LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laderwebshop leveringen
Re: Laderwebshop leveringen
Ik heb 15 september een Iphonelader besteld bij laderwebshop.nl, maar ik heb nog geen bestelling ontvangen. Ik heb weliswaar het verkeerde huisnummer ingevoerd(23 i.p.v. 24), maar nadat ik dat aangegeven had, kreeg ik geen antwoord terug terwijl ik al betaald heb!
Ik heb immidels een antwoord gekregen dat de lader bij nummer 23, de buren is afgeleverd, maar dat nummer bestaat helemaal niet!!!
Ik wacht nu al bijna een maand!
Ik heb immidels een antwoord gekregen dat de lader bij nummer 23, de buren is afgeleverd, maar dat nummer bestaat helemaal niet!!!
Ik wacht nu al bijna een maand!
Een pagina terug meld Laderwebshop.nl aan olaf79 dat vooruitbetalen niet verplicht is. Wel dat is onwaar, er is geen mogelijkheid ingebouwd om achteraf te betalen in het bestelproces. Ideal is natuurlijk gewoon vooruit betalen en kan ook niet herroepen worden op de koop toe. Dus toch een? En dan voor alle duidelijkheid, zelfs als klachten worden opgelost zijn klanten nog steeds niet blij met de gegeven antwoorden of reacties en daar sta ik geheel buiten. klachtenkompas.nl/laderwebshop
-
- Contacteer:
Ik ben verheugd te zien dat u mij geen leugenaar meer noemt.trail46 schreef:
[Originele bericht + enkele andere berichten verwijderd door de Moderator]
Ik ben zover gegaan om het woord leugenaar te verwijderen maar zolang er hier en op andere plaatsen op het internet klachten binnenkomen zal ik daar op blijven reageren (met uitzondering als de Moderator mij daarop aanspreekt ).Je concentreert je namelijk steeds op het commentaar maar de klachten verzin ik toch echt niet, en die blijven verschijnen. ga daar nu eens mee aan de slag en zorg dat als je op je website iets beloofd ( levertijd bv) kom het dan na of reageer op die klachten VOOR ze hier geplaatst worden! En doe je klanten een plezier, verwijder dat 0900 nummer van €0.80.- per minuut om een klacht te melden.
Wij leverde de afgelopen 6 maanden 92% van onze bestellingen binnen 24 uur. We hebben alleen al bij laderwebshop dit jaar al 13.000 bestellingen verwerkt, tevreden klanten komen hier niet maar zijn er zeker wel zie bijv de 500 likes. Ook begrijp ik de mensen hier deze zitten zonder telefoon en daar zou ik ook minder geduld voor hebben dan dat ik moet wachten op een bestelde DVD-Box. Wij nemen iedere klacht serieus en lossen ze ook op.
Ook wil het commentaar over het 0900 hier toelichten:
Het 0900 nummer is een keuze wij hebben liever dat de klanten ons emailen, hierdoor kunnen wij de prijzen laag houden voor onze klanten( Laderwebshop heeft ook een broertje(welk ik hier niet noem) hier zijn de producten iets duurder maar is er geen 0900 nummer).
Ook denk ik dat er een misverstand is dat wij "verdienen" aan het 0900 nummer. De cijfers die ik nu noem komen uit mijn hoofd dus het kan soms een paar cent verschillen. Het nummer is 0.80 cpm, na btw is dit 0.63 cent. Over de 80 cent betalen wij ook nog eens 6% incasso kosten dan blijft er 57 cent over. Hierna betalen wij ook een starttarief van 6 cent, dan blijft er 51 cent over. Hierna hebben wij verkeers tarief van 7 cent per minuut en blijft er 44 cent over. Aangezien wij vaak in het magazijn staan geld er ook nog een doorschakkel tarief van 30 cent per minuut, en blijft er 14 cent per minuut over. Van deze 14 cent per minuut moeten wij ook nog 45 euro per maand abonnement kosten betalen, dus na 315 minuten per maand gaan wij "verdienen" Met 5 telefoontjes per dag van hooguit 2 minuten per stuk kom ik al snel op 0 uit.
