LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trail46

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Ik reageer toch echt niet als er geen klachten op dit forum binnenkomen,begrijp best dat u liever hebt dat bezoekers hun klachten bij u melden maar dan blijkt vaak dat hun problemen kennelijk niet of niet snel genoeg worden opgelost en worden de klachten o.a hier gemeld. Mijn insteek om het andere klachtenforum te noemen is dat daar de zaken vlugger oplost. Dus , zoals eerder gezegd, als hier niemand klaagt heb ik geen reden om te reageren maar anders doe ik dat gewoon. Het zijn valide consumenten klachten en die mogen hier besproken worden. trail.

Laderwebshop
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

trail46 schreef:Ik reageer toch echt niet als er geen klachten op dit forum binnenkomen,begrijp best dat u liever hebt dat bezoekers hun klachten bij u melden maar dan blijkt vaak dat hun problemen kennelijk niet of niet snel genoeg worden opgelost en worden de klachten o.a hier gemeld. Mijn insteek om het andere klachtenforum te noemen is dat daar de zaken vlugger oplost. Dus , zoals eerder gezegd, als hier niemand klaagt heb ik geen reden om te reageren maar anders doe ik dat gewoon. Het zijn valide consumenten klachten en die mogen hier besproken worden. trail.
Beste Trail46, geen enkel bericht van u heeft bijgedragen aan het oplossen van een probleem, ook heeft u nooit bij ons besteld en toch verteld u meerdere malen hoe slecht wij zijn. Dus ik hoop ook dat u begrijpt dat vanuit ons oogpunt u reacties vreemd zijn. Graag zou ik daarom jouw persoonlijk willen spreken/berichten waar en hoe kan dat? Dit omdat jij verantwoordelijk bent voor bijna 50% van de laatste 20 berichten hier, je PM staat uit en je hebt nooit bij ons besteld.

Groet,
Laderwebshop

trail46

Gewoon ontopic blijven graag. U bedrijf krijgt veel klachten en die komen hier en op andere plekken) terecht, en dat is mijn schuld? Ik verzin de klachten niet zelf. Ik laat het hierbij.
Laatst gewijzigd door trail46 op 15 okt 2013 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Laderwebshop
Contacteer:

trail46 schreef:Gewoon ontopic blijven graag. U bedrijf krijgt veel klachten en die komen hier En op andere plekken) terecht, en dat is mijn schuld? Ik verzin de klachten niet zelf. Ik laat het hierbij.
Beste Trail46, geen enkel bericht van u heeft bijgedragen aan het oplossen van een probleem, ook heeft u nooit bij ons besteld en toch verteld u meerdere malen hoe slecht wij zijn. Aangezien u verantwoordelijk bent voor bijna 50% van de laatste 30 berichten is dit wil ontopic. En dit topic is al 2 jaar oud in die tijd hebben wij al 26.000 bestellingen verwerkt en totaal zie ik hier 16 echte klachten die allemaal opgelost zijn.

Dus als u echt in de geest van het forum wilt handelen zoals u beweert te doen neemt u contact met mij op via de PM.

Groet,

Laderwebshop

VLH

Ongelezen bericht door VLH »

Beste,

Met enige verbazing lees ik uw reactie. "heeft u het bestelnummer" Sorry hoor maar hoe geloofwaardig is dit. Als de lader webshop een bevestiging had gestuurd had ik een bestelnummer gehad. Ik heb alleen een afschrijving op mijn bank aan jullie, en ga me nu niet vragen hiervan een bewijs op te sturen. krijg je systeem op orde en reageer op mails van klanten. slecht nieuws bereikt vele malen meer mensen dan een goede. Ik vertrouw dan ook Tros Radar dat ze bij voldoende meldingen jullie een keer uitgebreid in beeld brengen. Als ik de reacties op het forum lees ben ik niet de enige. Jullie brengen het imago van internet bedrijven ernstige schade toe.
Veronica

Twellie

Ongelezen bericht door Twellie »

Ik heb 15 september een Iphonelader besteld bij laderwebshop.nl, maar ik heb nog geen bestelling ontvangen. Ik heb weliswaar het verkeerde huisnummer ingevoerd(23 i.p.v. 24), maar nadat ik dat aangegeven had, kreeg ik geen antwoord terug terwijl ik al betaald heb!

Ik heb inmidels een antwoord gekregen dat de lader bij nummer 23, de buren is afgeleverd, maar dat nummer bestaat helemaal niet!!!

Ik wacht nu al bijna 2 maanden!

Milloouu

Ongelezen bericht door Milloouu »

Op 21-10-13 een bestelling geplaatst: twee samsung galaxy s3 mini opladers.
Bedrag incl. verzendkosten meteen overgemaakt maar tot nu toe niets mogen ontvangen.
Hoewel het geld afgeschreven is heb ik geen bevestiging ontvangen dus ook geen ordern.

