LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verslechtering voorwaarden Ziggo
Verslechtering voorwaarden Ziggo
Vandaag kreeg ik een mail van Ziggo, mijn abbo wordt € 1,- per maand duurder. Nou ja, dat kan, denk je dan.
Alleen dan begint het echte werk. In het kader van zogenaamde klantgerichtheid en vragen vanuit de klant (ja ja, zal best) wordt het gratis onderling bellen met Ziggo klanten AFGESCHAFT. In plaats daarvan kan je, ja ja ze zijn zeer klantgericht, een aanvullende service afnemen "Ziggo Bellen Volopaltijd" voor € 9,95 per maand!!!! Ja, want dan kan je ook naar mobiele nummers bellen. Wat een waanzin.
Biedt dan dit aanvullende abbo aan, maar haal het niet aan de andere kant driedubbel terug!
Dit zou voor mij reden zijn om mijn abbo op te zeggen, volledig, maar helaas is er geen alternatief.
Alleen dan begint het echte werk. In het kader van zogenaamde klantgerichtheid en vragen vanuit de klant (ja ja, zal best) wordt het gratis onderling bellen met Ziggo klanten AFGESCHAFT. In plaats daarvan kan je, ja ja ze zijn zeer klantgericht, een aanvullende service afnemen "Ziggo Bellen Volopaltijd" voor € 9,95 per maand!!!! Ja, want dan kan je ook naar mobiele nummers bellen. Wat een waanzin.
Biedt dan dit aanvullende abbo aan, maar haal het niet aan de andere kant driedubbel terug!
Dit zou voor mij reden zijn om mijn abbo op te zeggen, volledig, maar helaas is er geen alternatief.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Er is altijd een alternatief, hoogstens moet je het pakket van eisen bijstellen.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Is het je ook opgevallen dat Bellen Volop Altijd ook gewijzigd wordt van gratis vaste nummers en internationaal bellen naar 9 cent per minuut voor internationaal bellen en gratis vast en mobiel.
Heb ze net gebeld. Had aangegeven dat ze niet kunnen aangeven dat ze aan de behoefte onbezorgd bellen naar mobiele nummers tegemoet komen en dan daar niets bieden behalve extra kosten voor onderling bellen. Het mobiel tarief blijft gewoon gelijk. Als ik een mobiel nummer moet bellen doe ik dat natuurlijk (bijna) altijd met mijn mobiel (heb daar toch een abonnement voor).
Is gewoon een verkapte prijsverhoging.
Het enige dat ze konden doen is een klacht registreren en dan hoor je wat ze van de klacht vinden. Wordt natuurlijk altijd de mededeling dat de klacht niet gegrond is. Blijkbaar moet er meer winst gemaakt worden nu ze waarschijnlijk worden overgenomen.
Hier is het alternatief glasvezel dus dat zal het wel gaan worden.
Heb ze net gebeld. Had aangegeven dat ze niet kunnen aangeven dat ze aan de behoefte onbezorgd bellen naar mobiele nummers tegemoet komen en dan daar niets bieden behalve extra kosten voor onderling bellen. Het mobiel tarief blijft gewoon gelijk. Als ik een mobiel nummer moet bellen doe ik dat natuurlijk (bijna) altijd met mijn mobiel (heb daar toch een abonnement voor).
Is gewoon een verkapte prijsverhoging.
Het enige dat ze konden doen is een klacht registreren en dan hoor je wat ze van de klacht vinden. Wordt natuurlijk altijd de mededeling dat de klacht niet gegrond is. Blijkbaar moet er meer winst gemaakt worden nu ze waarschijnlijk worden overgenomen.
Hier is het alternatief glasvezel dus dat zal het wel gaan worden.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Oh ja, mijn eisen bijstellen. Een adsl lijntje nemen op een tiende van de snelheid die ik nu heb zeker?GJvdZ schreef:Er is altijd een alternatief, hoogstens moet je het pakket van eisen bijstellen.
Televisie ook via dat lijntje? Gaat hier niet werken.
