LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door kuklos »

En wat denk je dat wij zijn? Wij zijn ook consumenten. Ik was zoekende naar een batterij, maar nu ik jouw reacties gelezen heb en de klachten in het forum zal ik geen zaken met je gaan doen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kuklos schreef:En wat denk je dat wij zijn? Wij zijn ook consumenten. Ik was zoekende naar een batterij, maar nu ik jouw reacties gelezen heb en de klachten in het forum zal ik geen zaken met je gaan doen.

Nee dat is overduidelijk dat men daar geen bestelling moet doen als ik alle klachten
hier lees op het forum en dan een telefoonnummer wat je kan bellen van 80 cent per minuut, willen
ze ook nog verdienen aan mensen die bellen waar hun bestelling blijft ? :shock:

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Prolix »

Chocomelk schreef:Nee dat is overduidelijk dat men daar geen bestelling moet doen als ik alle klachten
hier lees op het forum en dan een telefoonnummer wat je kan bellen van 80 cent per minuut, willen
ze ook nog verdienen aan mensen die bellen waar hun bestelling blijft ? :shock:
Nou, ze nemen de telefoon niet op. Blijkbaar mag je binnen niet roken daar :lol: Dus ze kunnen nog veel meer verdienen door de telefoon wel op te nemen en dan .... "momentje alstublieft"... :lol:

Massive81
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2013 16:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Massive81 »

Heb er 12 december al iets besteld als kerstcadeautje. Heb het nóg niet binnen! Telefoon en mails worden niet beantwoord?!

Graag reactie aub!

Robbertvanderkolk
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2013 15:22

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Robbertvanderkolk »

aangifte gedaan van internetoplichting.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Robbertvanderkolk schreef:aangifte gedaan van internetoplichting.
Maar de Laderwebshop had de bedoelde batterij toch binnen volgens zijn eigen melding op dit forum en dan nu nog steeds niet geleverd?
Laderwebshop » 20 dec 2013 12:45

Ze zijn gewoon weer op voorraad.

Laderwebshop
De belediging richting kuklos is door mij verwijderd.

Robbertvanderkolk
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2013 15:22

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Robbertvanderkolk »

Hij is een leugenaar hij beloofde mij op zijn facebook dat ik het afgelopen maandag binnen zou hebben of mijn geld terug nu heb ik wegens kerst hem wat langer gegeven en nog niets hij heeft ook de berichten van mij verwijdert op facebook.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

laderwebshop blijft ook klachten veroorzaken, ze worden vaak wel achteraf opgelost en daar moet de klant het mee doen. Ook hier weer de nodige meldingen..Het moet toch een keer ophouden.LS.nl,meld het rustig. De klachten zijn degelijk onderbouwd en komen niet uit het niets.
http://www.gsmwebshops.nl/reviews/laderwebshop.nl/
http://www.trustpilot.nl/review/laderwebshop.nl

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Prolix »

Robbertvanderkolk schreef:Hij is een leugenaar hij beloofde mij op zijn facebook dat ik het afgelopen maandag binnen zou hebben of mijn geld terug nu heb ik wegens kerst hem wat langer gegeven en nog niets hij heeft ook de berichten van mij verwijdert op facebook.
Waarom verbaast mij dat niets? Laderwebshop, de originele Nepshop..

En de reviewsite:
Afbeelding

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Hallo Prolix en Trail46,

Graag verzoek ik niet klanten als jullie, de berichten ontopic te houden en niet te laten dienen als persoonlijke postcount fabriek.

Het argument dat jullie berichten onderbouwd zijn is onzin; zo hebben jullie nooit navraag gedaan, en wordt er nooit vermeld in jullie berichten dat er ook bijna 500 likes zijn op facebook.

Met meneer van der Kolk heb ik een afspraak gemaakt, want echte klanten help ik altijd graag!

Groet,

Laderwebshop

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

:idea:
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 29 dec 2013 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door kuklos »

Laderwebshop schreef:Graag verzoek ik niet klanten als jullie, de berichten ontopic te houden en niet te laten dienen als persoonlijke postcount fabriek.
Ik vind dit een behoorlijk enge manier van werken. Klachten mogen niet en jij bepaalt wel wie wat mag zeggen. Het lijkt me dat de berichten on topic zijn.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

kuklos schreef:
Laderwebshop schreef:Graag verzoek ik niet klanten als jullie, de berichten ontopic te houden en niet te laten dienen als persoonlijke postcount fabriek.
Ik vind dit een behoorlijk enge manier van werken. Klachten mogen niet en jij bepaalt wel wie wat mag zeggen. Het lijkt me dat de berichten on topic zijn.
Bedankt voor je post. ( +1 voor jouw)

Maar ik raad je aan mijn post nog eens te lezen alles wat jij nu denkt te lezen raakt kant nog wal en is gewoon onjuist.

