LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juridische onkunde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Willems

Re: Juridische onkunde

Ongelezen bericht door Willems »

Geldweg,

Bedankt voor jouw opmerkingen en ik zou zeggen laten wij het maar zo houden! OK?Mijn kennis is niet meer dan datgene waarop mijn ervaring berust. Indien dat niet correct is, hetzij zo. Ik heb jouw adviezen niet nodig, en ben steeds in de veronderstelling, zonder jou persoonlijk aan te vallen of te beledigen, dat je beter doet jezelf te adviseren!
Laatst gewijzigd door Willems op 10 aug 2004 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Ik houd het eigenlijk op een gebrek een kennis en intelligentie.
Het is duidelijk : de zwijnen maken elkaar af nu de trog is leeggevreten.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Willems,

Een 9 voor taalgegruik.
Een 9 voor zelfkennis

Netjes afgewerkt!

vr.gr.
pluutje

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

we laten het zo, prima maar advisering misschien overbodig, laat dat soort zaken op fiscaal gebied over aan een gerenomeerd kantoor voor dat soort zaken, als zij het weten te regelen dat ik niks hoef te betalen, ga ik er van uit dat het zo is, ook raar dat de belastingdienst niet rept over koerswinst. Heb net nog ff gecheckt, ben man genoeg een fout toe te geven.
Wellicht verstandig zelf een soort second opinion aan te vragen, als ik niks hoef te betalen, en heb controle gehad, lijkt het mij dat dit voor jou ook te regelen valt. Zij regelen het voor mij en wat voor eventuele constructie daar achter zit is mij geheel onduidelijk maar de fiscus keurt het goed. Wellicht toch de moeite waard om eens naar te laten kijken.

Willems

Zwijnen maken elkander af wanneer de trog vol is, lal, maar een hongerlijdende etterende straathond,zoals jij, loopt onvermoeid dag en nacht rond, overal te snuffelen naar afval om zijn dagelijkse honger te stillen. Dat Tros zo'n goor figuur dult, moét een vergissing zijn! !

friddlepie

Ongelezen bericht door friddlepie »

Wat heerlijk om te zien dat er nog hoogstaande intelligente discussies worden gevoerd op internet....

pluutje

Michiel Luidens,

Toch nog een 5 voor taalgebruik!!

pluutje

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

hoogstaand door lage personen dan wel.
maar blijft me verbazen waar willems komt er met rotte eieren gegooid wordt er afgeweken wordt van het punt en de ergenissen toenemen.

Van alles geroepen wordt en uitleg uitblijft hij altijd zijn eigen mening prefereerd boven die van een ander, hij de persoon is die als alwetende beschouwd dient te worden en de rest onderdanig dient te zijn aan zijn visie.

Maar ach, hij zal het goed bedoelen allemaal. Als eenoog wenst hij te regeren in het land der blinden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb met beleggen dezelfde ervaringen als geldweg. Koerswinst is belastingvrij en het dividendverhaal is, zoals het is beschreven door geldweg.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

heerlijk, je leert hier nog eens wat.

Michiel Luidens

Heer Willems,

Nog liever een straathond die van afval -de resten van de zinloze consumptie maatschappij- leeft dan een veelvraat die nooit de honger naar meer kan stillen, gedoemd om ten nacht en ontij in het duister te tasten vergeefs op zoek naar bevrediging. De tijd zal uiteindelijk genadeloos met hem afrekenen waarna de hyana's zich huilend op het rotte kadaver storten.

pluutje

Beste Mensen,

Gratis tip! Inplaats van elkaar telkens in de haren te vliegen [na de WVD heb ik er steeds minder] is het mischien nuttig om eens in jullie archief te duiken.Zoek naar allerlei bewijzen en papieren die nodig kunnen zijn voor [Uw,Jullie] latere rechtzaak.Wat hebben we allemaal nodig? Laten we elkaar hierin wegwijs maken.
Eventuele [andere] nuttige tips zijn altijd welkom!
Ben benieuwd?

pluutje

Willems

Nou ja goed Luidens je had dichter moeten worden, je wil het wel maar van kunnen ben je ver van huis. Alleen h*oerenj*ong vindt er continue plezier in het vervuilen én dàt geeft hem voldoening én niets anders. Probeer eens met iets anders te komen, vuile asbakker!

Michiel Luidens

U heeft gelijk doch staat op eenzame hoogte heer Willems. Het gepeupel zal aan uw academische wijsheid geen boodschap hebben, het zijn rozen voor de zwijnen !

Willems

Luidens, het zij zo, moet ik dan voor jou of het forum kruipen? Pot op man!!

Geldweg;
Vind je niet dat je té persoonlijk wordt. Je had van alles naar boven gehaald, maar ík zou met rotte eieren gooien. Voor mij mag je gelijk hebben, ik geef er geen moer om: ik ben strikt zakelijk gebleven overeenkomstig mijn ervaring met het betalen van roerende voorheffing.
Je ben erop uit om gelijk te hebben, gelijk of ongelijk hier op dit forum heeft geen enkele waarde voor mij. Ik kom uit voor mij belangen en wie tegen mij schopt, schop ik terug. Ik zal ook voor niemand voor dom spelen. En als anderen mij niet kunnen verteren voor welke reden dan ook, verandert niks aan de zaak, dan dat zij dan een probleem hebben, waaraan ik mijn voeten aanveeg!
Met één of twee ogen, Geldweg, voor mij met geheel jouw kennis en pretenties ben je zeer onbelangrijk en hiervoor heb ik dit forum niet voor nodig!
Mijn uitgangspunten waren zeer correct en duidelijk, zonder jou te beledigen, maar jij kan er kennelijk niet tegen en toch zal je het moeten leren! Nogmaals dit forum en jij erbij zeggen mij in totaal absoluut niks maar dan ook niks!!!

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Geachte heer Willems,

Ik hoop van harte dat u mij niet voor iets verschrikkelijks gaat uitmaken. Maar ik dacht dat roerende voorheffing alleen op Belgisch grondgebied een fenomeen is?

m.vr.gr.
Jan

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat je hier blijkbaar niet kunt praten over interessante onderwerpen zonder ruzie.

Het maakt niets uit wie er gelijk heeft een forum is er toch voor om elkaar info toe te spelen en niet om uit te schelden.

Groeten.

kwast

Ongelezen bericht door kwast »

Geachte heer Willems,

Ik hoop van harte dat u mij niet voor iets verschrikkelijks gaat uitmaken. Maar ik dacht dat roerende voorheffing alleen op Belgisch grondgebied een fenomeen is?

m.vr.gr.
Jan
Dat is juist. Willems is blijkbaar een beetje in de war (en nu niet weer gelijk gaan schelden)

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Willems is blijkbaar een beetje in de war (en nu niet weer gelijk gaan schelden)
Kwast, dat is een flauwe opmerking. Schelden is zo ongeveer het enige wat Willems kan (o ja, hij kan ook dwaze complottheorieën bedenken). als hij niet meer mag schelden betekend dat dus concreet dat je tegen hem zegt: je mag niet meer reageren op dit forum.

Michiel Luidens

Ik begrijp niet dat de Tros zijn vuilbekkerij dult, het moét een vergissing zijn! !

Gesloten