LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen naar Pretium

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: overstappen naar Pretium

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dat telefoonboek ken ik. En @Tenormin ook. En @Tenormin wil het niet op die manier.
En als er iemand moet lezen, ben jij dat. En niet het telefoonboek, maar je eigen bericht als reactie op@tenormin. @Tenormin zit niet in de 7 dagen bedenktijd.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: overstappen naar Pretium

Ongelezen bericht door Prolix »

Jolijn schreef:Dat telefoonboek ken ik. En @Tenormin ook. En @Tenormin wil het niet op die manier.
En als er iemand moet lezen, ben jij dat. En niet het telefoonboek, maar je eigen bericht als reactie op@tenormin. @Tenormin zit niet in de 7 dagen bedenktijd.
Val je nou over een hoofdletter?

FB2014
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2014 09:57

Re: overstappen naar Pretium

Ongelezen bericht door FB2014 »

Pretium deed in het verleden aan koppelverkoop (met Privilege) en dit vooral telefonisch bij oudere mensen. Als je eenmaal omgezet bent naar Pretium dan doen ze er alles aan contact moeilijk te maken.
Mijn advies: Zo snel mogelijk opzeggen en naar een "normale" provider overstappen (Ziggo, UPC, KPN, Vodafone, etc.).


Direct nr i.p.v. vermelde 0900 nr: 8)
023 - 711.37.21

Als je van Pretium af wilt komen: :arrow:
Gebruik de voorbeeld opzegbrief van bv. Radar en stuur deze aangetekend op naar Pretium. Dit kan ook naar het (alleen) vermelde postbus nummer !!!!

Verder advies: :arrow:
Blokkeer ten alle tijde direct de incasso's van Pretium/Privilege! Anders gaan de afschrijvingen gewoon door en wordt je pas geïnformeerd als de tijd voor storneren verstreken is.

Gesloten