LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jacqklop
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:10

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door jacqklop »

Heb helaas dezelfde ervaring als de anderen. Alles is prima zolang je betaald hebt en nog in de "pasfase" bent. Direct antwoord op mail, erg vriendelijk. Totdat je zegt "ik wil mijn geld terug en kom liever eens in de winkel passen". Dan hoor je helemaal niets al stuur je nog 4 steeds bozere mails....
Vervolgens doe ik als laatste oplossing een mail de deur uit met de vraag dan alsnog maar een bh te sturen...direct antwoord! "de nieuwe bh is 10,= duurder, als je dat overmaakt stuur ik hem op"......nou toch maar niet dan, als die ook niet komt ben je nog meer geld kwijt...
Heb de klacht gemeld bij webshop keurmerk. Zij zeggen al meerdere klachten te hebben ontvangen en hebben de webwinkel nu geschorst...maar hun logo staat nog wel op haar site!
Ook een klacht ingediend bij klacht.nl. Daar staat dat er een oplossingspercentage van 100% is. Betekent dit dat jullie op die manier je geld terug hebben gekregen?

sophie999
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2012 14:10

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door sophie999 »

Ook ik ben de dupe van mevrouw [Persoonsgegevens verwijderd]. Ook bij mij zegt zij dat de retourzending niet bij haar is aangekomen. Zij zegt zelf dat 0,0001% van alle post zoekraakt. Een zeer kleine hoeveelheid en des te merkwaardiger dat dan steeds bij haar gebeurd. Hier niks bestellen!! Het is haar intentie mensen te lokken met haar voordelige retourbeleid; echter in de praktijk valt dit anders uit.

Mail mij als ook u wil dat deze mevrouw gestopt wordt in haar fraudelente handelen. Met meerdere mensen staan wij erg sterk om een zaak tegen haar beginnen – welke ik inmiddels aan het opstarten ben. Of doe in ieder geval aangifte bij de politie. Dit kan online. Na drie aangiften gaat de politie een onderzoek tegen haar starten, dus dit is zeker de moeite waard.
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jan 2017 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

MAXIEM

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sophie999

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.

*Meldpunten Internetoplichting:

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl

**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact

De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.

***Handige adressen:

http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Lienlien
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2012 23:58

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Lienlien »

Hmm laat ik nu net afgelopen week een sportbh bij haar besteld te hebben.. Heb de betaalde bh en de in bruikleen gekregen bh inmiddels terug gestuurd om te ruilen tegen een ander. Goed om te weten dat ik dus niet moet proberen om mn geld terug te krijgen aangezien je dan met lege handen blijft zitten. Laten we hopen dat ik er dan in ieder geval een goeie bh uit kan halen. Maar wat ongelooflijk belachelijk dat zo iemand daar gewoon mee weg kan komen!! Dat gaat toch nergens over!!!

Bertje1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2012 00:16

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Bertje1965 »

Ook ik heb recentelijk een zeer slechte ervaring met deze dame. Heb bij haar thuis 2 beha's gekocht. Thuis kaartjes netjes eraf geknipt en bewaard, voor je weet nooit waar t voor nodig is. Toen ik 1 van de 2 bh's thuis aantrok zat deze toch niet lekker, zag ook een afwijkende maat erin staan....misschien per ongeluk verkeerde beha ingepakt? Toch niet zo goed gekeken bij t passen? Kan gebeuren. Ik stuur mevrouw een nette mail met de uitleg en retourneer de beha met de afgeknipte kaartjes. De andere beha was goed, heb ik hier thuis gehouden met ook nog het bijbehorende kaartje.
De eerste reactie van mevrouw was dat ik geen correct retourformulier had ingevuld. Nu dat kan ook niet als je die niet heb gekregen bij de aankoop aan huis. Na een week kreeg ik een mail dat de beha was aangekomen maar met het verkeerde kaartje, namelijk het kaartje van de beha die ik hier nog thuis heb volgens mevrouw, dus helaas, ruilen is niet mogelijk. Kon me dit niet voorstellen omdat ik de kaartjes zorgvuldig had bewaard en goed had gekeken wat ik op had gestuurd. Thuis nagekeken en inderdaad, kaartje van de beha die ik had gehouden en de aankoopbon in mijn bezit. Dit gescanned en naar mevrouw gemailed. Vervolgens gaat mevrouw mij meerdere malen uitleggen welke kaartjes juist zijn etc etc. Hier heb ik geen boodschap aan: ik heb 2 beha's bij mevrouw gekocht, dus maar 2 soorten kaartjes en het kaartje wat bij de beha hoort die ik heb gehouden is hier bij mij thuis. Ik kan er niets anders van maken dat ik het juiste kaartje heb meegestuurd. Waarom dat zielige gedoe over kaartjes, los t gewoon op met je klant, iedereen wil toch tevreden klanten?
Ik wilde ruilen, maar daar had ik geen zin meer in en wil dus mijn geld terug. Maar dat kan volgens mevrouw niet met een fout kaartje. Ik vind mevrouw erg klantonvriendelijk, ik wordt ervan beschuldigd dat ik het fout heb gedaan en daar kan ik niet bij wanneer ik het bewijs hier heb dat t niet zo is. Ik baal vreselijk dat ik niet voor mijn aankoopactie dit bedrijf heb gegoogled :-( Ben eigenlijk erg geschokt over het aantal klachten die ik over dit bedrijf en de eigenaresse lees. Kan Radar hier niet iets aan doen? Genoeg klachten lijkt me!

