LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [waarschuwing] Voor alle domeinnaam houders

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lady68

Re: [waarschuwing] Voor alle domeinnaam houders

Ongelezen bericht door lady68 »

olaf79 het is zakelijk. maar ik denk dat dezelfde regels gelden als bij prive toch? ik bedoel , ik ben niet op de hoogte van allerlei zaken omtrent domeinnamen, ik ben daar een leek in, en ze hebben mij een verhaal geschets dat helemaal niet waar is, dus is het toch niet rechtsgeldig?
ik heb er wel van geleerd dat alles via mail gaat, en dat ik alles eerst contoleer voordat ik verder ga.

devious

Ongelezen bericht door devious »

lady68 schreef:... dat ik alles eerst contoleer voordat ik verder ga.
Welkom in de 21e eeuw. Hoe lang lag u al in coma? :wink:

Daan Bakker

Ongelezen bericht door Daan Bakker »

lady68 schreef:dank je voor jullie antwoord.
maar nou stond er in de voorwaarden, dat als je toezegt, telefonisch of via mail, je eraan vastzit. maar als ze onder valse voorwendselen werken dan zit ik toch nergens aan vast?
Nou dat mag dus niet,

Omdat de consument bij een koop op afstand het product niet in de winkel kan bekijken, is het lastiger voor hem om te beslissen of hij het wel echt wil kopen. Vandaar dat de wet een bedenktijd of opzegtermijn heeft voor koop op afstand. Standaard is deze zeven werkdagen.
bron: http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

Daan
[commerciële link verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 25 sep 2013 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd

lady68

Ongelezen bericht door lady68 »

ik heb inderdaad binnen een week een mail gestuurd, met daarin dat ik ervan af wil zien. ze blijven wel bellen nu, en dreigen met incasso . ook sturen ze per mail iedere keer de factuur. daar staat verder niets bij van incasso of iets anders. omdat ze bellen met een 000000000 nummer , nemen we deze niet meer op, ze kunnen het antwoordapparaat inspreken , maar dat doen ze niet. zolang ik nog niets heb gehoord van een incassobureau maak ik me nog niet druk. mocht dat wel gebeuren dan moet ik toch verder gaan zoeken wat ik ertegen kan doen.

honeybee_1968

Ongelezen bericht door honeybee_1968 »

momenteel werkzaam onder domein registratie nederland (domeinregistratienl.nl)

Op zich niets strafbaars behalve dat ze een extensie op jouw naam kopen ( en dat mag iedereen doen) en die dan aan jou doorverkopen met het verhaal dat iemand anders daar interesse voor heeft maar dat ze hem eerst aan jou moeten aanbieden.....

Gesloten