alfatrion schreef:Het staat dus nergens en is iets dat jij hebt verzonnen. Wanneer een consument een blauwe auto koopt, dan heeft is een groene auto niet de eigenschappen die de consument mocht verwachten. En dit ondanks dat de kleur van de lak geen functionele eigenschap is.
Sorry, dit is uw derde onzin-stelling in dit topic.
Als de consument een blauwe auto wil hebben is dit een contractueel overgekomen
functionele eigenschap van deze auto. De consument wil immers blauw, omdat het mooi bij de kleur van het gazon staat, of om welke irrelevante reden dan ook.
U doet nu net of het niet leveren van wat contractueel is overeengekomen een technische eigenschap van het product is.
Als ik een stofzuiger bestel en u levert een wasmachine, zijn het zeker ook alleen maar een paar andere technische eigenschappen?!.
alfatrion schreef:Immers een lamp brand niet als hier niet een elektriciteitssnoer op is aangebracht. Als dat snoer ontbreekt dan brand de lamp niet. Het ontbreken van het snoer maakt de lamp non-conform
Nee hoor, Het
niet branden van de lamp maakt dat deze non-conform is.
Als de lamp gewoon brandt omdat er een ingebouwde accu of batterij in zit, hoeft er niks mis mee te zijn.
alfatrion schreef:Dus volgens jou maakt het helemaal niet uit wat voor zekering de verkoper in de TV plaatst?
Dat heb ik niet gezegd. De zekering dient, zoals betoogd, functioneel te zijn.
Dat wil zeggen dat een normale stroom gewoon doorloopt, maar een stroom die de apparatuur kan beschadigen niet. De dikte van de smeltdraad is voor de consument van geen belang, al doet de fabrikant er zand in, zolang de zekering maar functioneert, is het goed
alfatrion schreef:Van de monteur heeft de bedrading niet aangelegd maak jij de monteur heeft de bedrading wel aangelegd.
Ik maak helemaal niks van uw voorbeeld. Er is in dat voorbeeld geen enkele zin, die in correct Nederlands geschreven is. Er is simpelweg geen draad aan vast te knopen. Dus kom er niet mee aan, dat ik onbegrijpelijk voorbeeld verkeerd interpreteer.