MAXIEM

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Bertje1965

Ik raad je aan om met naam en toenaam jouw bericht ook op andere fora te plaatsen.

Sukses, Maxiem.

jacqklop
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:10

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door jacqklop »

Na enkele maanden mijn tegoed wat ik niet terug kreeg maar nog geparkeerd stond ingewisseld voor een ander artikel. Hierbij trek ik mijn klacht in. Al blijf ik het jammer vinden dat het niet op een nettere soepeler manier kon.

Zaak_01
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2013 19:56

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Zaak_01 »

Ook ik heb slechte ervaringen met deze webwinkel, de mensen achter deze winkel snappen niet wat klantenservice is. Bijzonder slecht, ik kom hier nooit meer!

Wennetje
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2009 12:06

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Wennetje »

Ohjee, waarom heb ik toch niet eerder hier gekeken. Op 19 december heb ik een bestelling gedaan, ik kreeg direct een reactie dat 1 van de 2 BH's pas leverbaar was rond half januari. Het is inmiddels eind januari en ik heb nog niets ontvangen en op mijn vraag of er al iets meer te zeggen is, krijg ik geen reactie.
Als ik bovenstaande lees dan heeft de dame in kwestie al behoorlijk wat wijzigingen aangebracht in de voorwaarden. O.a staat er dit:
Kiesdejuistesportbh.nl hanteert een zichttermijn tot 7 dagen, gerekend vanaf de aankoopdatum t/m de dag dat het product door kiesdejuistesportbh.nl retour is ontvangen.
Betekent dus dat ik sowieso kan fluiten naar mijn geld, zonder dat ik ooit een Bh heb gezien?

Dit is trouwens precies een zelfde werkwijze als een eerdere website in zwangerschaps- en borstvoedingslingerie wat gehuisvest zou zijn in Den Haag. Daar ben ik 4 jaar geleden 79 euro armer gemaakt. Zou het dezelfde persoon zijn vraag ik me dan af?

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door ArneLH »

Wennetje schreef:Betekent dus dat ik sowieso kan fluiten naar mijn geld....?
Nee, er kan bij een koop op afstand niet ten nadele van de consument afgeweken worden van het herroepingsrecht t/m 7 werkdagen na aflevering. Doet de verkoper dat wel, dan wordt de termijn van 7 werkdagen verlengd tot 3 maanden en is er mogelijk sprake van een oneerlijke handelspraktijk (art. 6:193c lid 1 onder g jo. 193b BW).

Sport<3
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2013 19:40

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Sport<3 »

Hallo allemaal,

Ook ik ben zojuist de dupe geworden van het handelen van deze mevrouw. Ik krijg ook mijn geld niet terug. Geen beha en geen geld :( Meerdere mails over en weer, maar het heeft totaal geen zin :? Ze doet er alles aan om op te lichten en ze weet dat het om wat "kleinere" bedragen gaat, zodat je individueel niets/weinig kunt beginnen. Hoe kan het dat zij niet te stoppen is? Ik heb alles hier over haar gelezen en het is al meerdere jaren aan de gang. Ze gaat maar door. Hoe kan dit? Zijn er al mensen, die wel resultaat geboekt hebben? Het kost allemaal zoveel tijd en energie dat mailen met haar...zonder succes, maar wel met een hoop frustratie. Echt triest dat je zo je geld wilt verdienen zeg.

Hoop dat er mensen zijn, die weten hoe we haar kunnen stoppen en dat we ons geld terug krijgen.

Wanneer kan Radar ons helpen???

