hawkwind schreef:@wdubbelost,
Zolang de colporteurs van Eneco uw jaarlijks gas/elek verbruik niet weten ,kunnen
ze voor U ONMOGELIJK een maandelijks voorschot berekenen.
je hebt helemaal gelijk, dit had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken...
deze jongens lieten mij op een ipad dit bedrag zien en zeiden dat het een eemalige aanbieding was
beter naar mn moeder moeten luisteren want wat te mooi lijkt, is vaak te mooi hahaha
nu moet ik er wel bijzeggen dat de klantenservice hier ook zeer verbaasd over was en deze hebben het contract geannuleerd want deze herkende deze werkwijze ook niet.
weer een les geleerd, bij deze vast excuses aan de eerst volgende colporteurs van welk bedrijf dan ook
Mijn dochter begon een kapsalon in Rijswijk. Maar in de winkel zat wel water en Electra,
maar geen warm water. Ik adviseerde haar om een boiler te huren bij Eneco.
Je hebt dan geen aanschaf kosten en geen onderhoudskosten.
Zij een aanvraag ingediend bij Eneco, en na een week kwam er een man om te controleren
of er hier een boiler geplaatst kon worden. Hij begon al meteen met te zeggen dat de waterleidingen
niet goed waren. Mijn dochter belde de huismeester en na enige discussies werd de boiler toch
geplaatst. De monteurs vertelde mijn dochter dat de leidingen in orde waren en dat zij de boiler
gewoon aansloten. Maar zij moest wel zelf voor een elektricien zorgen om de stroomdraden
daarnaartoe te laten aanleggen. ad 250 euro.
Alles werkt nu prima, mijn advies aan Eneco is om voor dit soort werkzaamheden voortaan iemand
langs te sturen die verstand van zaken heeft, en geen TH mannetje die niets weet.
D van Rooijen Rijswijk