LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon nog te nieuw

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door devious »

yup, maar UPC kennende....

ik hoop echt dat ze eens een keer het tegendeel bewijzen

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:yup, maar UPC kennende....

ik hoop echt dat ze eens een keer het tegendeel bewijzen

Hoeveel providers verslijt Devious :oops:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door devious »

ik ben kabel-internetter van het allereerste uur Har06. Sinds 1997 op de kabel, en daar zijn de eigenaren van gewisseld. Begonnen bij Gamog, naar Nuon, naar Gelrevision, naar Chello en nu UPC. Zelfde kabel, 5e provider...
En bij UPC begonnen de problemen pas, daarvoor was het echt nooit een probleem. En was er iets aan de hand dan had ik een leuk telefoonnummer dat ik kon bellen. Probleem weg binnen 10 minuten. Gegarandeerd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door ciske »

En was er iets aan de hand dan had ik een leuk telefoonnummer dat ik kon bellen
Die heb je nu toch ook? 1200

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door devious »

Haha, nee Cis. Toentertijd belde ik direct naar de Admin/Tech-desk. Alles was echt zo geregeld. Good-old-times

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:Haha, nee Cis. Toentertijd belde ik direct naar de Admin/Tech-desk. Alles was echt zo geregeld. Good-old-times
Devious praat in het verleden, het rechtstreeks nummer is 1200, laat je door de servicelui niet doorverbinden met extern service bedrijf dan is het kassa geblazen.

Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:
:lol: Niet eens? :lol: Door verbonden word je toch wel.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Ik ben al tig jaar klant bij Chell UPC het rectstreeks bellen naar een afdeling is mij nooit gelukt :wink:
:lol: Niet eens? :lol: Door verbonden word je toch wel.

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

Misschien ben jij te lang klant, ik ben wel eens doorverbonden :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:

Een helpdesk verbindt niemand door muv naar de tevredenheids poll :)

Misschien ben jij te lang klant, ik ben wel eens doorverbonden :lol:
was het een plezierig contact zonder ketelmuziek ? :) :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
ciske schreef:
was het een plezierig contact zonder ketelmuziek ? :) :wink:
:lol: Ik spreek ze liever niet, maar ze hebben mijn klacht verholpen, dus in die zin....plezierig :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

buren klaagden gisterenavond nog steeds ondertussen al 7x monteur geweest!
eerst tele 2 nooit problemen toen upc dat ging ,toen horizon genomen want ja dat is leuk....heb ze gewaarschuwd en nu een en al ellende,als ze terug komen van vakantie willen ze van contract af?
maar weet niet of dat 123 kan...maar lijkt me ook wel weer als je tel enz er vaker uit ligt dan dat het werkt?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door ciske »

willen ze van contract af?
Als ze een jaarcontract hebben , kan dat niet. Wel kunnen ze vragen het op een ander pakket over te zetten.

T_E_S_2013
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jul 2013 18:59

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door T_E_S_2013 »

Hoewel ik nog 2 oude mediaboxies heb, gebruik ik soms horizon tv op mijn laptop en op zich werkt dat wel goed.
Jammer alleen dat er voor de mobiele telefoon en voor de tablet alleen een app is voor het iOS van Apple en niet voor Android. Lang niet iedereen heeft een ipad of iphone.

energieker
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:25

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door energieker »

Horizon van UPC is een regelrecht drama., Ongelooflijk dat een bedrijf iets dergelijks in de markt kan zetten. Alle gebruikers zullen onderstaande zaken vast en zeker herkennen:

-Dagelijks vastlopen op onregelmatige tijdstippen (Oplossing: stroom eraf en weer opnieuw beginnen).
-Het werken met favorieten is geen touw aan vast te knopen. Het werkt in elk geval niet!
-De ene keer werkt alles supersnel, de andere keer verschrikkelijk langzaam. (Leuk tijdens het zappen, gebruik van teletekst of gebruiken van menu's. Het is telkens weer een verrassing waar je terecht komt).
-Beeld hapert tegenwoordig weer regelmatig. Hier hadden we voorheen (zonder Horizon) al heel lang geen last meer van.
-De box wordt heet, ook als hij vrij staat opgesteld.
-Programma's worden dubbel opgenomen, terwijl dit toch echt niet zo is ingevoerd.
-Menu's zijn nog steeds niet overzichtelijk. Ook niet met de nieuwe afstandbediening. Als al het andere goed zou zijn, is hier echter mee te leven.

Let wel, wij gebruiken het kastje alleen om tv te kijken. Internet gaat bij ons (gelukkig) via aparte router en werkt altijd perfect. Het bouwen van een raket lijkt eenvoudiger dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken!!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door devious »

energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:
energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.
Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door devious »

Har06 schreef:
devious schreef:
energieker schreef:...dan een simpel kastje om tv te kunnen kijken...


Nou, dat kastje is echt geen simpel dingetje. Het is een compleet systeem. Maar de opzet is gelukt, het moest inderdaad voorkomen als "plug 'n play" en dat blijkt dus. Door alle updates is het weer een enorme zooi geworden, als het werkt dan werkt het, maar de mensen die er problemen mee hebben, die komen daar niet van af.
Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:
Nu praat je weer raar Har06, zou je daar gewoon mee willen ophouden? Waar zie jij dat ik positief ben over Horizon? Graag de quote hieronder ergens neerzetten.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door Har06 »

Vorige maand was D heel optimistisch over Horizon, tja tja :mrgreen:[/quote]

Nu praat je weer raar Har06, zou je daar gewoon mee willen ophouden? Waar zie jij dat ik positief ben over Horizon? Graag de quote hieronder ergens neerzetten.[/quote]

Devious, lees je eigen lijntjes zelf door, mij verplicht je tot niets met ketelmusiek :?

Gesloten