Sport<3
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2013 19:40

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Sport<3 »

Oké, bedankt voor het antwoord. Kan/Moet ik me dan nog ergens melden/opgeven als gedupeerde om eventueel in aanmerking te kunnen komen voor retournering van m'n geld? En heeft u een tip om nog meer te doen? Mailen heeft geen zin meer :? Ze liegt alles aan elkaar en doet alsof iedereen maar achterlijk is :(

Mark_1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2013 10:54

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Mark_1987 »

- opgelost -
Laatst gewijzigd door Mark_1987 op 24 mei 2013 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Willeke1962
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 aug 2010 15:08

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Willeke1962 »

Ik heb vandaag, naar aanleiding van de oproep van Marc aangifte gedaan. En heb mevrouw een vriendelijk mailtje gestuurd waarin ik heb verteld dat ik aangifte heb gedaan. En dat het natuurlijk fijn zou zijn als ik alsnog mijn € 59,95 zou terugkrijgen. Maar ik vrees......

Mark_1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2013 10:54

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Mark_1987 »

- opgelost -

bedrogen1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2013 15:23

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door bedrogen1 »

Ook ik heb hele slechte ervaringen met kiesdejuistesportbh. BH's maanden geleden al besteld, teruggestuurd omdat de maat niet goed was. Van hun kant hoor je dus nooit niets meer. Als je belt wordt je super onvriendelijk en onbeschoft te woord gestaan en is het allemaal jouw schuld. Uiteindelijk wordt er ook na tig keer bellen en mailen weer niets ondernomen van hun kant. Volgens [Persoonsgegevens verwijderd] moet ik maar langs de winkel komen. Al betwijfel ik of deze dan wel echt bestaat. Als je hier iets bestelt ben je sowieso je geld kwijt. Het is pure oplichting !!!
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jan 2017 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Willeke1962
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 aug 2010 15:08

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Willeke1962 »

Mark, bedoel je dat je moeder haar geld terug heeft??

Mark_1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2013 10:54

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Mark_1987 »

Ja na onderling gedreig e.d. wel, vraag niet hoe... Ik hou me verder afzijdig van deze 'dame' en haar zaakjes ik hoop dat andere mensen ook opletten voordat ze in zee gaan met wat voor webwinkels dan ook

Regels die je het beste kunt hanteren bij webwinkels/online aankoop:

Controleer op: Echtheid keurmerk, K.V.K-nummer, e-mail-adres (dit moet géén hotmail of gmail e.d. zijn) en de belangrijkste; speur voordat je ergens wat aanschaft altijd even rond op het web naar ervaringen van andere kopers.

Ik dank opgeletopinternet.nl ook om hun tips verdere hulp. Triest hoeveel er op het web wordt opgelicht.

Succes Willeke en de rest!

Amanda Schipper
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2013 15:09

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door Amanda Schipper »

Hoi,

Helaas gaat Kies de juiste sport BH nog steeds op dezelfde manier met haar klanten om.
Twee BH's besteld, en betaald. Beide BH's terug gestuurd omdat ze niet pasten. Nieuwe maten besteld, vreemd genoeg maar 1 BH ontvangen. Deze BH heb ik ook terug gestuurd omdat ik ook deze BH (ondanks een maat kleiner) veel te weinig ondersteuning vond bieden. Ik heb nooit mijn geld terug ontvangen.
Het antwoord van Kies de juiste sport BH geeft aan dat ze de BH niet retour ontvangen heeft.

Omdat ik de BH's heb terug gestuurd via de brief post (dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen) heb ik geen enkel bewijs....
Dit grapje kost mij veel geld. Hopelijk wil Tros Radar aandacht besteden aan dit onderwerp zodat deze onderneming zo niet langer verder kan gaan!

MHvdW
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2013 19:38

Re: www.kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health

Ongelezen bericht door MHvdW »

Oh ja, hier nog een gedupeerde van deze mevrouw! :evil:

Ik heb al sinds april 2013 een bestelling bij haar lopen en na 3 betalingen 1x 39,95 1x 10,- en nogmaals 1x 10,- want tja, de om te ruilen bh is steeds duurder. Ik hoop dat na vanavond (mijn laatste betaling) ik eindelijke die rot bh krijg. Eerst weigerde ik om maar steeds meer te betalen, maar ja ze heeft al maanden € 50,- van mij in de pocket, zonder dat ik daar een bh voor terug heb.......
Ik zeg boycotten die handel, en fijn even dit forum linkje op haar FB pagina plaatsen. Ik hoop dat ze geen enkele bh meer verkoopt in haar hele leven. Zo ga je NIET MET KLANTEN OM

Gesloten