De verplichte jaarlijkse ACM/OPTA kosten van 92 euro en de wettelijke verplichten aanmeldingen geschillencommisie van 95 euro per jaar zitten hier niet bij. En dan moet er ook nog iemand aan de andere kan van de telefoon zitten. Bron http://goo.gl/NWEi7y
Laatst gewijzigd door Laderwebshop op 02 okt 2013 23:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor je reactie. De uitleg mag een ander narekenen, mij lijkt 2 minuten niet haalbaar, althans niet om een klacht te melden maar oké.
-
- Contacteer:
Hallo Trail46,trail46 schreef:Bedankt voor je reactie. De uitleg mag een ander narekenen, mij lijkt 2 minuten niet haalbaar, althans niet om een klacht te melden maar oké.
Ik gaf aan dat ik dit uit mijn hoofd deed dus of het nou 2 of 3 minuten duurt lijkt mij niet heel relevant. Ondertussen bent u verantwoordelijke voor 30% van laatste 20 berichten op dit topic, hierdoor heb ik een groter topic als bedrijven zoals deze http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... mensen-op/. Die door en door slecht zijn.
U geeft aan te willen blijven reageren op klachten en dit als een doel/hobby ziet. Na een telling van mijn kant zie ik 9 klachten van klanten in 2012 en 2013 welk allemaal opgelost zijn, in geen enkele klacht heeft u bijgedragen aan de oplossing van de klacht.
Dus ondanks uw hobby verzoek ik u nogmaals; laat ons hier de klachten van klanten oplossen, want u berichten zijn kwetsend, nodeloos en voegen gewoon niets toe.
Groet,
Laderwebshop
Dan ben je wel erg slecht in tellen, ik zie er namelijk alleen op de 1e pagina al 9.U geeft aan te willen blijven reageren op klachten en dit als een doel/hobby ziet. Na een telling van mijn kant zie ik 9 klachten van klanten in 2012 en 2013 welk allemaal opgelost zijn, in geen enkele klacht heeft u bijgedragen aan de oplossing van de klacht.
Daarnaast staat het iedereen vrij hier te reageren, zo ook Trail46.
Het is volgens mij hier niet de bedoeling dat anderen dan de betrokken webshop bijdragen aan de oplossing van klachten. Daar zijn jullie voor!
U geeft aan dat de klachten zijn opgelost, wel als u dit een naar tevredenheid van de klant zou hebben gedaan zou dat mooi zijn echter de meeste zijn helemaal niet gelukkig met u ''oplossingen'' gezien hun laatste reacties. Neem deze klant, u meld opgelost maar lees dan ook hoe de klant daarover denkt.En let op , daar staan er meer van.Laderwebshop schreef:trail46 schreef:Bedankt voor je reactie. De uitleg mag een ander narekenen, mij lijkt 2 minuten niet haalbaar, althans niet om een klacht te melden maar oké.
U geeft aan te willen blijven reageren op klachten en dit als een doel/hobby ziet. Na een telling van mijn kant zie ik 9 klachten van klanten in 2012 en 2013 welk allemaal opgelost zijn, in geen enkele klacht heeft u bijgedragen aan de oplossing van de klacht.
Dus ondanks uw hobby verzoek ik u nogmaals; laat ons hier de klachten van klanten oplossen, want u berichten zijn kwetsend, nodeloos en voegen gewoon niets toe.
Laderwebshop
Op u verzoek heb ik een reactie aangepast niet omdat ik de waarheid niet sprak maar wellicht was het iets te zwaar aangezet en dan neem ik mijn verantwoording. Nu denkt u echter mij het reageren op u webshop geheel te ontzeggen en dat gaat niet gebeuren, de enige die dat kan is de moderator van dit forum en en zolang er klachten van u bedrijf hier binnenkomen blijf ik ageren, niets meer niets minder. angel1978 heeft natuurlijk een punt, het is aan u en alleen aan u om klachten op te lossen en dan het liefst niet voor €0.80.- per minuut en nee, ik kan me niet voorstellen dat elke gesprek 2 minuten duurt. In die tijd is iemand nog niet eens in staat uit te leggen wat het probleem is en dan moet u nog op zoek naar de factuur enz en dat in 2 minuten?, kom op zeg.REACTIE KLAGER
Wat een briljant bedrijf. Zes maanden geleden heb ik ze twee keer een mail gestuurd met een klacht. Geen enkele reactie ontvangen. Nu via klachtenkompas (gelukkig) wel. Maar wat een belabberde reactie. Geen sorry maar de klant afzeiken dat de klacht niet duidelijk zou zijn. Wat is er niet duidelijk aan een verkeerd geleverd product. Terugnemen dus en de klant gewoon netjes uitleggen hoe dat werkt of verwijzen naar de retourprocedure. Laat maar, dit bedrijf houdt vanzelf op te bestaan.
