Van 'origine' ben ik linkshandig maar in mijn tijd werd je gewoon met een liniaal op je hand geslagen op school (tja, nu zouden ze het kindermishandeling noemen) maar het is in de loop der jaren gewoon gegroeid dat ik bijna alles rechtshandig doe. Is kennelijk toch ergens nuttig voor geweest, ik heb alleen maar problemen met sommige pinautomaten die iedereen heeft. Sommige zijn zo klein dat je er nauwelijks bij komt. Die onveilige, onafgeschermde dingen waren wat dat betreft beter aan te tikken. Heeft ook niets te maken met links of rechtshandig. Maar ja, zo kan men overal wel over iets gaan klagen.GJvdZ schreef:Als je als linkshandige niks met je rechterhand kunt doen (zeker iets relatiefs simpels als PINnen) dan is er meer aan de hand dan alleen linkshandigheid. Een rechterhand is immers niet onderontwikkeld, net zoals een linkerhand bij een rechtshandige niet onderontwikkeld is. Het gaat hoogstens iets lastiger met een andere hand.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] als linkshandige pinnen bij jumbo
Re: als linkshandige pinnen bij jumbo
-
stofzuigertje
Samen met Bill Clinton en Obama ben ik ook Links.....
Gewoon rammen op die kast en de kassa medewerker was toevallig de bedrijfsleider en die schrok er van.
Dit was niet bij Jumbo maar Deen die ook die foute beugels heeft.
Omdat tenminste 10% Links is en vreemd gaan doen moeten ze wel aanpassen.....
Bij sleutel werk aan auto, motor, boot of Camper is het juist een voordeel omdat rechtshandigen moeilijk links kunnen werken en wij meestal wel rechts dus eigenlijk is de rechtshandige als hij ooit vreemd moet gaan sterker in het nadeel....
Gewoon rammen op die kast en de kassa medewerker was toevallig de bedrijfsleider en die schrok er van.
Dit was niet bij Jumbo maar Deen die ook die foute beugels heeft.
Omdat tenminste 10% Links is en vreemd gaan doen moeten ze wel aanpassen.....
Bij sleutel werk aan auto, motor, boot of Camper is het juist een voordeel omdat rechtshandigen moeilijk links kunnen werken en wij meestal wel rechts dus eigenlijk is de rechtshandige als hij ooit vreemd moet gaan sterker in het nadeel....
Moet de rest zich maar aanpassen.Omdat tenminste 10% Links is en vreemd gaan doen
-
stofzuigertje
En als ik Jumbo Links laat nie en dus 10% minder omzet kreeg....
Aldi en Lidl hebben het niet dus word Jumbo wegens niet Links vriendelijke winkel...
Als het omzet kost moeten alle klanten die wel komen meer betalen.... want meer omzet is voordeliger....
Zie Action die wegens hoge omzet lagere prijzen kan berekenen.....
Maar ook de extra Ruime parkeerplaatsen bij de nieuwe Lidl in mijn buurt, een soort Invalide plekken voor iedereen dus geen schade meer en makkelijk instappen...
Dus AH heeft daarom al de Oorlog verloren in mijn geval......
Als AH ruimere plekken maakte is er tekort plek en nu worden ook vaak 3 vakken gevuld met 2 voertuigen...
Maar de beveiliging, ja met fout geplaatste camera op deze manier oplossen......
Ik ga wel weer met €100,- betalen en dat is ook lastig als alle Links handige dat massaal gaan doen...
Aldi en Lidl hebben het niet dus word Jumbo wegens niet Links vriendelijke winkel...
Als het omzet kost moeten alle klanten die wel komen meer betalen.... want meer omzet is voordeliger....
Zie Action die wegens hoge omzet lagere prijzen kan berekenen.....
Maar ook de extra Ruime parkeerplaatsen bij de nieuwe Lidl in mijn buurt, een soort Invalide plekken voor iedereen dus geen schade meer en makkelijk instappen...
Dus AH heeft daarom al de Oorlog verloren in mijn geval......
Als AH ruimere plekken maakte is er tekort plek en nu worden ook vaak 3 vakken gevuld met 2 voertuigen...
Maar de beveiliging, ja met fout geplaatste camera op deze manier oplossen......
Ik ga wel weer met €100,- betalen en dat is ook lastig als alle Links handige dat massaal gaan doen...
Ja dan zit de kantlijn verkeerd om. Vroeger altijd bij mij drama's met vlekken op het papier. Linkshandigen hebben het gewoon een stuk moeilijker in het dagelijks leven. Zouden ze eigenlijk een linkshandigencompensatieregeling voor moeten hebben die dan uiteraard op een voor linkhshandigen gunstige manier kan worden aangevraagd.bprosman schreef:Je kunt een ringmap of collegeblok ook zo draaien dat de ringen/beugels aan de rechterkant zittenZonder dollen, met schrijven is het toch lastig vooral bij een ringmap die beugels zitten in de weg,.
Sommige computermuizen, zeker gaming muizen, zijn ook rampen voor linkshandigen. Opscheplepels, de schakelpook, noem maar op. Als je erover nadenkt. Deze wereld is gemaakt voor rechtshandigen. En dus worden wij toch echt gediscrimineerd. Misschien iets voor een vakbond?