LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DESIGN247 meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
janenjapke
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2013 17:07

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door janenjapke »

Hallo allemaal.
Ook wij hebben in april een dressoir bestelt bij deze oplichters.
Je kunt mailen tot je een ons weegt maar leveren doen ze niet.
Antwoord geven op je mail is er ook niet bij.
Ik denk dat we het geld kwijt zijn en nooit het dressoir zullen krijgen.
Als ik deze verhalen hier lees denk ik dat ik ook maar aangifte ga doen.
Stom om hier in te trappen maar vorig jaar december hebben we een tv kast bij hun gekocht en dat ging prima.
Dit gebeurt ons zeker geen tweede keer dat we vooruit iets betalen.

Fam.Visser

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Misschien is het ook wel een goed idee om met zijn allen naar hun nieuwe adres te gaan en daar de meubels die we besteld hebben uit de zaak te halen en of het geld terug eisen....flink veel stennis schoppen in de zaak waar de klanten bij zijn.....hoe zouden ze dat vinden?

Is er toevallig al eens iemand op dit adres wezen kijken om te checken of ze er ook daadwerkelijk zitten?
Want dan lijkt het me idd wel een strakke actie om er eens een bezoekje te brengen met z'n allen.

Design 247 B.V
G. Van Damstraat 3
3417WB Montfoort
06-42530146

Carlijns
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2013 23:03

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Carlijns »

Helaas hebben ook wij het door ons in juni bestelde meubelstuk nooit ontvangen!
Maandag a.s. Staat de afspraak bij de politie gepland om aangifte te doen!!

ahmp
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2013 10:42

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door ahmp »

lijkt me een strak plan om daar eens te gaan kijken

usetheforcemarie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2013 16:14

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door usetheforcemarie »

Hallo allemaal,

Wat erg dat dit zoveel mensen is overkomen. Ook wij zitten al vanaf 8 mei op een tv meubel te wachten. Steeds uitstel met een slap excuus, zoals ook boven mij aangegeven wordt. Inmiddels is de opdrachtgever(mijn vader) overleden, dus maakt dat het dubbel zo zuur. We zijn er helemaal klaar mee. De tv meubel hoeft al niet meer, als we ons geld maar terug krijgen. Ook wij gaan meteen aangifte doen!

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Nu had ik dit adres gevonden op internet.
Design 247 B.V
G. Van Damstraat 3
3417WB Montfoort
06-42530146

Ik ben ook erg irritant geweest heb naar het nummer gebeld, ge-sms't en whats app berichtjes gestuurd.
Nu kreeg ik zaterdag avond een telefoontje van de beheerder van dit nummer die wil beweren dat hij niet meer de eigenaar is van Design247 al 2 jaar niet meer.
Hij zegt de personen te kennen die nu eigenaar zijn van Design247 en dat er iets is fout gegaan en dat er 1 van de twee is opgestapt.
Afgelopen vrijdag zou iemand anders het bedrijf overgenomen hebben, en vandaag of morgen gaan ze iedereen bellen i.v.m. een oplossing.
hhhmmmm geloof er persoonlijk echt helemaal niks van......vraag me ook af of die persoon die me gebeld heeft er zelf niet gewoon bij hoort.....als ik niet gebeld wordt door Design247 dan ga ik gewoon weer verder met berichtjes sturen...ondertussen mail ik ze suf.

Weet iemand toevallig ook Design247 op het adres te Montfoort zit??????
Anders gaan we misschien ook nog voor niks die kant op om ons geld te halen....want die meubels hoef ik echt niet meer.

Tijntje007
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2013 18:35

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Tijntje007 »

Allen,

Heden avond ben ik dus inderdaad gebeld door iemand van de HJP Group ??? Die mij aangaf dat Design 247 op sterven na door is. Er is geen geld meer om mensen hun geld terug te geven. De mij beloofde korting in verband met late levertijd kon ik ook wel vergeten zei hij.

Echter....

Hij gaf aan dat ze er voor gingen zorgen dat alle reeds bestelde meubels geleverd gaan worden (geen idee of ik dit moet geloven). De fabriek schijnt vandaag weer opgestart te zijn en ik moet uitgaan van de in eerste instantie beloofde levertijd. Ze zouden mij binnen nu en twee weken op de hoogte stellen van de levertijd/leverdatum. Dit zouden ze per mail (dat hadden ze al) of per telefoon doen.

