LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - november 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
eleven

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

ciske schreef:
75% van de medewerkers in de fabriek uit Polen komt
Quote verwijderd door de Moderator
Zijn zeker allemaal mensen van het Otto uitzendbureau.
Maar deze mensen kan je aan het uiterlijk niet onderscheiden van de Nederlands bevolking, maar ik denk, corrigeer mij als het niet zo is, dat ciske met dit citaat helemaal iets anders bedoeld.
Meer het gevoel in het buitenland te zitten, dan in je eigen stad??
Beledigend taalgebruik verwijderd door de Moderator

flipo

Ongelezen bericht door flipo »

TROS Radar schreef:Beste forumgebruikers,

De Kletscorner van de maand november. Iedere maand openen wij een nieuw Kletscorner-topic en sluiten wij de oude.

Dit topic waarin je je nu bevindt is de Kletscorner van november. De Kletscorner van oktober vind je hier: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 1&t=138177 (deze is nu gesloten en wordt over aan aantal dagen verwijderd).

De gedragsregels voor dit topic:

In dit forumtopic is het toegestaan om over onderwerpen te praten/chatten die geen consumentenkwestie betreffen. Uiteraard houdt dit wel in dat dit op een beleefde manier gebeurt en dat de gedragsregels ook hier van toepassing zijn (http://www.trosradar.nl/sites/forum/gedragsregels/).

Discussiëren over forumleden of over het modereerbeleid is niet toegestaan!

Met vriendelijke groet,

TROS Radar Forummoderatie
Waarom heet dit dan de 'Kletscorner' :?:

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

weetnietveel schreef:
teunbosseman schreef:Daar laat ik voor de rest bij of het moet zo heel erg noodzakelijk zijn dat ik mijn PB ff aan zet, dan hoor ik het wel.
Ja het is nodig dus zet a.j.b. even je pb aan. Alvast bedankt.
En ga je de rest van de vele leden ook hierover pb-en ?

Chocomelk

ciske schreef:
75% van de medewerkers in de fabriek uit Polen komt
Van mij mogen al die 75% weer terug naar Polen. Maar goed dat is mijn mening, ik ben geen fan van al die buitenlanders hier.

Beetje beter zoeken als mensen zonder werk zitten, zijn er nog zat Nederlanders te vinden.
Hier ook heel veel Poolse medewerkers overal, de bedrijven doen dit, die vragen
om Poolse werknemers omdat die voor heel weinig geld kunnen werken.
Overigens zijn het hier niet alleen meer Polen maar ook Bulgaren, Portugezen.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ben het met ciske eens,polen in overvloed,principe oke...ze dorn werk waar onze ned zich te goed voor voelen....soms..bv champignons ( plukken of hoe noem je dat) oogsten.?
Ned denkrn mzzl doe ik niet voor dat geld...

Feit is het is doorgeslagen,ik vind mensen die bijstand hebben,kunnen champignons plukken,oogsten what ever hoe het heet..

Dat ze zwart werken,geen wegenbelasting betalen,zo gemeubileerd huis hier krijgen( hier dan!!) stoort me giga...

Mijn inziens..nokken,veel werkelozen,dus laat de werkelozen dat werk maar doen

Andere kant...veel polen zijn niet te lui om te werken en verbouwen je huis voor 1/3 van de prijs werknemer hier...

Maar ik snap dat ze hier werk xoeken,maar we hebben zelf zat mensen die wel willen werken.....
Feit ook werkgevers hebben ze maar al te graag,niet zeuren,afbeulen( soms) goedkoop...

Moet meer conrolle o komn...vin ik..

Hier hebben we wel polen flsts vol,die staan op slooplijst,terwijl jongeren heeeeel graag op zich zelf willen,wordt er gezegd wachtlijst...is dit ons eigen land...beetje krom

Zou het andersom ook z zijn,wij naar polen,goed werk,gemeubileerde flat....mmm..nee denk hey niet...

Nee hier niet alleen polen van alles....echt van alles...

Chocomelk

Er moet zeer zeker meer controle op komen Rozemarijntje !

Chocomelk

eleven schreef:Het is echt niet te geloven, dat mensen zich helemaal niets van aantrekken, wat de gedragsregels betreft.
Het is echt niet te geloven dat JIJ je weer moet bemoeien over wat een ander schrijft, jij
bent geen moderatie !
Je bent weer puur aan het uitlokken zoals normaal, hou daar toch een keer mee op :!:

Overigens geeft Tenormin geen verkeerd antwoord of iets wat niet mag, ze schrijft alleen maar
dat die persoon die vraag bij de moderatie moet neerleggen, niets mis mee.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Is niet discriminerend bedoeld maar hadden nooooit zo die grenzen open moeten gooien.maar ze wisten het zo goed,nu weten ze dat het een en al ellende is,maar ja...niet terug te draaien he...

