LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door ciske »

Koster87 schreef:
vogels schreef:
Ja aan de kabels ligt het niet omdat we wel beeld hebben via aneloog. Dus het probleem ligt wel bij ziggo en niet bij ons.
Duidelijk geen enkele kennis van zaken!

Nee heb ik misschien ook niet maar heb je wel eens van typefouten gehoord.

Koster , vraag het eens op dit forum.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/4

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:
gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.
Hoezo is een versterker nooit van Ziggo?


Uw vraag: Hoe installeer ik een breedbandversterker voor interactieve televisie?

Bij een Cisco interactieve recorder ontvangt u standaard een breedbandversterker in het installatiepakket.
De breedbandversterker zorgt ervoor dat de kwaliteit van de retoursignalen geborgd is, zodat u volledig gebruik maakt van de interactieve mogelijkheden. De breedbandversterker sluit u aan op de hoofdaansluiting. De meest voorkomende plaatsen van de hoofdaansluiting zijn de woonkamer en meterkast.
Meer informatie over installatie en het gebruik van interactieve televisie vindt u op Aansluiten en Activeren.

Heeft u een Humax iRHD-5100C, iHDR-5200C, iHDR-5300C of Samsung 7140 Digitale HD recorder? Die maakt u heel gemakkelijk interactief zonder een breedbandversterker.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

Yep, je hebt gelijk, bij de interactieve diensten komt deze mee.

thegeefox
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:04

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door thegeefox »

Ik heb inmiddels me ziggo abbonement opgezegd, alleen mijn nieuwe provider heeft verzuimd om alle abonnementen af te sluiten. Ik gebeld met 0900 1884 a €0.10 per minuut, alle menu's en doorschakelingen 22 minuten gebeld om alles stop te zetten in plaats van alleen telefonie. Kost nog een maand opzeg termijn... totaal 2 maanden met dubbele kosten..

Vraag je aan de telefoniste waarom het zo lang duurt... U had ook een ander keer terug kunnen bellen wanneer we het niet zo druk hebben. U HEEFT ZELF BESLOTEN OM ZOLANG TE BLIJVEN BELLEN.
:x

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

alleen mijn nieuwe provider heeft verzuimd om alle abonnementen af te sluiten
Waarom mopper je dan op Ziggo ?
In je Ziggo tijd kon je gratis met 1200 bellen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:[
Waarom mopper je dan op Ziggo ?
In je Ziggo tijd kon je gratis met 1200 bellen.

Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door Ulbe »

nevermind schreef:
bprosman schreef:
gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.
Hoezo is een versterker nooit van Ziggo?


Uw vraag: Hoe installeer ik een breedbandversterker voor interactieve televisie?

Bij een Cisco interactieve recorder ontvangt u standaard een breedbandversterker in het installatiepakket.
De breedbandversterker zorgt ervoor dat de kwaliteit van de retoursignalen geborgd is, zodat u volledig gebruik maakt van de interactieve mogelijkheden. De breedbandversterker sluit u aan op de hoofdaansluiting. De meest voorkomende plaatsen van de hoofdaansluiting zijn de woonkamer en meterkast.
Meer informatie over installatie en het gebruik van interactieve televisie vindt u op Aansluiten en Activeren.

Heeft u een Humax iRHD-5100C, iHDR-5200C, iHDR-5300C of Samsung 7140 Digitale HD recorder? Die maakt u heel gemakkelijk interactief zonder een breedbandversterker.
Zelf heb ik niet zo veel met die versterkers, wanneer het signaal goed is heb je deze niet nodig, kwaliteits kabels gebruiken, kan de versterker de kast in,

Een goede collega van me had zo'n versterker tussen de PVR en kabelaansluiting zitten, tot op een dag hij geen zender met eer kon ontvangen, zelf heeft hij er geen verstand van, dus heb ik hem geholpen, wat bleek, de netadapter van de versterker bleek kapot,

Ik heb de versterker er tussenweg gehaald en alles werkt weer, bij mijn PVR zat niet zo'n ding en dat is niet zo erg, het ding gebruikt alleen maar stroom,

Met goede kabels en stekkers is deze versterker overbodig,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?
Wat het er toe doet is dat TS Ziggo de schuld geeft dat hij zo duur moet bellen terwijl zijn NIEUWE provider de fout heeft gemaakt niet (correct) op te zeggen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

Met goede kabels en stekkers is deze versterker overbodig,
Versterkers zijn ook alleen maar nodig om kabel- en/of split- verliezen te compenseren.
Een slecht/ondermaats signal kun je inderdaad met een versterker niet goed krijgen, garbage in - garbage out.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?
Wat het er toe doet is dat TS Ziggo de schuld geeft dat hij zo duur moet bellen terwijl zijn NIEUWE provider de fout heeft gemaakt niet (correct) op te zeggen.

Ik snap niet dat jij je daarom druk maakt, denk je dat ze bij ziggo er wakker van liggen? :lol:

kokanita333
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:27

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door kokanita333 »

had een abonnement bij ziggo.een half jaar lang viel de telefoon bij elk gesprek weg en moest ik steeds de mensen terug bellen omdat de verbinding niet terug kwam.een half jaar lang is er alles vernieuwd heb zelfs een nieuwe telefoon gekocht omdat ziggo zei dat dit wel eens de oorzaak kon zijn.maar ook dit hielp niet de monteur is drie maal geweest maar zei op het laatst dat het aan het netwerk van ziggo lag er waren hier in de buurt veel klachten.ik ben toen opgestapt naar kpn.op de ziggo site zei ene erwin van ziggo dat mijn abonnement per direct werd stop gezet omdat het probleem niet op te lossen was.wat schetst mijn verbazing dat ik een uur later een heel ander berichtje krijg van ene huib dat ik niet direct kan opzeggen.ik heb ze een half jaar de tijd gegeven een half jaar ellende met de telefoon met een bedrijf aan huis.word je eerst beloofd dat het per direct word gestopt en daarna zo weer een ander verhaal.zij hebben niet geleverd wat ze moesten leveren dus vind ik dat ik het recht heb om direct bij ze weg te gaan nadat ik ze al een half jaar de tijd heb gegeven.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bokkel »

kokanita333 schreef:... dus vind ik dat ik het recht heb om direct bij ze weg te gaan nadat ik ze al een half jaar de tijd heb gegeven.
:lol:

