LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juridische onkunde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Truus2004

Re: Juridische onkunde

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Daar hoef ik verder niet over in discussie.
schreef ik eerder.
Ik hoef niet het laatste woord, dat krijg jij Michiel, maar bovenstaande reactie van je geeft exact weer waarom ik niet wil dat mijn naam in één adem met bv. de jouwe genoemd wordt. Zie maar wat je er mee doet, ik reageer niet meer, dus ook jij kunt over me en tegen me wauwelen wat je wilt verder.

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Haantje kennelijk snijdt jij een probleem aan. Je bent zeer onduidelijk maar ik denk jou begrepen te hebben.Kijk, ik kreeg een e-mail, dat jij een vrouw zou zijn. Indien zulks, stel ik jou in de gelegenheid met je eigen gerief de proef op de som te nemen. Verder geloof ik niet dat ik iets eraan toe moet voegen. Jouw nieuwsgierigheid zal in hoge mate beloond worden zoals vroeger!! Ga je eerst naar USA of daarvoor even nog tussendoor?

Scheveninger

Ongelezen bericht door Scheveninger »

Als je kijkt naar al mijn bijdragen ("Scheveninger" aanklikken) kun je zien dat mijn geest al langer op dit forum rondwaart. Zonder daarover opgeblazen te doen, reken ik mezelf tot de oudgedienden alhier. Ook voordat de registratie verplicht was, was ik al actief op dit forum; ik meldde me enkele weken na de oprichting van het forum met mijn bijdragen. Speciaal voor de oudere forumbezoekers, dat was onder het pseudoniem "Petje". (Morgen in de Telegraaf "Petje ontmaskerd :wink: )

Twee lange periodes ben ik niet op het forum aanwezig geweest omdat het forum was verworden tot een plek waar iedereen maar onbeperkt kon en mocht schelden. Wat ik tegenwoordig lees overtreft de voorgaande twee periodes.

Wees maar niet bang: ik heb niet de illusie van invloed te zijn maar wil wel dit kwijt dat het op een forum volgens mij allemaal begint met respect. En dat is hier ver te zoeken. Ik noem geen namen, jullie kunnen de betreffende personen zelf wel invullen.

Maak me gerust af, schiet me lek, ik lees de reacties hierop misschien over een maand of zes, zeven nog eens door. Mij zien jullie hier voorlopig niet meer terug. Is er eigenlijk wel een Tros Radar moderator ?

Het ga u goed en om maar met Metallica te eindigen...

" ... and justice for all. "

Mvg
Scheveninger.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Pipa je hebt groot gelijk. Als Michiel dat niet snapt, heeft hij een dikke eiken balk voor zijn kop.
Hij doet niets anders dan de gedupeerden "onderuit" halen en dan ook nog vragen waarom je in discrediet gebracht wordt!! :?: :twisted:

friddlepie

Ongelezen bericht door friddlepie »

Willems, als dit forum je niet interesseert, waarom windt het je dan wel dermate op dat je het nodig acht als een dolle stier tekeer te gaan tegen mensen met een andere mening? Ga zo door, een dikke pluim voor de man!

Willems

Friddlepie,

Heel eenvoudig. Jij en de anderen hebben bijzonder veel aandacht voor mijn felle reaktie, maar de even felle en al te dikwijls persoonlijke beledigingen, zijn jullie doorgaans, blind, doof en stom voor. En hiervoor, neem ik jullie allemaal kwalijk. Ik voel me goed bestolen, en dat is de enige reden, waarvoor ik mijzelf, héél diep vernederd om hier op dit forum te komen om voor mijn belangen op te komen.

Let niet op mijn reakties, maar op de vooraf gaande akties en dan op mijn reaktie! Dan zal jou oordeel anders zijn, neem ik aan! Ik beloof je Friddlepie, ik heb tot heden geen goede overtuiging van mijn advocaat, dat hij deze zaak tot een goed einde zal brengen. Tot zo lang, zal ik voor mijn belangen moeten opkomen. Echter, zodra ik iets merk m.b.t. een goed eind, zal je nooit meer last van mijn ondervinden en dit kan ieder ogenblik gebeuren!!