Maar goed is mijn mening

Chocomelk

rozemarijntje schreef:Is niet discriminerend bedoeld maar hadden nooooit zo die grenzen open moeten gooien.maar ze wisten het zo goed,nu weten ze dat het een en al ellende is,maar ja...niet terug te draaien he...

Maar goed is mijn mening
Ik deel je mening.
+1

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

rozemarijntje schreef:Is niet discriminerend bedoeld maar hadden nooooit zo die grenzen open moeten gooien.maar ze wisten het zo goed,nu weten ze dat het een en al ellende is,maar ja...niet terug te draaien he...

Maar goed is mijn mening

+1 Ook mijn mening.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Chocomelk schreef:
eleven schreef:Het is echt niet te geloven, dat mensen zich helemaal niets van aantrekken, wat de gedragsregels betreft.
Het is echt niet te geloven dat JIJ je weer moet bemoeien over wat een ander schrijft, jij
bent geen moderatie !

Je bent weer puur aan het uitlokken zoals normaal, hou daar toch een keer mee op :!:

Overigens geeft Tenormin geen verkeerd antwoord of iets wat niet mag, ze schrijft alleen maar
dat die persoon die vraag bij de moderatie moet neerleggen, niets mis mee.
Inderdaad ben ik geen moderator, wil ik ook niet zijn.
Maar hier wordt wederom een vuurtje gestoken, en iemand trapt dan wel weer in.

Ik ben niet aan uitlokken, dat is wat je weer van maakt, maar kijk zelf toch eens in de spiegel:
Chocomelk schreef:
weetnietveel schreef: Ja het is nodig dus zet a.j.b. even je pb aan. Alvast bedankt.
En ga je de rest van de vele leden ook hierover pb-en ?

En vergeet een ding niet, ik mag hier mijn menig ook schrijven, niet jij alleen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

En vergeet een ding niet, ik mag hier mijn menig ook schrijven, niet jij alleen.

Klopt, maar stop nou eens alletwee met dat gekat.

Regen de komende dagen :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Afbeelding

Geen idee wat het weer gaat worden eigenlijk. Vandaag was het best wel lekker moet ik zeggen. Diep, diep nagedacht over een aantal zaken uit het verleden, in combinatie met dingen uit het heden, en ik kan je zeggen dat ik er sterker uit ben gekomen. Maar dat heeft verder niets met geklets te maken.

Strakjes verder met mijn puzzel, ben weer met een andere bezig. Die van Kroatië is af, was best nog wel werk, nu ben ik begonnen met een andere, van slot Neuschwanstein. 3000 Stukjes, als je de plaat ziet denk je oooeeehhh pittig, maar tot nu toe valt het reuze mee...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben nu trouwens bezig naar foto's uit St. Gallen te zoeken, daar komt een van mijn voorouders vandaan. Als je even wat dieper graaft met Google, en dan nog dieper het net in gaat, kom je best nog heel wat tegen, veel meer dan je in eerste instantie kunt vinden.

Afbeelding
Dit is dus Toggenburg, in het kanton St. Gallen. Best wel mooi om te zien.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

007
Laatst gewijzigd door tenormin op 30 nov 2013 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

flipo

tenormin schreef:
Waarom heet dit dan de 'Kletscorner' :?:
Vraag dat maar eens aan TROS-RADAR moderatie :mrgreen:
Die vraag is ook bestemd voor de moderator ! Maar zie al weer dat iemand dat bericht gemeld heeft....best zielig hoor.

Chocomelk

tenormin schreef: Vorige week moest ik met spoed naar Oogziekenhuis in Den Haag en ik zeg tegen xxx: tjeetje, allemaal auto's met Pools nummerbord. Was echt opvallend veel, vraag me af waar die allemaal gehuisvest zijn.
Hier zitten ze vooral in huizen die opgekocht zijn door de uitzendbureau's of die huizen
gehuurd hebben van particulieren (huizen die allang te koop stonden oa).

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

007
Laatst gewijzigd door tenormin op 30 nov 2013 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

flipo

tenormin schreef:@flipo, Dan kan je toch, als het al gemeld is, een PB sturen naar de moderatie?
Ik volg dit forum af en toe bedankt voor uw hulp :wink:

Chocomelk

flipo schreef: Die vraag is ook bestemd voor de moderator ! Maar zie al weer dat iemand dat bericht gemeld heeft....best zielig hoor.
Gewoon een pb of mail aan moderatie sturen wat je klacht/vraag is wat Tenormin je al zei.

Gesloten