Jouw antwoord slaat dus als een tang op een varken.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Het blijkt wel dat TS geen vaste gebruiker van dit medium is. Onderwerp is al uitvoerig behandeld.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=142609
Succes
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=142609
Succes
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Je begrijpt duidelijk niet wat GJvdZ bedoelt. Geeft niet. Mensen zoals jij voelen zich altijd benadeeld en zullen nooit toe willen geven. Daarom werd je "klacht" bij Ziggo ook slechts genoteerd/uitgeprint via de shredder. Stel je niet aan.Jouwe schreef: Oh ja, mijn eisen bijstellen. Een adsl lijntje nemen op een tiende van de snelheid die ik nu heb zeker?
Televisie ook via dat lijntje? Gaat hier niet werken.
Jouw antwoord slaat dus als een tang op een varken.
Even nadenken wat je wil en dan gewoon een ander soort abo nemen. Is inderdaad niet hetzelfde, maar in ieder geval beter dan je overal maar aan kapot te ergeren.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Hoe duur was het voorheen/nu (tot 1 april) om naar buitenland te bellen ?arno75 schreef:Is het je ook opgevallen dat Bellen Volop Altijd ook gewijzigd wordt van gratis vaste nummers en internationaal bellen naar 9 cent per minuut voor internationaal bellen en gratis vast en mobiel.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Of vraag je af, hoeveel belde je naar t buitenland en onderling.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Hoezo waanzin? Is bij UPC ook afgeschaft, kosten 14,00 stukje duurder dan bij Ziggo."Ziggo Bellen Volopaltijd" voor € 9,95 per maand!!!! Ja, want dan kan je ook naar mobiele nummers bellen. Wat een waanzin.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 feb 2014 17:14
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ik vind het raar dat we een verhoging krijgen en een verkapte verhoging op het bellen. Wij krijgen niets extra's voor dit geld maar Ziggo vaart er wel bij. Ik snap wel wie die 3 miljoen op tafel gaan leggen.
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... agen.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... agen.dhtml
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Je bent vrij om aandeelhouder te wordenWij krijgen niets extra's voor dit geld
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Het staat volgens mij éénieder vrij om zulke afspraken te maken tijdens de sollicitatie, mits je de capaciteiten hebt om het ook waar te maken natuurlijk. En tijdens zijn korte bewind heeft Liberty Global de waarde van Ziggo ineens verdubbelt, maw ze betalen 2x zoveel voor het laatste pakket aandelen, dus hij is z'n bonus dubbel en dwars waard geweest voor de rest van de aandeelhouders.Brinkman88 schreef:Ik vind het raar dat we een verhoging krijgen en een verkapte verhoging op het bellen. Wij krijgen niets extra's voor dit geld maar Ziggo vaart er wel bij. Ik snap wel wie die 3 miljoen op tafel gaan leggen.
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... agen.dhtml
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ach wie belt er nou nog met de vaste telefoon? Dat soort 20e eeuwse neandertaal technieken zijn ten dode opgeschreven.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
olaf79 schreef:Ach wie belt er nou nog met de vaste telefoon? Dat soort 20e eeuwse neandertaal technieken zijn ten dode opgeschreven.
Ik , en met mij zoveel anderen.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ook ik gebruik nog steeds een vaste telefoonaansluiting, zo neanderthaal is die techniek nog niet.olaf79 schreef:Ach wie belt er nou nog met de vaste telefoon? Dat soort 20e eeuwse neandertaal technieken zijn ten dode opgeschreven.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
TS denk ik ook, anders stond de klacht hier niet.puma73 schreef:Ook ik gebruik nog steeds een vaste telefoonaansluiting, zo neanderthaal is die techniek nog niet.olaf79 schreef:Ach wie belt er nou nog met de vaste telefoon? Dat soort 20e eeuwse neandertaal technieken zijn ten dode opgeschreven.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ziggo past deze truc herhaaldelijk toe: wijziging (volgens hen altijd een verbetering). Vandaag ook weer brief ontvangen, dat het zenderpakket aangepast wordt maar ook o.a. Het vervallen van gratis film bij interactieve TV. Dit allemaal voor nog meer kijkplezier ["u]Zonder extra kosten[/u]". Ze denken zeker, dat de klanten zo kort van geheugen zijn, dat ze de brief van nog geen maand geleden zijn vergeten met diverse verhogingen. Maar ja, ze hebben sinds het samengaan met UPC een zeer sterke en overheersende marktpositie en dat laten ze meteen merken ook!
