LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door olaf79 »

Laderwebshop schreef:[Deel van discussie verwijderd door de Moderator]
@devious en trail46
Dit topic gaat over laderwebshop en de levering van deze webshop. Jullie posts gaan over van alles behalve de levering van laderwebshop ik zie bijvoorbeeld commentaar over: youtube filmpjes, mijn reacties, acteer kunsten over dames van een reclame filmpje, kwaliteit externe links, commentaar over content welk duidelijk in de footer staat, acties van apple, onnozel branche advies van devious en commentaar over kosten van het klantenservice telefoonnummer.

Dus heren laat dit weer een consumenten topic worden zoals het radar forum bedoeld is, en als als er klachten zijn over laderwebshop van klanten die niet goed geholpen zijn op de website of op de telefoon hoor ik het graag en los ik het ook op.
Gelukkig bepaal jij dat niet.[/quote]
klopt dit staat duidelijk in het forum regelelement.
Maar heb je ook nog een vraag over laderwebshop of de levering hiervan?
Nogmaals ik bepaal zelf wat ik in welk topic plaats, en de moderator bepaald of het on of off topic is. Niet jij.

Je bent totaal ongeloofwaardig als je als bedrijf klanten 48 euro per uur vraagt voor het oplossen van problemen die je zelf hebt veroorzaakt. Bovendien blijf je de wet overtreden door vooruit betaling te eisen.

Dat is allemaal relevante consumenteninfo. Daarmee vormen consumenten zich namelijk een beeld over je bedrijf en haar praktijken.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

-we overtreden geen enkelen wet, klanten mogen best achteraf betalen. We bieden ze juist de ideal optie voor een snellere levering.

In de verzekeringswereld hebben ze een bepaalde term waar ik even niet op kan komen. Maar dit is voor klanten die na oplossing of uitleg van hun probleem/claim/klacht het niet los kunnen laten en hier als maar dieper in verstrikt raken. Laat het rusten meneer.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Omdat het uiteraard niet allemaal op het bordje van deze webshop hoeft te komen een nieuw topic geopend over het gebruik van Niet Originele laders.https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=137747

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door olaf79 »

Laderwebshop schreef:-we overtreden geen enkelen wet, klanten mogen best achteraf betalen. We bieden ze juist de ideal optie voor een snellere levering.

In de verzekeringswereld hebben ze een bepaalde term waar ik even niet op kan komen. Maar dit is voor klanten die na oplossing of uitleg van hun probleem/claim/klacht het niet los kunnen laten en hier als maar dieper in verstrikt raken. Laat het rusten meneer.
Oh ja geef dan eens aan hoe ik een bestelling kan plaatsen en achteraf kan betalen. Ik zie alleen als optie ideal.

Ideal is vooral ideaal voor de webshop. Er wordt namelijk DIRECT geld afgeschreven, nog zonder dat je met je ogen hebt geknippert.

Nog een overtreding van de wet:

2.3 Aan de leveringsplicht van Laderwebshop zal, behoudens tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door Laderwebshop geleverde zaken een keer aan de afnemer zijn aangeboden. Bij bezorging aan huis strekt het rapport van de vervoerder, inhoudende de weigering van acceptatie, tot volledig bewijs van het aanbod tot levering.

Dit mag niet meneer. Een levering is pas compleet als ik mijn handtekening heb gezet bij de transporteur. Bovendien, als ik een product weiger, is daarmee de deal komen te vervallen.

d.spijkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2013 14:23

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door d.spijkers »

Hoi

Ik heb vorige week maandag 9-09-2013
Een oplader besteld voor de Samsung s3
Heb nooit een mail ontvangen ter bevestiging wel betaald

Nu al een aantal x proberen te bellen en een aantal mails zonder reactie verder
Ben ik het zat wat moet ik doen

Groetjes Desiree spijkers

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

d.spijkers schreef:Hoi

Ik heb vorige week maandag 9-09-2013
Een oplader besteld voor de Samsung s3
Heb nooit een mail ontvangen ter bevestiging wel betaald

Nu al een aantal x proberen te bellen en een aantal mails zonder reactie verder
Ben ik het zat wat moet ik doen

Groetjes Desiree spijkers
Hallo Desiree,

Je bestelling is vrijdag meegegaan zie ik hier, hier heb je ook een email over ontvangen.

Dus als het goed is heb je hem gister al ontvangen of uiterlijk maandag.