En dan nog iets, u antwoorden zijn voor vele klanten tenenkrommend. U probeert constant de schuld bij de klant te zoeken en kennelijk bent u ook via de (dure) telefoon nog slecht bereikbaar ook.En dat komt toch uit niet uit met duim want het internet is groter dan dan dit forum natuurlijk.
Klant....
Klant....
Antwoord Laderwebshop...Rosario Mentink (29-08-2013 14:40)
Ik begrijp U niet; U vraagt ons U te bellen ( 80 ct per min)en U pakt de telefoon niet op. Of U te mailen en dat doen we ook, maar we krijgen geen antwoord. Terwijl het andersom moet. Als wij een bestelling plaatsen, staat ons telefoonnummer en email adres op. Als het product op dat moment niet op voorraad is waarom belt/mailt U ons niet ? maar nee ... U heeft daar geen tijd voor. U bent namelijk veel te druk met alle klachten via deze sites te beantwoorden. Via klacht.nl kon U wel mijn bestelnr vinden. Daar kreeg ik als antwoord dat de batterij niet op voorraad was en dat ik mijn geld terug kon krijgen als ik het niet meer wou. Ik heb gebeld, geen antwoord. Ik heb een aantal mails gestuurd met mijn bankrekeningnummer. Geen antwoord.
Vindt U dit normaal? ik weet inmiddels dat ik mijn batterij of geld niet meer krijg, dat ik opgelicht ben. Maar ik heb wel aangifte gedaan bij de politie en ook bij ING. Ik hoop dat de rest het ook doet.
Dus woensdag heeft u uw accu, inderdaad 10 werkdagen later dan dat bij u product stond. En daarom xxcuses voor de vertraging door onze vakantie en die van onze groothandel.
( Wij wijzen klanten niet graag op de kleine lettertjes maar als u tijd van de politie gaat verspelen wijzen wij u graag op onze algemene voorwaarden waar u akkoord meegegaan bent op punt 2.2. Dus de politie zal blij zijn met uw tijdverspillende/valse/overbodige aangifte.)
Laderwebshop
Laatst gewijzigd door trail46 op 02 nov 2013 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Beste Trail46,
Uw punt is na de 20 berichten hier al een tijdje duidelijk, ook heb ik op bijna alle vragen antwoord gegeven dat u het hier meestal niet mee eens bent is ook duidelijk.
En bij ieder antwoord kwam u met een nieuw onderwerp, in de verzekeringsbranche noemen ze dat een renteneurose (in dit geval het topic is zo belangrijk voor u geworden dat u gewoon niet wil dat dit afloopt en hier ook alles aan doet).
Ik vraag u dus; laat laderwebshop de tijd besteden om ontevreden klanten tevreden klanten te worden. Dit is namelijk het doel van dit forum.
Mocht je nog vragen hebben beantwoord ik ze graag via PM, hier zal ik alleen nog maar reageren op berichten van onze klanten.
Groet,
Laderwebshop
Uw punt is na de 20 berichten hier al een tijdje duidelijk, ook heb ik op bijna alle vragen antwoord gegeven dat u het hier meestal niet mee eens bent is ook duidelijk.
En bij ieder antwoord kwam u met een nieuw onderwerp, in de verzekeringsbranche noemen ze dat een renteneurose (in dit geval het topic is zo belangrijk voor u geworden dat u gewoon niet wil dat dit afloopt en hier ook alles aan doet).
Ik vraag u dus; laat laderwebshop de tijd besteden om ontevreden klanten tevreden klanten te worden. Dit is namelijk het doel van dit forum.
Mocht je nog vragen hebben beantwoord ik ze graag via PM, hier zal ik alleen nog maar reageren op berichten van onze klanten.
Groet,
Laderwebshop
Goedemorgen laderwebshop,
Aangezien u de mails die ik via de webshop heb gestuurd niet beantwoord en ook telefonisch niet bereikbaar bent, doe ik het maar via deze weg. Ik zie dat u via deze weg wel reageert.