De beste man gaf aan dat alle mensen die besteld hebben persoonlijk benaderd gingen worden.
Zijn er meer mensen die inmiddels gebeld zijn ???

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door devious »

nah, ze doen wel heel zielig. Da's meestal een teken dat ze er met de centen vandoor zijn. Ik zou met het allerslechtste rekening houden.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer ze zeggen dat het goed komt is dat een makkelijker gesprek dan wanneer ze moeten zeggen dat het over en uit is. Over dagen of weken is er geen enkel nummer meer in de lucht en zijn ze onbereikbaar omdat de stekker er uit is getrokken. Dat weten ze en om de laatste weken zo prettig mogelijk door te komen geven ze iedereen hoop.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Creditcard betalingen jonger dan 6 maanden oud kunnen worden teruggedraaid.

Doen, wanneer je de mogelijkheid hebt !

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo,
ik heb op internet gezocht naar de HJP Group (waardoor een van de gedupeerde is gebeld gisteravond) en vond de onderstaande url.
Echter de site is niet in de lucht.
Bij verder zoeken kwam ik de pagina tegen met de gegevens van dit bedrijf.
Er staat een tel.nr. en een fax nummer bij maar helaas ben ik geen kei in het Roemeens of het engels misschien iemand anders?
Groetjes
José

HJP Group - Home
www.hjpgroup.com/index
HJP Group - indoor and outdoor furniture production De HJP GROUP is een meubelproducent in
Roemenië, welke haar goederen afzet op de Europese consumentenmarkt Meer van deze site



HJP GROUP SRL
Address: Str. Randunelor nr. 1
City: Viseu de Sus
County: MARAMURES
Phone: 0040 262 353641
Fax: 0040 262 354408
E-mail: [email protected]
Web site: www.hjpgroup.com
Contact person: Buliga Iulian - Manager
Fiscal code: 12221722
Year of establishment: 1999
Type of activity: Manufacturer
Field of activity: Manufacture of other furniture
Export offer:
-Indoor furniture
-Indoor decoration
-Outdoor furniture
-Outdoor decoration and pottery
-Fire Places
Romania Trade and Invest
Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine (CRPCIS)
17 Apolodor Street, Bucharest 5, Romania • Phone: +40 21 318 50 50 • Fax: +40 21 311 14 91
[email protected]www.romtradeinvest

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door devious »

joseverhagen schreef:Hallo,
ik heb op internet gezocht naar de HJP Group (waardoor een van de gedupeerde is gebeld gisteravond) en vond de onderstaande url.
Echter de site is niet in de lucht.
Bij verder zoeken kwam ik de pagina tegen met de gegevens van dit bedrijf.
Er staat een tel.nr. en een fax nummer bij maar helaas ben ik geen kei in het Roemeens of het engels misschien iemand anders?
Groetjes
José
Briljant, en wat moeten wij hier nu mee? Je bent je geld kwijt en kunt het niet bij een ander gaan halen hoor.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Sherlock, bel het naastliggende hotel maar eens of de fabriek nog draait :

http://www.hotel-gabriela.ro/

https://maps.google.com/maps?f=q&source ... =1&spell=1

martijn0098
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2013 12:25

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door martijn0098 »

Wij hebben inmiddels ook aangifte gedaan, bij de politie in ons dorp, en gezegd dat het doorgestuurd moet worden naar Mijdrecht.

De eigenaar van die fabriek die hierboven genoemd staat is ook de eigenaar van Design 247 Ltd in Engeland, misschien hebben ze daar ook een bedrijfje ?
http://companycheck.co.uk/company/07321 ... areholders

Volgens mij hebben ze gewoon allemaal met elkaar te maken, en zit hier uiteingelijk een roemens bedrijf achter.
Mensen gewoon aangifte doen !

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Hallo,
ik heb weliswaar niet met het naastliggend Hotel gebeld maar wel gemaild en kreeg meteen de onderstaande reactie.
De eigenaar overleden en zijn zoon start de volgende week weer??
Misschien toch weer een sprankje hoop dat de meubels geleverd gaan worden?