Excuses voor de vertraging

Groet,

laderwebshop

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

d.spijkers schreef:Hoi
Ik heb vorige week maandag 9-09-2013
Een oplader besteld voor de Samsung s3
Heb nooit een mail ontvangen ter bevestiging wel betaald
Nu al een aantal x proberen te bellen en een aantal mails zonder reactie verder
Ben ik het zat wat moet ik doen
Groetjes Desiree spijkers
Even afwachten dus.

wdubbelost
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 jul 2013 04:16

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door wdubbelost »

Meneer van laderwebshop:

Ik begrijp dat het voor u niet makkelijk is alle klachten via internet op waarde te schatten, wel zie ik hier veel excuses wegens dit en wegens dat..

Wanneer het voor u moeilijk is om opladers binnen 24 uur bij de mensen thuis te krijgen (al dan niet de schuld van post of wie dan ook) en dit gaat keer op keer niet binnen 24 uur, waarom worden niets wetende potentiele klanten dan lekker gemaakt met de 24 uurs levering in bijv (youtube) reclame filmpje?

ik hoor de meisjes nu nog zeggen, ik heb hem gisteren besteld en vandaag in huis..
het meerendeel hier zegt dat dit niet het geval is, wat u telkens beaamt door te zeggen excuses het is onderweg is het morgen niet dan overmorgen.

Ook zou het u sieren om mensen (al dan niet klanten) voor zover u ze niet kent met u aan te spreken, en niet met jou of jouw..dit komt als bedrijf niet professioneel over, dit zijn wel de mensen waardoor u een broodje kunt eten als u trek begint te krijgen...

Fontein
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2013 16:08

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Fontein »

Ik heb op 16-09-2013 een bestelling voor een lader met kabel geplaatst bij ladwerwebshop.nl en betaald via I-deal, maar nog steeds geen levering ontvangen.
Op e-mails en 0900 service nummer reageren zij niet.
Mijn bestelnummer is 12009.
Ze garanderen levering binnen 24 uur op hun website, maar bestelling is al meer dan een week geleden gedaan!
Oplichters?

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Hellig »

Nah, zoals je kunt lezen reageert de eigenaar hier nog weleens.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door olaf79 »

Fontein schreef:Ik heb op 16-09-2013 een bestelling voor een lader met kabel geplaatst bij ladwerwebshop.nl en betaald via I-deal, maar nog steeds geen levering ontvangen.
Op e-mails en 0900 service nummer reageren zij niet.
Mijn bestelnummer is 12009.
Ze garanderen levering binnen 24 uur op hun website, maar bestelling is al meer dan een week geleden gedaan!
Oplichters?
Oplichter wil ik het zeker niet noemen. Ze denken gewoon dat ze erg goed zijn terwijl ze dat niet zijn. De levertijd van 1 werkdag is gewoon reclame stunt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

olaf79 schreef:
Fontein schreef:Ik heb op 16-09-2013 een bestelling voor een lader met kabel geplaatst bij ladwerwebshop.nl en betaald via I-deal, maar nog steeds geen levering ontvangen.
Op e-mails en 0900 service nummer reageren zij niet.
Mijn bestelnummer is 12009.
Ze garanderen levering binnen 24 uur op hun website, maar bestelling is al meer dan een week geleden gedaan!
Oplichters?
Oplichter wil ik het zeker niet noemen. Ze denken gewoon dat ze erg goed zijn terwijl ze dat niet zijn. De levertijd van 1 werkdag is gewoon reclame stunt.
Denk ook niet gelijk aan oplichters, maar wel aan een bedrijf dat zijn zaakjes niet echt op orde heeft want tot op dit moment komen er nog steeds nieuwe klachten bij.Tel daarbij op dat de hier reagerende eigenaar de schuld overal zoekt behalve bij zijn eigen slechte dienstverlening en een kostbare manier om 1 en ander te melden.
https://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/? ... =complaint

ps, de link is (helaas)wel degelijk relevant en ontopic simpel omdat er nog steeds nieuwe meldingen daar binnen komen.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Fontein schreef:Ik heb op 16-09-2013 een bestelling voor een lader met kabel geplaatst bij ladwerwebshop.nl en betaald via I-deal, maar nog steeds geen levering ontvangen.
Op e-mails en 0900 service nummer reageren zij niet.
Mijn bestelnummer is 12009.
Ze garanderen levering binnen 24 uur op hun website, maar bestelling is al meer dan een week geleden gedaan!
Oplichters?
Geachte heer/mevrouw Fontein,

De 3 meterkabel is even niet op voorraad deze krijgen we vrijdag weer binnen, en zullen hem dan meteen naar u verzenden.