Ik zou graag willen weten wanneer mijn 2 opladers geleverd worden. Deze heb ik 27/9 bij u besteld en ook al betaald.
Graag hoor ik van u.
Groeten
Aangezien u de mails die ik via de webshop heb gestuurd niet beantwoord en ook telefonisch niet bereikbaar bent, doe ik het maar via deze weg. Ik zie dat u via deze weg wel reageert.
Ik zou graag willen weten wanneer mijn 2 opladers geleverd worden. Deze heb ik 27/9 bij u besteld en ook al betaald.
Graag hoor ik van u.
Groeten
-
product gekocht en betaald! maar nooit ontvangen!! ze nemen de tal niet op ze geven geen antwoord op mijn mails!! nooit bestellen bij laderwebshop!
Edit, ik wacht even af.
Laatst gewijzigd door trail46 op 07 okt 2013 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hallo Jael,jael81 schreef:Goedemorgen laderwebshop,
Graag hoor ik van u.
Groeten
Ze zijn onderweg zoals we al besproken hebben in onze correspondentie via de site en facebook.
Groet,
Laderwebshop
Laatst gewijzigd door Laderwebshop op 07 okt 2013 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hallo Deborah,debjeaalbersberg schreef:product gekocht en betaald! maar nooit ontvangen!! ze nemen de tal niet op ze geven geen antwoord op mijn mails!! nooit bestellen bij laderwebshop!
Dit komt omdat we van postnl het pakket terug kregen want jouw postcode was onjuist volgens postnl, hier heb je ook een bericht van gehad via het bestelsysteem. Stuur een PM hier of een email met de juiste postcode dan verzenden we hem direct.
Groet,
Laderwebshop
Laderwebshop
op 28-9 bestelde en betaalde ik met Ideal bij de laderwebhop een oplaadkabel voor mijn Galaxy Tab.
Ik vond het vreemd geen bevestiging te krijgen van mijn bestelling en helaas kreeg ik ook de kabel niet geleverd. een week later heb ik een mail gestuurd. Geen reactie. Een week later nogmaals mail gestuurd en opnieuw geen reactie.
Betreur dat er bedrijven zijn die zo met hun klanten omgaan en nog steeds actief zijn als internetwinkel.
Veronia
op 28-9 bestelde en betaalde ik met Ideal bij de laderwebhop een oplaadkabel voor mijn Galaxy Tab.
Ik vond het vreemd geen bevestiging te krijgen van mijn bestelling en helaas kreeg ik ook de kabel niet geleverd. een week later heb ik een mail gestuurd. Geen reactie. Een week later nogmaals mail gestuurd en opnieuw geen reactie.
Betreur dat er bedrijven zijn die zo met hun klanten omgaan en nog steeds actief zijn als internetwinkel.
Veronia
Eens kijken wat deze Laderwebshop-klant fout heeft gedaan volgens de Laderwebshopwebcare
Edit = aangepast.
Laatst gewijzigd door trail46 op 02 nov 2013 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hallo VLH,VLH schreef:Laderwebshop
Veronia
Ik zie inderdaad dat er iets niet goed gegaan is tussen ideal en onze webshop, vandaar dat je geen email ontvangen heb.
Ik heb hem zojuist zelf op betaald gezet, want volgens ideal heeft u inderdaad gewoon betaald.
Excuses voor de vertraging, uw bestelling wordt verwerkt en verzonden!
Groet,
Laderwebshop
Laatst gewijzigd door Laderwebshop op 15 okt 2013 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als u slim bent.....ga eens orde op zaken stellen of sluit anders uw shop.
-
- Contacteer:
Hallo Trail46,trail46 schreef:Mocht je nog geen bericht hebben gehad meld het dan hier ook.VLH schreef:Laderwebshop
Veronia
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/
Voor onze klanten is het sneller hier een bericht te plaatsen : http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact En zeker niet op alle links die trail46 plaatst.
En beste Trail46, zoals jij ook kan zien is er geen klant van laderwebshop die aangeeft dat het niet opgelost is. Graag zou ik jouw persoonlijk willen spreken/berichten waar en hoe kan dat? Dit omdat jij verantwoordelijk bent voor bijna 50% van de laatste 20 berichten hier, je PM staat uit en je hebt nooit bij ons besteld.
Groet,
Laderwebshop