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Hotel GABRIELA - Viseu de Sus
Sent: Tuesday, September 24, 2013 4:40 PM
To:
Subject: Hotel Gabriela
Hello,
he HJP Group firm are really our neighborhood but the owner died
and his son will start with the activity next week(so we were informed,
but we don't know exactly).
If we can help you, please contact us again.
Best regards,
--
________________
Georgeta COVACI
Hotel GABRIELA
435700 - Viseu de Sus, MM
Str. Randunelelor nr. 1

http://www.hotel-gabriela.ro

R van den berg
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2013 11:24

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door R van den berg »

Beste iedereen,

Het verbaasd mij om nog geen berichten te lezen dat mensen gebeld zijn.
Ik ben vandaag gebeld, door ene heer dijkens, en die vertelde mij het volgende

Design247 heeft een extern bedrijf ingehuurd om de zaken op orde te krijgen, waarvan deze man dus is.
Intern is alles nu opgelost en de fabriek draait weer volledig.
Ze zijn nu bezig met extern alles op te lossen (ons dus)
Ze gaan iedereen bellen over deze stand van zaken.
Binnen 2 weken kan ik een telefoontje verwachten over de definitieve leverdatum.
Dit geeft mij enigszins hoop dat het toch nog goed komt, maar geloven doe ik het pas als ik de meubels daadwerkelijk heb.
Zeer binnenkort zullen de contactgegevens van dit externe bedrijf staan op de site van 247. Zodat je hun kan bereiken over de stand van zaken

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit niet geloven, maar scroll een paar berichten terug, en daar zul je lezen wat ik naar de rechtsbijstandsverzekering heb gestuurd en dat ik al aangifte heb gedaan.
Zodra ik meer weet of hoor zal ik dit jullie zeker laten weten, omdat ik ook voor jullie hoop dat dit opgelost gaat worden.

Mocht je vragen aan mij hebben zet ze neer of stuur een Prive bericht, dan zal ik als het kan jou up-to-date houden

Succes allemaal. En laten we hopen dat het uiteindelijk dan toch nog goed komt

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Altijd maar weer die oproepen van mensen die "bericht" hebben gehad.

Dat is de rode draad in dit verhaal. Een rood lijntje in dit geval.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Hellig »

zo te lezen zijn die mensen die bericht hebben gehad zelf van het bedrijf. Afdeling "Misleiding+DamageControl" :lol:

R van den berg
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2013 11:24

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door R van den berg »

Zoals ik al had verwacht word het niet makkelijk geloofd, wat logisch is.
Dit bericht heb ik gehad van me rechtsbijstandsverzekering na de mail te hebben gestuurd die al eerder in dit forum staat.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. De afdeling Melding beoordeelt of uw zaak in behandeling kan worden genomen. Spoedeisende zaken zullen met voorrang worden beoordeeld.
De afdeling Melding is telefonisch bereikbaar op 0592-382502.

Met vriendelijke groet,
Univé Rechtshulp

dit is een automatisch gegenereerde mail

Univé Rechtshulp | Bezoekadres: Jan Bommerstraat 6, 9402 NR Assen | Postbus 557, 9400 AN Assen | www.sur.nl | Stichting Univé Rechtshulp, KvK 41019292 | Statutaire vestigingsplaats: Zwolle |


Ook heb ik hierna nog contact gehad met de verzekering. Die vertelde mij dat ze nog 6 meldingen hebben over design247 waarvan er 1 uiteindelijk hun meubelen hebben gehad.
Als mensen die hier serieus mee bezig zijn meer willen weten van me verhaal (dus niet mensen die harder roepen dan dat ze daadwerkelijk wat doen) stuur me een Prive bericht met je vraag. En dan kan ik mijn 06nummer geven om me nader toe te lichten en meer bewijzen te tonen dat ik slachtoffer ben en geen medewerker zoals geroepen word door mensen die meer van sensatie houden dan van feiten.
Voor de serieuze bericht plaasters onder ons. Succes!

polpol
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:39

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door polpol »

Jaja, ook ik ben gebeld door design247, mijn spullen stonden klaar wist hij te vertellen.
Toen ik zei dat ik geen interesse meer had (Ik had niet aanbetaald; ik zou het ophalen en daar pinnen) en ik hem vertelde dat hij eens op tros radar moet kijken zei hij dat hij dat ging doen en bedankte me...

Hij heet Nick en is bereikbaar op nummer 06-24963563

Misschien heeft iemand wat aan dat nummer!

Gesloten