Dickvanrooijen
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 dec 2009 20:19

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door Dickvanrooijen »

Ook ik had een probleem met ziggo. Op mijn harddisk recorder bleef continu een groen lampje knipperen
Na diverse telefoontjes en resetten bleef het lampje knipperen. Uiteindelijk stuurde ziggo een monteur.
Deze constateerde dat de wand contactdoos defect was. Ik ging zoeken in mijn inmiddels flinke voorraad
onderdelen, en vond vier dezelfde wandcontactdozen. Alle vier waren defect volgens de monteur.
Nu zit ik met een splitter en twee T stukken aan elkaar gekoppeld door de monteur, en het probleem is opgelost. Natuurlijk is het geen gezicht maar blijkbaar vind ziggo het prima zo. Het blijkt maar weer wat
slechte materialen ziggo levert en daar verder niets mee doet. Ook de bijgeleverde scartkabels en
coaxkabels zijn van slechte kwaliteit. Je moet dus steeds weer kosten maken om het in orde te krijgen.
Hopelijk gaat de fusie met UPC niet door, want dan zijn we helemaal overgeleverd aan hun willekeur.
D van Rooijen Den Haag

deliyuregim83
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2012 21:11

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door deliyuregim83 »

En ja hoor, heb nu al spijt dat ik weg ben gegaan van mijn huidige internet provider.

Maar goed, net dat ik wilde aanmelden bij Ziggo belde ineens een vent aan mij voordeur en ja, van Ziggo. Dus ik dacht komt goed uit, wilde net overstappen naar Ziggo. Dus we hebben samen netjes inschrijfformulier ingevuld. Ik wilde alles in 1 pakket met extra zender pakket. Dus ook samsung tab3 met hd ontvanger (voor 99 euro). Had ook nog doorgegeven dat ik per 14 juli stop bij mijn huidige provider.

Kreeg na 2 dagen een kaart via de post, dat ik per vandaag aangesloten ben??? Raar maar ja?!

Vandaag kreeg ik een brief waarop staat dat ik per 30 mei word aangesloten. (Ok? Begrijpelijk)
En staat dat ik 199 moet betalen voor een recorder!! Tab3 en hd ontvanger, extra zenderpakket staat nergens op, dus niet besteld?

Ik heb net contact gehad met Ziggo, dat het goed zou komen. Dus alles wordt opnieuw opgestuurd indien ik deze pakket annuleer en terug stuur..

Jammer, hopend dat alles goed komt.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door olaf79 »

deliyuregim83 schreef:En ja hoor, heb nu al spijt dat ik weg ben gegaan van mijn huidige internet provider.

Maar goed, net dat ik wilde aanmelden bij Ziggo belde ineens een vent aan mij voordeur en ja, van Ziggo. Dus ik dacht komt goed uit, wilde net overstappen naar Ziggo. Dus we hebben samen netjes inschrijfformulier ingevuld. Ik wilde alles in 1 pakket met extra zender pakket. Dus ook samsung tab3 met hd ontvanger (voor 99 euro). Had ook nog doorgegeven dat ik per 14 juli stop bij mijn huidige provider.

Kreeg na 2 dagen een kaart via de post, dat ik per vandaag aangesloten ben??? Raar maar ja?!

Vandaag kreeg ik een brief waarop staat dat ik per 30 mei word aangesloten. (Ok? Begrijpelijk)
En staat dat ik 199 moet betalen voor een recorder!! Tab3 en hd ontvanger, extra zenderpakket staat nergens op, dus niet besteld?

Ik heb net contact gehad met Ziggo, dat het goed zou komen. Dus alles wordt opnieuw opgestuurd indien ik deze pakket annuleer en terug stuur..

Jammer, hopend dat alles goed komt.
Ja wat denk je nou dat je en een tab3 en hd ontvanger cadeau krijgt en misschien ook nog een ferrari. Ze zijn gekke henkie niet bij Ziggo. Het is of of en dat hebben ze je vast wel verteld.

deliyuregim83
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2012 21:11

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door deliyuregim83 »

Volgens mij loop je achter, bekijk het site maar. Daar staat duidelijk op, tab3 met hd ontvanger voor 99 euro!
En wat gaan ze sturen? Hd recorder.. snapie?? Of is dit nog niet duidelijk?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door bprosman »

bekijk het site maar. Daar staat duidelijk op, tab3 met hd ontvanger voor 99 euro!
Waar staat dat dan ?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door encore »

het staat er inderdaad hoor:
...Kies in stap 2 uw voordeel:

Samsung tablet Galaxy Tab3 (7 inch) + Interactieve HD ontvanger voor maar € 99, of:

Alles-in-1 de eerste 6 maanden voor € 30 per maand, of:

De Interactieve HD ontvanger gratis, of:

De Interactieve HD recorder voor maar € 49 of:

Gratis Samsung tablet Galaxy Tab3 (7 inch)...
Da's echt goedkoop.

deliyuregim83
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2012 21:11

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Ongelezen bericht door deliyuregim83 »

Dat bedoelde ik ;) dankje voor info..

Gesloten