Inmiddels twee keer het contactformulier ingevuld, gebeld, via twitter contact gezocht en een klacht
ingediend op klacht.nl maar gewoon geen reactie. Baal ontzettend, had ik maar beter
research gehad naar deze website. Ik wil mijn laders of mijn geld terug, dit vind ik
geen service en het is zeker niet conform de regels van de website (24u levering)...

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Hebben jullie al een klacht op KLACHT.NL gezet? Dan reageert die meneer ook wel weer hier, ik hou mijn hart nu al vast.

trail46

Milloouu schreef:Op 21-10-13 een bestelling geplaatst: twee samsung galaxy s3 mini opladers.
Bedrag incl. verzendkosten meteen overgemaakt maar tot nu toe niets mogen ontvangen.
Hoewel het geld afgeschreven is heb ik geen bevestiging ontvangen dus ook geen ordern.

Inmiddels twee keer het contactformulier ingevuld, gebeld, via twitter contact gezocht en een klacht
ingediend op klacht.nl maar gewoon geen reactie. Baal ontzettend, had ik maar beter
research gehad naar deze website. Ik wil mijn laders of mijn geld terug, dit vind ik
geen service en het is zeker niet conform de regels van de website (24u levering)...
Is het elders al gelukt om in contact te komen met laderwebshop.nl of heb je het bestelde reeds binnen?

Milloouu

trail46 schreef:
Milloouu schreef:Op 21-10-13 een bestelling geplaatst: twee samsung galaxy s3 mini opladers.

Is het elders al gelukt om in contact te komen met laderwebshop.nl of heb je het bestelde reeds binnen?
Nee niet gelukt, geen reactie via het contactformulier van de webshop, niet via de telefoon, niet via klacht.nl en ook niet via twitter... Ik hoop deze week wat te horen maar verwacht het niet..

trail46

Milloouu schreef:
Nee niet gelukt, geen reactie via het contactformulier van de webshop, niet via de telefoon, niet via klacht.nl en ook niet via twitter... Ik hoop deze week wat te horen maar verwacht het niet..
Mocht het intussen nog steeds niet binnen zijn plaats het dan ook hieronder.Je zult druk op de ketel moeten houden en vooral beseffen dat 24 uurs levering meer een reclame-uiting is dan dat dit daadwerkelijk word uitgevoerd.
Edit= link verwijderd.
Laatst gewijzigd door trail46 op 08 nov 2013 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Milloouu

trail46 schreef:
Milloouu schreef:
Mocht het intussen nog steeds niet binnen zijn plaats het dan ook hieronder.Je zult druk op de ketel moeten houden en vooral beseffen dat 24 uurs levering meer een reclame-uiting is dan dat dit daadwerkelijk word uitgevoerd. http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/
Heb nog steeds geen reactie via een van de kanalen of iets van de producten binnen. Inmiddels op thuisvergelijken ook een reactie geplaatst. Zijn er nog andere stappen die ik kan ondernemen om mijn geld terug te krijgen?

trail46

Milloouu schreef:
trail46 schreef:
Milloouu schreef:
Mocht het intussen nog steeds niet binnen zijn plaats het dan ook hieronder.Je zult druk op de ketel moeten houden en vooral beseffen dat 24 uurs levering meer een reclame-uiting is dan dat dit daadwerkelijk word uitgevoerd.
Heb nog steeds geen reactie via een van de kanalen of iets van de producten binnen. Inmiddels op thuisvergelijken ook een reactie geplaatst. Zijn er nog andere stappen die ik kan ondernemen om mijn geld terug te krijgen?
Kijk, als je iets besteld bij een bedrijf en dat word later geleverd is dat natuurlijk nog geen oplichting. Nu word het echter toch anders. Je hebt vooruit betaald en al je mogelijkheden gebruikt om met laderwebshop.nl in contact te komen (inclusief hun €0.80.- per minuut kostende telefoonnummer) en deze reageert nergens op is het tijd voor een aangifte/Melding. De politie zal waarschijnlijk nu nog geen aangifte opnemen maar je kunt altijd een melding doen zodat als er meer mensen komen die niet geleverd krijgen er wel een aangifte kan worden opgenomen. Vaak zie je dat klanten voor een dergelijk klein bedrag denken ''Laat Maar Zitten'' en daar spelen slechte bedrijven(waarmee ik nog niet wil zeggen dat dit nu een slecht bedrijf is) op in.Blijf ageren (Twitter het of zet het op je Facebook) want ik voel het volgende excuus/smoes al aan komen, het bedrijf legt namelijk de schuld vrijwel altijd buiten zichzelf. Succes gewenst.

