LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DESIGN247 meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Astral
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2013 14:18

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Astral »

Beste allemaal, op een uitzondering na is het naar mijn mening algehele radiostilte vanaf de kant van 247 meubelen / Arjo.
Na aangifte te hebben gedaan en de Ing bank te hebben geïnformeerd, heb ik brieven en mails gestuurd betreffende mijn vordering op het bedrijf.
Alles zonder reactie.
Om duidelijkheid te krijgen, ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen en wellicht zijn er meerdere mensen bereid om dit met mij te doen.
Zijn er mensen die een rechtsbijstandverzekering hebben bij Arag?? Ik namelijk wel en met meerdere staan we sterker........ allemaal onder de noemer helaas, want wat we of willen zijn onze meubelstukken of ons geld terug.
Ook zou ik nog een mij bekende advocaat kunnen inschakelen, maar dat is afhankelijk hoeveel animo er is. Laat me maar wat weten in een persoonlijk bericht. Als het kan graag met telefoonnummer.

Hartelijke groet,
Astrid

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

hallo jose.
ik heb nog geen bericht gehad, is erg stil geworden.
heb jij al iets gehoord?
of ben je ook een aanklacht gaan indienen?
groetjes noor.

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo Noor,
wat erg dat je niets meer hebt gehoord.
Nee ik heb nog geen aangifte gedaan dat kan pas nadat 30 dagen na de uiterste afleverdatum zijn verstreken en dat is in ons geval 28 september.
Ik zie het heel duister in allemaal.
José

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

hallo jose.

ik geef nog niet op.
gr. noor

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

Beste allen,
Gisteren voor het eerst design 24/7 gaan googelen nadat ik het wachten op mijn tafeltje zat was en schrok van de verhalen.
Mijn eerste gedachte "waarom heb ik dit bedrijf niet gegoogeld voor dat ik iets besteld had?"
Ik heb 1 juli een bijzet tafel besteld ( levertijd 8-10 weken) zou betekenen dat het ongeveer deze week uiterlijk binnen zou moeten hebben. Misschien krijg ik nog een reactie maar na het lezen van de verhalen denk ik ook te zijn opgelicht.
Ik heb ze meerdere e mails gestuurd met de vraag of de levertijd al bekend was, maar geen reactie. Ook geprobeerd te bellen maar het gaat een paar keer over en dan een in gesprek toon.
Heeft iemand op dit forum wel ooit een meubel stuk ontvangen?
Ik denk dat het voor mij nog iets te vroeg is om aangifte te doen. dus ik wacht nog even af.
Manon

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

hallo manonk.
ik heb in dec. 2012 een salontafel en een tv meubel bij hun gekocht, heb toen alles volgens afspraak gekregen.
dus dacht ik bestel dan ook de eet tafel , heb ik een geheel.
deze heb ik in mei besteld.zou die eerst in july krijgen, maar kreeg een bericht dat het half aug. zou worden.
daar ben ik tot heden nog op aan het wachten. heb vele mails gestuurd, en ook hun aangeklaagd wegens oplichting.
heb tot heden nog niets gehoord.
gr. noor.

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

beste noor,
Misschien zijn ze failliet, ik zag ergens dat het pand in Mijdrecht leeg staat. Is er een ander adres ergens bekend voor zover je weer? Wordt er trouwens serieus op een aangifte ingegaan?
Ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt en denk altijd dit overkomt me niet!
Manon

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

hallo manonk.
volgens mij zijn ze nog niet failliet, iemand had een paar weken geleden zijn meubels nog gekregen.
en met aangifte doen, als er meerdere een aanklacht indiend,dan gaan ze er toch werk van maken.
gr. noor.

R van den berg
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2013 11:24

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door R van den berg »

Helaas heb ook ik besteld bij design247
Nooit zal ik een review plaatsen, heb dat ook nog nooit gedaan.
Helaas voel ik me nu verplicht dit wel te doen.

Tot mijn spijt herken ik alle geschetse situaties,
Bij iedereen blijken ze hetzelfde te doen.
Voor mij is het afwachten nu klaar, en ga ik daadwerkelijk op actie over.
Heb een model gemaakt om naar de rechtsbijstand verzekering te sturen, en zal ook aangifte doen.
Om jullie te laten zien wat ik naar de verzekering stuur, en hopelijk om jullie te motiveren dit ook te doen, zet ik hieronder een kopie van wat ik ga versturen.
Hopelijk doen meer mensen dit, zodat we samen sterker staan!



