Guideon is een onafhankelijke partij. Heeft niets met XS4All te maken. En dus ookniets met het signaal. Nog sterker: je kunt pas een afspraak met Guideon maken als het signaal al op de lijn staat. En ja, dan loopt de facturatie al.
En daar ga je dus de mist in met je aanname. Er wordt niet gecommuniceerd tussen die twee. Jij wil een monteur? Dan stuurt het XS4All systeem een signaal naar Guideon met een opleverdatum. Vanaf die datum kan de Guideon-monteur pas komen. Jij belt of Guideon belt, afspraak en that's it. En inderdaad die facturatie van XS4All die dan doorloopt.Ik neem aan dat wanneer mij de vrijheid wordt gegeven een afspraak in te plannen voor installatie wanneer mij dit uitkomt, er ook gecommuniceerd wordt tussen GUIDION en XS4ALL over dag van installatie en vrijgeven signaal...
Overigens sputter je wel veel tegen voor iemand die alle benodigde info al zou hebben gekregen bij de Jurofoon en de Consuwijzer.
Betaal die rekening maar gewoon en vraag om wat coulance aan de klantenservice opdat je volgende maand wat korting hebt.