Excuses voor de vertraging.

Groet,

Laderwebshop

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Hellig »

en waarom zeg je dat niet gelijk door een mailtje te sturen naar de klant? Nee, eerst geld trekken via dat te dure telefoonnummer...hij had nu al bij de Action drie kabels kunnen halen.

angelakanters
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2013 19:10

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door angelakanters »

Helaas net zoals velen andere gedupeerde heb ik de op 21-09-2013 bestelde iphone opladers (2) tot op heden nog steeds niet ontvangen. 24-uurs levering is bij laderwebshop.nl een erg breed begrip. Erger nog: ze reageren niet op e-mail en op het 0900-2021200 zijn ze ook totaal niet bereikbaar, welk tijdstip je ook je belt. Via iDeal wel € 21,93 betaald. Aangifte gedaan bij de politie. Wellicht dat ik nu wel mijn betaalde producten geleverd krijgt of liever zelfs mijn geld terug krijg. betalingskenmerk 12147.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Echt bedankt voor de moeite,heb mijn reactie verwijderd. :D Het is wel duidelijk dat deze webshop zijn zaakjes niet goed op orde heeft en zowel hier als elders blijven klachten komen. Hoop dat het snel opgelost word maar zo doet men toch geen zaken, steeds achteraf de boel regelen in plaats van gelijk goed doen.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Hellig »

trail46 schreef:Echt bedankt voor de moeite,heb mijn reactie verwijderd. :D Het is wel duidelijk dat deze webshop zijn zaakjes niet goed op orde heeft en zowel hier als elders blijven klachten komen. Hoop dat het snel opgelost word maar zo doet men toch geen zaken, steeds achteraf de boel regelen in plaats van gelijk goed doen.
foeifoei, stiekem je terechte reaktie verwijderen :lol:

Ze hebben het ook zo druk, dan gaat er weleens wat goed...achteraf dan...

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Hellig schreef:
foeifoei, stiekem je terechte reaktie verwijderen :lol:

Ze hebben het ook zo druk, dan gaat er weleens wat goed...achteraf dan...
Ben wel blij dat jij erom kan lachen :mrgreen:. Ja, het bedrijf heeft het ZOOOO druk dat er weleens iets (oftewel alles) misgaat en ruimt dan achteraf de boel op via hun dure 0900 nummer A €0.80.- per minuut.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

angelakanters schreef:Helaas net zoals velen andere gedupeerde heb ik de op 21-09-2013 bestelde iphone opladers (2) tot op heden nog steeds niet ontvangen. 24-uurs levering is bij laderwebshop.nl een erg breed begrip. Erger nog: ze reageren niet op e-mail en op het 0900-2021200 zijn ze ook totaal niet bereikbaar, welk tijdstip je ook je belt. Via iDeal wel € 21,93 betaald. Aangifte gedaan bij de politie. Wellicht dat ik nu wel mijn betaalde producten geleverd krijgt of liever zelfs mijn geld terug krijg. betalingskenmerk 12147.
Hallo Angelakanters,

Vervelend dat je de bestelling nog niet heb, echter zie ik hier dat er bij jouw product 2 tot 5 werkdagen staat. Ik zie ook dat die zaterdag ingepakt is en zondag meegegaan is, dus hij is onderweg!

De aangifte lijkt me sterk overdreven, zeker na 5 werkdagen.

Mocht je nog vragen hebben stuur een PB of vul het formulier in http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact. Als je liever gebeld wil worden PM of email je telefoonnummer.

Excuses voor het misverstand in de levertijd, maar hij is onderweg!

Groet,

Laderwebshop

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Hellig »

...De aangifte lijkt me sterk overdreven, zeker na 5 werkdagen...
Da's niet aan jou om je daar over uit te laten, het is aan jou om ervoor te zorgen dat je het klantvertrouwen wint. Je blijft vreemd communiceren voor een iemand die klachten "afhandelt".

Ik zie trouwens geen enkele iPhone lader die niet op voorraad ligt. Dus waar die levertijd ineens vandaan komt...

Gesloten