LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo wil klanten kwijt.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Har06

Re: Ziggo wil klanten kwijt.

Ongelezen bericht door Har06 »

choocomell schreef:jongens, ik keur geen 1 provider goed, maar is het ook niet een beetje ons schuld? :lol:

ik bedoel, het moet maar goedkoper, we willen de goedkoopste en snelste verbinding. we willen een hoop maar een hoop betalen niet. Bedoel, vroeger had mijn maat een abo van 100 euro, vond ik gestoord want ik betaalde maar 25 euro. Voor dat zelfde type abo betaal je nu 10-20 euro en die van 100 maar 50. :roll:

misschien is de oplossing dat we meer moeten gaan betalen zodat er een degelijke helpdesk komt zoals vroegahh?? :lol:
UPC heeft minder winst lees verlies, het resultaat is : 750 mensen worden ontslagen

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Har06 schreef:UPC heeft minder winst lees verlies, het resultaat is : 750 mensen worden ontslagen
Weer moet ik je vragen of je reëeler wil zijn, Har06
Winst UPC
Ondanks dat kabelprovider UPC 3.000 abonnees heeft verloren, is de winst in het eerste kwartaal van dit jaar licht toegenomen. De totale winst bedroeg in 2013 € 314,8 miljoen. In het eerste kwartaal van 2012 was de winst lager, namelijk € 310 miljoen was. Deze cijfers zijn gepubliceerd in het kwartaalverslag van Liberty Global.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bovendien zijn het 75 banen en geen 750

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/u ... o-75-banen

Har06

Prolix schreef:
Har06 schreef:UPC heeft minder winst lees verlies, het resultaat is : 75 mensen worden ontslagen
Weer moet ik je vragen of je reëeler wil zijn, Har06
Winst UPC
Ondanks dat kabelprovider UPC 3.000 abonnees heeft verloren, is de winst in het eerste kwartaal van dit jaar licht toegenomen. De totale winst bedroeg in 2013 € 314,8 miljoen. In het eerste kwartaal van 2012 was de winst lager, namelijk € 310 miljoen was. Deze cijfers zijn gepubliceerd in het kwartaalverslag van Liberty Global.
Plaatst dan het hele bericht incl de op 01 nov aangezegde ontslagen van 75 personen, geen misleiding svp :oops:

Zie bericht telegraaf 19.000 abonnes verloren, 0,7 % omzetdaling deze gegevens hebben betrekking tot UPC, niet over de hele holding

Har06

bprosman schreef:Bovendien zijn het 75 banen en geen 750

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/u ... o-75-banen
klopt nulletje teveel thanks voor de rectificatie

Roellahaye

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Mijn ervaring met ziggo zijn positief. Bellen altijd netjes terug en komen gemaakte afspraken na.
Ik ben een tevreden ziggo klant. Net weer mijn contract met een jaar verlengd en een nieuwe recorder voor 49,-!

Gesloten