Copy:
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik een beroep doen op de rechtsbijstand verzekering.
Dit omdat ik sterk het gevoel heb dat ik word opgelicht.
Dit komt door het volgende;

25 mei jl heb ik een bestelling gedaan bij design247.

Vooraf heb ik informatie opgedaan op hun website, waarna ik naar de showroom ben gegaan, om de meubels daadwerkelijk te beoordelen.
Hier ben ik goed geholpen, en heb ik een bestelling geplaatst twv €1995,- en dit bedrag volledig betaald.
mij werd beloofd dat de bestelling tussen de 6 en 8 weken geleverd zou worden.

26 mei ontving ik via de email een bevestiging, dat de order verwerkt was.
10 juli heb ik gemaild, nadat ik nog steeds niks gehoord heb, wat de planning van de levering was.
Op 12 juli emailde ze terug dat ze vertraging hadden.
De spullen zouden half augustus geleverd worden, en ik zou een een compensatie krijgen van 5%
23 augustus kreeg ik te horen dat ze op 28 augustus de exacte leverdatum bekend zouden maken.
25 augustus stuurde ik een email naar hun met daarin dat als ik 28 augustus nog steeds geen leverdatum krijg, ik juridische stappen zal moeten nemen, en aangifte zal moeten doen bij de politie. Dit omdat ik sterk het gevoel krijg dat ze me aan het lijntje houden, en alles steeds blijven uitstellen.
Op 30 augustus hebben ze nog steeds geen contact opgenomen, dus besloot ik nog eens te mailen dat ze uiterlijk tot 4 september de tijd krijgen om contact op te nemen, en ik anders toch echt stappen zal moeten ondernemen.
Dezelfde dag nog krijg ik een email terug, dat ze 3 september contact met me zullen opnemen, betreft de exacte leverdatum.
Waarop ik gelijk reageer met een email, waarin ik ze vertel dat als ik 3 september voor de zoveelste keer niks te horen krijg, ik daadwerkelijk overga op stappen te ondernemen, dit dmv aangifte en juridische stappen.

Tot op heden heb ik niks meer vernomen, en ook de 5% compensatie heb ik nooit mogen ontvangen.

Na informatie op te hebben gedaan op internet, blijkt dat heel veel mensen die rond dezelfde periode hun meubels hebben besteld, dezelfde problemen ondervinden.
Ze krijgen dezelfde emails van design247, maar krijgen uiteindelijk nooit hun spullen.
Ook lees ik van andere klanten van design247 dat de showroom tegenwoordig leeg staat, wat ze laten zien dmv foto's. Ook dit getuigd niet van vertrouwen in dit bedrijf.

Na wat research te hebben gedaan, heb ik het transport bedrijf gevonden (tsngroep.nl), welke de spullen voor design247 levert. waarna ik gelijk contact met hen opnam.
Na de vraag of ze nog wel eens spullen geleverd krijgen van design247 gaven hun aan dit af en toe wel te krijgen.

Op het moment dat de meubels besteld werden, had de site een keurmerk van Qshops, maar Qshops heeft dat nu geroyeerd, omdat ook zij het vertrouwen hebben verloren in design247.

Door dit alles heb ik sterk het gevoel gekregen dat design247 oplichters zijn, welke profiteert van klanten die vertrouwen in bedrijven hebben welke vooral op internet opereren.

Hierdoor wil ik graag een beroep doen op de rechtsbijstand verzekering, met als doel hopelijk het geld terug te krijgen.

Vertrouwend erop u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

Hallo R van den berg,
Ik krijg niet eens reacties terug, ook niet met smoesjes. Ik ben al twee weken bezig met mailen maar helemaal niks.
Ik heb gisteren wel alvast aangifte gedaan bij de politie. Hopelijk doen ze hier uiteindelijk iets mee!
Ik ben nog niet met rechtbijstand verzekering begonnen.
Hou ons verder op de hoogte!
groet,
Manon

R van den berg
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2013 11:24

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door R van den berg »

Hallo manon k,
Het is jammer dat we iedereen dezelfde vervelende berichten moeten ontvangen.
Steeds weer heb je hoop dat de spullen toch nog komen maar tevergeefs.
Wat ook toevallig is, is dat meer mensen op precies dezelfde data dezelfde emails krijgen. Maar dan ook echt precies dezelfde emails.
Maar uiteindelijk ziet niemand hier iets van
Ik laat zeker even een berichtje achter als ik meer weet van de verzekering.
En ondanks ik geen vertrouwen heb in dat de politie tot actie overgaat, ga ik toch zeker aangifte doen. Want je weet maar nooit!
Succes nog, en laten we hopen dat we of de meubels nog krijgen, of ons geld terugkrijgen. We werken er immers hard voor

