LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CBR monopolie en misbruik daarvan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Maar goed, blijft het feit dat zij geen fout hebben gemaakt, maar dat jij dat hebt gedaan.
Zij hoeven je dat geld dus niet terug te geven of je gratis opnieuw examen te laten doen.
Voortaan eerst nadenken en dan pas iets doen.

gerrie1

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door gerrie1 »

helemaal eens met de vorige schrijver,alle fouten lagen aan je zelf dus wat verwacht je dan? ik zou sportief zijn als ik jou was en een volgende keer zorgen dat mijn zaakjes inorde zijn.

Gerrie

peternap
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2004 09:30

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door peternap »

Vandaag ben ik gebeld door het CBR:

Ze geven toe dat ze fout geweest zijn om het examen niet door te laten gaan. Ze hadden dit prima op een andere manier kunnen oplossen. Namelijk: door de papieren voor het rijbewijs achter te houden totdat ik met het theoriecertificaat en uitreksel basisadministratie op het CBR zou veschijnen.

Ik krijg van het CBR mijn volgende examen vergoed! :D

En zo hoort het!

Bravo voor het CBR!


P.S. Ik denk dat het feit dat rechtsbijstand hun een brief heeft gestuurd wel degelijk heeft geholpen...

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Als je net zo autorijdt als brieven schrijft dan zal het niet veel worden!

Ik hoop zowiezo dat je zakt want ik vind het absoluut onterecht dat je opnieuw mag van het CBR. Ze sporen daar echt niet!! Het wordt daar zeker geleidt door een type als Keesjan??

Gast900
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2004 12:49

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast900 »

Peter,

Je had het gevoel onrechtvaardig te zijn behandeld en je hebt daar iets aan gedaan. Goed voor jou en zoals je ziet, heeft het resultaat. :D

Ik vind namelijk dat het CBR zich erg stug heeft opgesteld en dat geven ze zelf ook toe. Alle reacties die je hebt gekregen van "Eigen schuld, dikke bult" is in mijn ogen erg makkelijk. Als henzelf zoiets overkomt, zouden ze anders reageren. Bovendien stond je wel degelijk in je recht en stond wel degelijk sterk (zoals ook je jurist heeft beaamd). :oops:

Verder wil ik nog een reageren op degene die dit schreef:
Geplaatst op 03 Aug 2004 11:23 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------

Als je net zo autorijdt als brieven schrijft dan zal het niet veel worden!
Ik hoop zowiezo dat je zakt want ik vind het absoluut onterecht dat je opnieuw mag van het CBR. Ze sporen daar echt niet!! Het wordt daar zeker geleidt door een type als Keesjan??
Ik vind dit een flauwe, kinderachtige en belachelijke reactie. :x Laat mensen in hun waarde en wees blij dat er toch nog instanties zijn die begrip kunen opbrengen en niet zo bureaucratisch, a-sociaal en stug zijn.

Jammer dat het CBR wat dwang nodig had maar zeker een plupunt dat ze dit op deze manier afhandelen.
:)
Laatst gewijzigd door Gast900 op 03 aug 2004 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Gast900 was Gast500?

Gast900
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2004 12:49

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast900 »

HUH? Blijbaar niet...

Gast
Gast

Geplaatst op 03 Aug 2004 13:02 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Gast900 was Gast500?

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dit zeker heeft te maken met je dreiging om andere stappen te ondernemen.
Maar fijn dat het zo is opgelost.

taal

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door taal »

Het wordt daar zeker geleidt door.......
Deze gast/schrijver heeft zeker nooit begrepen dat het voltooid deelwoord van 'geleiden' moet zijn 'geleid'!
En deze gast durft wel een ander aan te spreken op zijn manier van schrijven!

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Jill »

Voor zoiets belangrijks kan je toch wel verwachten dat je je spullen op orde hebt. Sjees heb het 4x mogen doen (lag niet aan mij....ik rij als een zonnetje :lol: ) en heb leuk 3x een nieuw uittreksel kunnen halen omdat het maar iets van 3 maanden geldig was, maar dat is een heel ander onderwerp. Maar had alle 4 de keren wel al mn spullen bij me, checkde het s'avonds nog een keer, checkde het voor ik de auto instapte naar het CBR toe. Kleine moeite toch.

Maarja heb m al bijna 2 jaar kwaad lopen maken over dat CBR qua mensen laten zakken om verschrikkelijk domme redenen en ga het niet meer doen. Had de 4de keer een verschrikkelijk aardige examinator die me er echt door heen heeft geloodst en me heeft laten slagen dus ik ben allang blij :wink:

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Jill Dat het CBR je laat zakken voor onbenullige dingen heb ik ook ooit mee gemaakt Ik reed een beetje te hard op het verkeersplein en verder niks.Zelfs de eigenaar van de rijschool (ANWB erkend) die mee was gegaan vond het onzin maar je doet er niks tegen .
Het is wel 17 jaar geleden maar het was gewoon een hele vervelende examinator .Door de lange wachtijden die er toen waren kon ik wel weer bijna 3 maanden wachten wat nog veel erger is .

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

als het oude huis zelfs nog in je bezit is...hoe haal je het dan in vredesnaam in je hoofd om te vertellen dat het adres op je ID niet meer klopt?? hahahaha

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 04 Aug 2004 15:12 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

als het oude huis zelfs nog in je bezit is...hoe haal je het dan in vredesnaam in je hoofd om te vertellen dat het adres op je ID niet meer klopt?? hahahaha
De examinator vroeg aan Peter of hij daar nog woonde! Peter gaf daar een eerlijk antwoord op, namelijk nee. Als hij hier ja had gezegd, waren er geen problemen geweest, dat maakt het alleen nog maar vreemder!

Gelukkig opgelost ...

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

belachelijk dat het CBR alles vergoed
echt volstrekt belachelijk
als ik mijn spullen niet in orde heb moet ik daar ook zelf voor opdraaien

rechtsbijstand
pffffffff

Gast

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad. Ik had het niet vreemd gevonden als ze het niet gedaan hadden. Ze gaan hierin te ver. Niet dat ik het Peter Nap niet gun, hoor! Maar het is wel vreemd.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Een mooie constructie: een handreiking geven in de trant van een gratis examen en dan zeggen "o, wat zijn wij aardig voor onze klanten." Vervolgens krijgt de examinator de opdracht om je te laten zakken. ("Je keek niet genoeg.") :?

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: CBR monopolie en misbruik daarvan

Ongelezen bericht door dens »

En wat bereiken ze daar dan mee, Keesjan. Waarom zouden ze je expres laten zakken als je bijvoorbeeld een prima examen aflegt?

Gesloten