En is bovendien gewoon weer offtopic.


-Beste beheerders; al mijn reacties zijn antwoorden, is dit de kant die jullie met dit consumenten forum heen willen?
Laatst gewijzigd door Laderwebshop op 29 dec 2013 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door kuklos »

Laderwebshop schreef:Bedankt voor je post. ( +1 voor jouw)
Niet jouw, maar jou. Dat is de correcte spelling.
Laderwebshop schreef:-Beste beheerders; al mijn reacties zijn antwoorden, is dit de kant die jullie met dit consumenten forum heen willen?
Is dit de kant die jij met jouw zaak op wil? Alle kritiek hier verbieden?

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

kuklos schreef:
Laderwebshop schreef:Bedankt voor je post. ( +1 voor jouw)
Niet jouw, maar jou. Dat is de correcte spelling.
Laderwebshop schreef:-Beste beheerders; al mijn reacties zijn antwoorden, is dit de kant die jullie met dit consumenten forum heen willen?
Is dit de kant die jij met jouw zaak op wil? Alle kritiek hier verbieden?
Bedankt voor jouw post, ik denk dat dat ik hiermee mijn punt wel gemaakt heb.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door kuklos »

Laderwebshop schreef:ik denk dat dat ik hiermee mijn punt wel gemaakt heb.
Dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen. Ik dacht dat jouw punt was dat als iemand kritiek levert jij komt melden dat mensen on topic moeten blijven. :mrgreen:

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door gilas »

Laderwebshop schreef: en wordt er nooit vermeld in jullie berichten dat er ook bijna 500 likes zijn op facebook.
Dat is ook niet veel,ik ken genoeg facebook pagina`s die er meer hebben.
Maar goed facebook likes betekenen natuurlijk heel weinig.
Laderwebshop schreef:-Beste beheerders; al mijn reacties zijn antwoorden, is dit de kant die jullie met dit consumenten forum heen willen?
Al jouw reacties die ik gelezen heb zijn problemen die je op een normale manier had kunnen oplossen door op een normale manier je webshop te bedrijven.
Dat er af en toe wat fout gaat kan gebeuren maar ik zie niet anders dat het continue fout gaat en dan bekruipt mij toch sterk het gevoel dat je of de boel zit te belazeren of je weet totaal niet waar je mee bezig bent en denk op een snelle manier geld te maken.
En ja,dit is een consumentenforum waar precies dit soort zaken wordt besproken.
De clou zit hem in de naam : CONSUMENTEN.

1 ding is zeker als ik wat nodig heb zal ik zeer zeker niet bij jouw bestellen.Niet alleen ben je een slechte verkoper maar je bent ook nog eens behoorlijk brutaal tegenover klanten,niet alleen tegen bestaande klanten maar ook tegen potentiële nieuwe klanten.
Niet echt een goede manier van business doen.

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Klanten met vragen of problemen kunnen altijd terecht op http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact een PM kan ook dit kan alleen wat langer duren soms.

Acquisitie van derde is niet gewenst.

Sorbix
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2014 12:31

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Sorbix »

En ja, ook ik ben erin getuind. Wel betalen voor 2 Iphone laders maar niets geleverd, besteld op 18 december jl.
Twee klachten op de site ingevuld en geprobeerd te bellen maar hetzelfde resultaat als de anderen.
Dus meneer Laderwebshop: leveren of geld terug. En haal die mededeling "binnen 24 uur geleverd" maar van de site.
Ik had me beter vooraf moeten informeren......dat wel.

Jammer dat dit soort lieden niet beter aangepakt kan worden.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Sorbix schreef:En ja, ook ik ben erin getuind. Wel betalen voor 2 Iphone laders maar niets geleverd, besteld op 18 december jl.
Twee klachten op de site ingevuld en geprobeerd te bellen maar hetzelfde resultaat als de anderen.
Dus meneer Laderwebshop: leveren of geld terug. En haal die mededeling "binnen 24 uur geleverd" maar van de site.
Ik had me beter vooraf moeten informeren......dat wel.

Jammer dat dit soort lieden niet beter aangepakt kan worden.
Welkom hier, nee aanpakken is heel moeilijk want er staat geen straf op slecht ondernemen.Zelf denk ik dat de klachten veel minder zouden worden als dat ''voor 2200 uur bestellen de volgende dag geleverd'' van de website werd gehaald, je ziet iedere keer weer klachten daarover binnenkomen en dat word dan vervolgens weer opgelost.De link plaats ik even niet (alweer 5 nieuwe klachten)want die staat er nu genoeg op.

Gesloten