Als je kijkt naar al mijn bijdragen ("Scheveninger" aanklikken) kun je zien dat mijn geest al langer op dit forum rondwaart. Zonder daarover opgeblazen te doen, reken ik mezelf tot de oudgedienden alhier. Ook voordat de registratie verplicht was, was ik al actief op dit forum; ik meldde me enkele weken na de oprichting van het forum met mijn bijdragen. Speciaal voor de oudere forumbezoekers, dat was onder het pseudoniem "Petje". (Morgen in de Telegraaf "Petje ontmaskerd
)
Twee lange periodes ben ik niet op het forum aanwezig geweest omdat het forum was verworden tot een plek waar iedereen maar onbeperkt kon en mocht schelden. Wat ik tegenwoordig lees overtreft de voorgaande twee periodes.
Wees maar niet bang: ik heb niet de illusie van invloed te zijn maar wil wel dit kwijt dat het op een forum volgens mij allemaal begint met respect. En dat is hier ver te zoeken. Ik noem geen namen, jullie kunnen de betreffende personen zelf wel invullen.
Maak me gerust af, schiet me lek, ik lees de reacties hierop misschien over een maand of zes, zeven nog eens door. Mij zien jullie hier voorlopig niet meer terug. Is er eigenlijk wel een Tros Radar moderator ?
Het ga u goed en om maar met Metallica te eindigen...
" ... and justice for all. "
Mvg
Scheveninger.