Joël351 schreef:ik heb een paar dagen gelden mijn Samsung s3 laten vallen vanaf 20 cm hoogte terwijl het hoesje (flipcover van samsung) er gewoon omheen zat, het scherm is helemaal gescheurd
Ik snap dat het een kwetsbaar toestel is maar dat hij van zo'n kleine hoogte valt en daardoor kapot is slaat nergens op.
Viel het toestel op een tegelvloer bestrating of een tapijt?.
Laat je bril cq zonnebril met glazen maar eens vallen op een harde ondergrond ??
Dankzij een aantal wijsneuzen heb ik alleen het glas aangeschaft bij een webwinkel en heb gekeken naar Youtube! Wat daar te zien is, is niet mogelijk, ben wel 50 euro kwijt voor niks! De reparatie met alleen het glas valt niet uit te voeren, ik heb ook informatie laten inwinnen hierover bij verschillende professionals, de reparatie kan alleen uitgevoerd worden met een compleet scherm module..
De reparatie heb ik uiteindelijk laten uitvoeren door een bedrijf (Larsa Telecom), kostte mij 169 euro en stond binnen 20 minuten weer buiten..
Helaas moet ik me aansluiten bij deze reacties.
Ook in het bezit van een Samsung Galaxy SIII. Netjes in een hoesje van Samsung, met flipcover (waarvan de randjes en naadjes inderdaad loslaten, jammer voor dat geld!) 's Avonds heb ik mijn telefoon in de oplader gelegd en er was niks aan de hand. De volgende ochtend werd ik wakker, kijk op mijn telefoon en dacht dat er een haar over het scherm lag. Na proberen deze weg te halen, kwam ik tot de ontdekking dat er een scheur van halverwege het scherm links naar rechtsboven zat. Gelukkig nét niet over de camera aan de voorzijde heen. Dit gebeurde na ongeveer 5 maanden. Erg zonde, en zeker in vergelijking met de prijs van het toestel.
Ik heb contact opgenomen met Samsung hierover, en het is wachten op een reactie.
Voel eens aan de achterkant van de S3 als dat ding bijna opgeladen is en nog aan de oplader ligt. Als die namelijk een verkeerd voltage afgeeft kan de accu TE warm/heet worden , een ietsepietsje uitzetten en..daar heb je je gebarsten schermpje. Maar ja, hoe je dat moet bewijzen... Ikzelf hou het nog maar bij de "oude", niet zo hippe Galaxy Gio. De goedkope versies lijken beter bestand te zijn tegen vallen enzo..
Bij mij is het toetstel níet gevallen. Gisteren gekocht, opgeladen, in flip cover gedaan, en ik open net de flipcover, schrik me rot, ik kan wel janken, een barst van de starttoets naar de bovenkant van de volumetoets. Kan dat ding er niet eens tegen om in de flip cover gestoken te worden???
Heb hem twee jr eerst mijn man een jr toen ik...niks aan de hand...nu gaat hij naar collega..
Denk toch dat je teveel kracht hebt gezet,heb ook flipcover gehad.
Moet wel zeggen nu de s4 wel steviger...maar kost geld scherm kan ik alvast zeggen,beste is om naar zo,n zaakje te gaan,meestal niet rot bedoeld!!zijn dat turkse mensen hebben van die zaakjes kunnen goedkoop repareren,vriendin ook gedaan..bij samsung zo 200 euro...
Ik heb geen idee of dit gerelateerd kan worden op alle voorgaande reacties. Mijn zoon heeft een maand geleden een Samsung Galaxy Core I8260 gekocht. Niet zo'n hele dure begrijp ik maar 180 euro vind ik zelf toch niet een pakje boter.
Hij draagt het ding altijd in z'n zak. Gisteravond klaagde hij dat hij geen reactie meer kreeg van het scherm. Toe ik keek zag ik een haar liggen dacht ik maar die was niet weg te vegen... het bleek een barst overdwars. Wat nu? Lokaal zijn er twee 'mannetjes'die 't kunnen fixen voor 80 euri en als ik de verhalen hierboven lees krijg ik de indruk dat er van Samsung of de verkoper van het apparaat weinig te verwachten is of pas tegen de tijd dat mijn zoon gek wordt van het feit dat hij buiten zijn vrienden (whatsapp) kring is terechtgekomen...
Het zal de eerste oplossing wel worden maar de tranen springen je in de ogen bij zo'n verhaal.
De macht van dit soort bedrijven en het gemak waarmee gebruikers afgewimpeld lijken te worden vind ik bepaald stuitend.
Al een oud topic maar nog steeds actueel. Bij mij is de telefoon ook (in een bumper) van een ligbed op de tegels gevallen, misschien 30 cm. hoog. Meteen breuk in het glas op de hoek. Zie hier in het hotel bijna alleen maar Samsung / iPhone telefoons waarvan het glas gebroken is. Zal wel een mooie inkomstenbron zijn voor Samsung en Apple, iedereen die een telefoon koopt is binnen een paar maanden weer een keer klant dit keer voor een scherm ter waarde van een bedrag waar je ook een fatsoenlijke budget telefoon voor koopt. Voor mij geen nieuwe Samsung meer, ik zal zo'n Turks telefoonwinkeltje ook wel vragen of zij er nog wat van kunnen maken.