SvDyk

Ongelezen bericht door SvDyk »

Aangezien ik zie dat Laderwebshop op deze site regelmatig wél regeageert (in tegenstelling tot telefonisch of per mail) plaats ik hier ook mijn reactie. Een week geleden een bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen (stom van mezelf dat ik niet eerst even het internet geraadpleegd heb). Als een paar keer geprobeerd telefonisch in contact te komen (wat me al € 2,30 gekost heeft zonder ook maar iemand gesproken te hebben) en ook al 3x het contactformulier ingevuld.
WAARDELOOS dat je zo met klanten om durft te gaan. Ik ga in ieder geval aangifte doen bij de politie.

trail46

SvDyk schreef:Aangezien ik zie dat Laderwebshop op deze site regelmatig wél regeageert (in tegenstelling tot telefonisch of per mail) plaats ik hier ook mijn reactie. Een week geleden een bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen (stom van mezelf dat ik niet eerst even het internet geraadpleegd heb). Als een paar keer geprobeerd telefonisch in contact te komen (wat me al € 2,30 gekost heeft zonder ook maar iemand gesproken te hebben) en ook al 3x het contactformulier ingevuld.
WAARDELOOS dat je zo met klanten om durft te gaan. Ik ga in ieder geval aangifte doen bij de politie.
Wel,aangifte doen is wellicht (nog) niet mogelijk. Het te laat leveren is niet gelijk (kan het uiteindelijk wel worden) oplichting natuurlijk.Je zult druk op de ketel moeten houden. Plaats het op bv twitter/Facebook en vooral ook hier
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/

Laderwebshop
Contacteer:

SvDyk schreef:Aangezien ik zie dat Laderwebshop op deze site regelmatig wél regeageert (in tegenstelling tot telefonisch of per mail) plaats ik hier ook mijn reactie. Een week geleden een bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niets geleverd gekregen (stom van mezelf dat ik niet eerst even het internet geraadpleegd heb). Als een paar keer geprobeerd telefonisch in contact te komen (wat me al € 2,30 gekost heeft zonder ook maar iemand gesproken te hebben) en ook al 3x het contactformulier ingevuld.
WAARDELOOS dat je zo met klanten om durft te gaan
Beste SvDijk

Volgens onze gegevens heeft u de bestelling een aantal dagen geleden ontvangen, excuses dat het bijna 10 werkdagen duurde voordat u uw bestelling in huis had.

Mocht u ook een klacht hebben neem dan eerst contact met ons op via: http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact

Groet
Laderwebshop
Laatst gewijzigd door Laderwebshop op 27 nov 2013 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Prolix

Grappig, iemand haalt telkens mijn repliek op de Laderwebshop weg. Zonder notificatie...

Maar goed, encore une fois: Waarom reageer je niet op de overige klachten , meneer Laderwebshop? Waarom reageert u hier en daar schromelijk te laat en alleen bij die mensen die de producten inmiddels in huis hebben èn die ook al aangifte tegen u gedaan hebben? En waarom denkt u op die andere site uw eigen review te kunnen opkrikken door uzelf 5 sterren te geven?

*in cache*

trail46

En intussen blijven de klachten binnenstromen, het word achteraf vaak weer opgelost maar je vraagt je af hoe dit bedrijf nu precies werkt. Opnieuw 8 klachten in 3 dagen.
http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/

En nee, ik ben geen klant maar een zeer verontruste consument. Natuurlijk word het (steeds weer) achteraf opgelost maar is dat nu een werkwijze die prettig werkt voor beide kanten?.
Laatst gewijzigd door trail46 op 16 dec 2013 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Prolix

ik vond het al opvallend stil hier.. :mrgreen:

Maar..sommige klagers maken het zelf ook al bont hoor:
Gewenste oplossing
geld terug 33,85 en een schade vergoeding met 50€ ben ik tevreden

trail46

Prolix schreef:ik vond het al opvallend stil hier.. :mrgreen:

Maar..sommige klagers maken het zelf ook al bont hoor:
Gewenste oplossing
geld terug 33,85 en een schade vergoeding met 50€ ben ik tevreden
Je hebt gelijk, dat gaat nergens over. Maar voor de rest heb ik het daar gevolgd en je ziet steeds hetzelfde gebeuren, er komen klachten binnen en de eigenaar van de laderwebshop.nl ruimt achteraf de boel weer op. Gezien het aantal klachten ( iets van 7 deze paar dagen) is dat toch een vreemde manier van zakendoen en de klanten beginnen al aan oplichting te denken terwijl dat het niet is.Rare manier van handelen.

Gesloten