hebben ze ook maar op een of andere manier weten te overtuigen en allemaal komen jullie met dezelfde verhaaltjes en argumenten... Ook dit verhaaltje over die 120 minuten is al enkele keren goed doorgerekend en weerlegd... Even de moeite nemen om het op te zoeken had je al deze onzin kunnen besparen.
het wil maar niet indalen bij jou.
Ik ben 23% goedkoper uit voor mijn telecomzaken t.o.v. mijn kpn periode.
Wie is er dan goedkoper?
Wie is er dan goedkoper?
Wel jans6318, je zou antwoorden op elke serieuze vraag toch?
Waarom kan Euphony geen nummerherkenning leveren in hartje Amsterdam ( postcode 1013 ) terwijl KPN dat gewoon standaard levert? Deze vraag is al meerdere malen gesteld maar een normaal antwoord kwam nooit, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Waarom kan Euphony geen nummerherkenning leveren in hartje Amsterdam ( postcode 1013 ) terwijl KPN dat gewoon standaard levert? Deze vraag is al meerdere malen gesteld maar een normaal antwoord kwam nooit, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Het wil maar niet indalen bij jou dat je niet geloofd wordt op je blauwe ogen..jans6318 schreef:het wil maar niet indalen bij jou.
Wie is er dan goedkoper?
Daarnaast zal het de rest een zorg zijn dat jouw rekening ietsje lager is, als dat bij hen niet zo is.
Er zijn al meerdere Euphony gebruikers op het forum geweest en sommige waren iets eerlijker en vertelde erbij dat het lang niet altijd goedkoper was om over te stappen en je in bepaalde gevallen beter af was bij je eigen provider van dat moment. Dat ontbreekt de laatste tijd heel erg, er word nu ook weer een beeld geschetst waarbij Euphony zaligmakend is. Dat is geen enkele provider, ze hebben allemaal hun voor en tegens.
Ook op sentimenten spelen word helaas niet geschuwd...
Ook op sentimenten spelen word helaas niet geschuwd...
jans6318....Ik heb daar gesproken met een man die zijn gezin (5 personen) met het concept Euphony volledig uit het dal gehaald heeft. Ze sliepen jaren in één kamer en door met Euphony keihard aan de slag te gaan heeft hij nu een tussenwoning met een slaapkamer voor alle kinderen. Fantastisch toch.
goeie vraag. Ik zal die vraag eens neer leggen bij mun broerke, die weet hier meer vanaf.(nummerweergave A'dam)
verder: ik roep nergens dat Euphony de goedkoopste maar wel een goede optie is.
Wat ik wel stel is dat Euphony goedkoper is dan KPN en dat wijzen de cijfers uit en ook mijn kosten die ik maak per maand. Lees maar wat je wilt lezen. Ik ben p/j 23% goedkoper uit dus je kunt kletsen, draaien en wat nog meer. Dat zijn feiten.
Wat ik wel stel is dat Euphony goedkoper is dan KPN en dat wijzen de cijfers uit en ook mijn kosten die ik maak per maand. Lees maar wat je wilt lezen. Ik ben p/j 23% goedkoper uit dus je kunt kletsen, draaien en wat nog meer. Dat zijn feiten.
Ik ben blij dat de vraag nu beantwoord gaat worden maar dat is hier op dit forum ook in 2012 al een keer gemeld en je raad het echt niet , Nooit meer wat van gehoord. Maar ik blijf afwachten en alvast bedankt. Het feit dat jij als persoon 23 % goedkoper uit bent geloof ik heus wel al vraag ik mij wel af wat de betekenis daar voor de andere klanten nu van is?jans6318 schreef:goeie vraag. Ik zal die vraag eens neer leggen bij mun broerke, die weet hier meer vanaf.(nummerweergave A'dam)