LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Keesjan »

De site werkt hier gewoon hoor. UPC werkt met een online contact formulier waar je je vragen kwijt kan:

http://qmail.upc.nl/

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

bedankt. heb een email gestuurd.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kreeg een email waarbij mij verteld werd dat ik het 0900 nr moest bellen. Ik belde en Chello zegt niet te weten wanneer 2.5Mbit wel mogelijk is in mijn regio. Ze komen met argument dat de COM21 modem niet meer dan 1.5Mbit haalt! Mijn neef in Groningen heeft ook COM21 heeft en meer dan 2.5Mbit, hij haalt zelf bijna 4Mbit met COM21. :(

Ook vertelde ze binnen nu en 6 maanden de COM21 modems vervangen zullen worden.

Chello kondigde in februari al een verhoging, maar zoals het nu lijkt bedoelde ze feb 2005!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door hoffie »

neu 2006

HarryZ

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door HarryZ »

Ik woon in Rotterdam en heb een Com21 modem. Op 22/7 heb ik een mailtje aan UPC gestuurd en kreeg de de dag erop het volgende antwoord.

In reactie op uw bericht:

Op 12-2-2004 heb ik een mededeling gekregen dat Chello de snelheden zou gaan verhogen. In mijn geval zou dat voor Classic gaan van 1500 naar 2560 Kbps. Tot nu toe is mijn snelheid nog steeds niet verhoogd. Wanneer gaat dit gebeuren?

Informeren wij u graag als volgt:

Het modem wat u gebruikt dient omgeruild te worden, u zult een dezer weken een brief krijgen met daarin het verzoek om het modem te ruilen waarna u
snelheid verhoogd zal zijn.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Ben benieuwd, even afwachten maar.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is er vaag? Ik heb meer het idee dat veel mensen te stom zijn om de voorwaarden te lezen en te begrijpen. Een beetje zelf nadenken en een inschatting maken is niet slecht voor je hersenen hoor.
daarom mag jij natuurlijk niet nadenken van UPC, het is niet slecht voor je hersenen

richard1000

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door richard1000 »

Voor diegene die coax gebruiken die erg lang is, dit kan ook tot snelheidsverlaging leiden.
UTP kabel is ontworpen om ook over lange afstanden goed te functioneren, coax daarintegen heeft teveel signaalverlies....
Dus indien mogelijk verleng je UTP ipv je coax kabel.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Keesjan »

Bull. Ik heb hier het modem bovenop een computer op de eerste verdieping gezet met een slordige 15 meter aan coax eraan. Nooit snelheidsproblemen mee gehad.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Voor diegene die coax gebruiken die erg lang is, dit kan ook tot snelheidsverlaging leiden.
UTP kabel is ontworpen om ook over lange afstanden goed te functioneren, coax daarintegen heeft teveel signaalverlies....
Dus indien mogelijk verleng je UTP ipv je coax kabel.
Wel toevallig dat het dan exact de limit van 1400-1500 download haalt en exact upload van 100-120

Forumparadijs
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:04

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Forumparadijs »

Ik ben woonachtig in pc 3193TH Regio Rotterdam en heb nog steeds een oud com21 modem.
Begin juli zouden ze het modem komen omruilen en daarmee zal ook de snelheidsverhoging in gaan.

Ik had ze tot 15 juli de tijd gegeven en nu heb ik een aangetekende opzeg brief verzonden en adsl aangevraagd.

Eigenlijk zou iedereen in deze regio die nog niet is geupgrade over moeten stappen op ADSL.

Upc, ik hoop dat jullie zo snel mogelijk failliet gaan!!!

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Bull. Ik heb hier het modem bovenop een computer op de eerste verdieping gezet met een slordige 15 meter aan coax eraan. Nooit snelheidsproblemen mee gehad.
Half Nederland heeft er last van (de andere helft heeft geen internet of draadloos). Maar bij Keesjan functioneert alles natuurlijk weer wel goed. Jaja!

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Keesjan »

Half Nederland heeft er last van (de andere helft heeft geen internet of draadloos). Maar bij Keesjan functioneert alles natuurlijk weer wel goed. Jaja!
Het ging hier om het stuk tussen modem, computer en meterkast. Als ik de lange coax switch met een lange UTP heb ik echt geen snellere verbinding.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, juist een langzamere. Pffffffff, moeilijk, he?

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik zei net van coax naar UTP. Niet andersom. Lezen blijkt voor veel mensen ontzettend moeilijk te zijn.

Ik merk overigens geen enkel verschil in snelheid. Welke kabel ik ook verleng of verkort.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Keesjan, gefeliciteerd!!

Dit is dus je 367e reactie hier op het forum sinds je registratie van 30/06/04!! In een maand tijd. Helemaal niet verkeerd. Zul je een record hebben nu?

Anti_KeesJan

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Anti_KeesJan »

Eigenlijk zou iedereen in deze regio die nog niet is geupgrade over moeten stappen op ADSL.
Niet alleen in Hoogvliet maar in heel Nederland .
Je huisadres is nu ook wel bekend dooe het vermelden van je postcode.
Moet je wel uit kijken want nu komt KeesJan aan de deur vertellen hoe goed Chello met UPC wel is.

[/quote]

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Keesjan »

Chello komt niet aan de deur reclame maken. De afdeling marketing kan je wel telefonisch benaderen als je interesse hebt in de producten van Chello.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

J.ezus Keesjan, hou toch eens op!!

Forumparadijs
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:04

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Forumparadijs »

Ik ben totaal niet meer in de diensten van UPC geinteresseerd.
Ik wens diegene die nog wel bij UPC blijven dan ook veel suc6.

Gast

Re: Chello Classic is niet 2.5Mbit!

Ongelezen bericht door Gast »

Je zou het eens aan UPC kunnen vragen................?

Gesloten