M.vr.gr.

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Luidens,

En mijn naam wil ik helemaal niet zien in dat rijtje.
Ik probeer jullie op betere gedachten te brengen maar niets helpt.
Willems zegt wel dat ik geen bijdrage lever aan het Forum, nou wat Willems eruit kraamt heeft ook weinig inhoud en ik snap niet dat iedere reactie met schelden beantwoord moet worden.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Scheveninger: Je hebt uiteraard helemaal gelijk met je posting. Ik heb een dergelijk verzoek ook eens gepost. Wat opvalt, is dat de verschillende kampen daar verder aan voorbijgaan en vrolijk verder ruzien.

Het roepen-in-de-woestijn-effect.

Heel triest. En geeft in een notdeop ook aan waarom het zo'n ellende is op deze wereldbol. Te veel grote gekwetste ego's. Te weinig respect voor elkaar.

Groet,
Jan

Willems

Beste Jan,

Je hebt gelijk, alleen respect lokt respect uit!!

Bekkum,

Jij levert niets interessant aan het forum dan éénzijdijge prietpraat en bedenkelijke moraliteit, die tot huichelarij leidt. Je moet niet opletten wat ik uitkraam, komt zelf met wat interessant, immers wat voor jou uitkramen is is voor velen best bemoedigend! En dit kan je niet van jezelf zeggen!!
Zonder prestatie heb jij geen recht van spreken laat staan als een autoriteit optreden!

Truus2004

Ik snap werkelijk niet waarom het allemaal moet op deze manier! Respect is iets wat je in principe voor iedereen hoort te voelen, het is wel iets wat je op den duur voor iemand kunt verliezen.
Heb ook weleens deelgenomen aan gechat/forumvervuiling, maar weet zeker dat ik nooit iemand persoonlijk onderuit gehaald heb.
Ik onderstreep wat ik eerder schreef, ik zal niet toelaten dat wie dan ook mijn naam in discrediet brengt.
In dit geval was het 'Willems" die dat deed, het is jammer dat hij geen reactie geeft op mijn vraag toe te lichten waarom ik in zijn rijtje (voor mij discutabele namen) genoemd wordt.
Bedankt Janneke :wink:

Willems

Pipa

Geplaatst op 25 Jul 2004 02:47 door Pipa
Klets niet Willems.

Beste Pipa,

Het is mij niet opgevallen, dat U zich tot mij had gericht !!

In het vuur van het gevecht, kan ik mij herinneren, dat U vond, zoals boven aangegeven, dat ik klets, terwijl ik bezig was Bruneel tot heilig te verklaren.
Echter, ik moet toegeven, dat U niet tot de bovengenoemd groepje behoort, voorzover Uwe oprechte reactie, neem ik aan. Ik hou absoluut niet bij wie wat gezegd zou hebben, maar weet wel, dat ik U voor Kwast hield met haar talrijke varianten. Thans wil ik aannemen, dat U geen synoniem van Kwast bent.
In zoverre, dat U in de veronderstelling voortleeft, dat verontschuldiging aan U gerechtvaardigd is, afgezien van bovenstaande, heb ik geen probleem U tegemoet te komen, waarmede ik dan ook deze zaak als afgesloten beschouw.

Truus2004

Dat 'klets niet' sloeg m.n. op het aantal malen dat genoemd artikel werd gepost.
Dank voor uw reactie.

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Waarde Scheveninger,

Helaas heb je maar al (te) gelijk.

Wie weet wordt het ooit beter...maar ik vrees met nog grotere vrezen.

Om in navolging met jou afsluiting te beeindigen, also by Metallica:

Sad but True :(

Gesloten