R van den berg

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ik wordt de laatste 2 weken, gebeld, was telkens niet thuis.
bellen ze soms vanuit roemenieen, dat mijn tafel geleverd wordt.
het zijn erg lange nummers, heb het opgezocht, maar zijn hier onbekend.
zal de nummers hier plaatsen.006622187551-0088624377325-0085615818331.
hebben jullie hier ook last van, of komt een tel. nummer jullie bekend voor.
laat het mij dan weten, anders ga ik hiermee naar de politie, want dit vertrouw ik niet.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door devious »

noor58 schreef:...006622187551-0088624377325-0085615818331... want dit vertrouw ik niet.
Je had allang naar de politie moeten gaan, je treuzelt.

0066 - Landnummer van Thailand
00886 - Landnummer van Taiwan
00856 - Landnummer van Laos

Mellisa
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:28

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Mellisa »

Hoi hoi allemaal,
ik heb gister ook aangifte gedaan.. Alle aangiftes worden naar politie mijdrecht gestuurd en hoe meer aangiftes des te sneller starten ze het onderzoek naar deze oplichters.. Dus nogmaals iedereen
" doe aangifte" !!
Het is zonde van je tijd want ik heb er ook 2 uur gezeten maar met niks doen komt het geld helemaal niet terug! Maar hij is weg uit mijdrecht maar weet iemand of design247 nog wel bestaat of is het nu echt alleen via de website van design247 bestellen zodat er misschien nog wel geld binnen kan komen..
Groetjes

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ik had al aangifte gedaan bij de politie, wegens oplichting, maar sins vorige week krijg ik deze telefoontjes.

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

Ik heb aangifte gedaan via het internet.
Dus misschien pakken ze dit uiteindelijk op!
Blijkbaar heeft niemand nog steeds iets gehoord.
Afwachten maar!

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo allemaal,
ik heb vandaag ook aangifte gedaan via internet en gelijk ook een brief gestuurd naar de rabobank in Utrecht in de hoop dat zij het bedrag nog terug kunnen vorderen.
Laten we hopen dat Design 247 gestopt zal gaan worden met het oplichten en bedriegen van klanten.
Groetjes
José

ahmp
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2013 10:42

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door ahmp »

Hier hetzelfde probleem, in MIjdrecht showroom geweest,dressoir gekocht en betaald en geen enkele reactie meer.
Ga nu ook aangifte doen en zal ook een brief naar de Rabobank schrijven.
Wat in en in triest dat ze mensen zo besodemieteren en van hun zuurverdiende geld afhelpen.

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Erg herkenbaar allemaal...ik heb ooit in 2011 een tafel besteld dit was allemaal perfect geregeld dus heb je vertrouwen in het bedrijf.
Wij hebben dit jaar eindelijk ons huis kunnen verbouwen en na lang sparen voor nieuwe meubels hebben we uiteindelijk 3 meubelstukken besteld en wel op 5 juni 2013...want ja de vorige keer was het allemaal zo perfect afgehandeld dat je er vertrouwen in hebt.
Ik zal alle smoes mailtjes jullie besparen ...waar het uiteindelijk op uit draait is dat we nog steeds geen meubels hebben en we zijn ondertussen dus al 20 sept 2013....ook krijg ik geen gehoor op mijn mailtjes en telefoontjes.
Dat ze niet meer in Mijdrecht zitten dat klopt....ik heb ondertussen hun nieuwe adres gevonden.

Design 247 B.V
G. Van Damstraat 3
3417WB Montfoort
06-42530146
Er staat ook bij dat ze verhuisd zijn en eind aug dit jaar hun nieuwe zaak openen...dus moeten ze er nu wel in zitten lijkt mij.
Helaas krijg ik ook op dit telefoonnr geen gehoor.
Ook ik heb deze week aangifte gedaan ....ik wil toch op zijn minst mijn geld terug hebben.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door sjoegel »

De plaatsen zijn "toevallig" weer dezelfde als die van de beruchte Meubelmarkt van LF beheer! (met een grote klap geïmplodeerd zie elders op dit forum)

Gesloten