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ik zou vandaag nog opzeggen, de Ziggo klanten krijgen er de hele know how van UPC voor terug met alle voordelen vandien, de pakketprijs is heel markconformlcm.dolle schreef:Ziggo past deze truc herhaaldelijk toe: wijziging (volgens hen altijd een verbetering). Vandaag ook weer brief ontvangen, dat het zenderpakket aangepast wordt maar ook o.a. Het vervallen van gratis film bij interactieve TV. Dit allemaal voor nog meer kijkplezier ["u]Zonder extra kosten[/u]". Ze denken zeker, dat de klanten zo kort van geheugen zijn, dat ze de brief van nog geen maand geleden zijn vergeten met diverse verhogingen. Maar ja, ze hebben sinds het samengaan met UPC een zeer sterke en overheersende marktpositie en dat laten ze meteen merken ook!
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
Ook ik heb een mailtje gekregen, met deze inhoud.lcm.dolle schreef:Ziggo past deze truc herhaaldelijk toe: wijziging (volgens hen altijd een verbetering). Vandaag ook weer brief ontvangen, dat het zenderpakket aangepast wordt maar ook o.a. Het vervallen van gratis film bij interactieve TV. Dit allemaal voor nog meer kijkplezier ["u]Zonder extra kosten[/u]". Ze denken zeker, dat de klanten zo kort van geheugen zijn, dat ze de brief van nog geen maand geleden zijn vergeten met diverse verhogingen. Maar ja, ze hebben sinds het samengaan met UPC een zeer sterke en overheersende marktpositie en dat laten ze meteen merken ook!
Misschien heb je het al gehoord: Ziggo en UPC gaan één bedrijf vormen met dezelfde producten en diensten. En dat bedrijf blijft gewoon Ziggo heten, lekker vertrouwd. Op dit moment werken we hard aan een gezamenlijk tv-pakket. En dat ziet er goed uit. We gaan afscheid nemen van een paar zenders, maar daar komen gelukkig veel nieuwe zenders voor terug. We laten je met deze brief graag zien wat er voor je verandert.
Zelfde prijs, meer zenders
Met alle extra zenders haal je voortaan nog meer kijkplezier uit je abonnement, zonder extra kosten. We hopen dat je blij bent met bovenstaande wijziging van je abonnement. Als dat niet het geval is heb je tot 1 april 2015 de mogelijkheid kosteloos je abonnement aan te passen of op te zeggen.
Re: Verslechtering voorwaarden Ziggo
En als je dan kijkt naar een vergelijkbaar abonnement, wat qua internetsnelheden eigenlijk alleen glasvezel betekend, dan blijkt Ziggo gewoon het meest waar voor het geld te bieden. Tenminste dat was wel zo toen ik de laatste keer de boel heb vergeleken ~4 maanden geleden.eleven schreef:Ook ik heb een mailtje gekregen, met deze inhoud.lcm.dolle schreef:Ziggo past deze truc herhaaldelijk toe: wijziging (volgens hen altijd een verbetering). Vandaag ook weer brief ontvangen, dat het zenderpakket aangepast wordt maar ook o.a. Het vervallen van gratis film bij interactieve TV. Dit allemaal voor nog meer kijkplezier ["u]Zonder extra kosten[/u]". Ze denken zeker, dat de klanten zo kort van geheugen zijn, dat ze de brief van nog geen maand geleden zijn vergeten met diverse verhogingen. Maar ja, ze hebben sinds het samengaan met UPC een zeer sterke en overheersende marktpositie en dat laten ze meteen merken ook!
Misschien heb je het al gehoord: Ziggo en UPC gaan één bedrijf vormen met dezelfde producten en diensten. En dat bedrijf blijft gewoon Ziggo heten, lekker vertrouwd. Op dit moment werken we hard aan een gezamenlijk tv-pakket. En dat ziet er goed uit. We gaan afscheid nemen van een paar zenders, maar daar komen gelukkig veel nieuwe zenders voor terug. We laten je met deze brief graag zien wat er voor je verandert.
Zelfde prijs, meer zenders
Met alle extra zenders haal je voortaan nog meer kijkplezier uit je abonnement, zonder extra kosten. We hopen dat je blij bent met bovenstaande wijziging van je abonnement. Als dat niet het geval is heb je tot 1 april 2015 de mogelijkheid kosteloos je abonnement aan te passen of op te zeggen.