killythebid schreef:ik heb een samsung 200hrz nieuwe tv
heb al diversen malen geprobeerd met een reset ook dan lukt het niet
in de buurt hebben er meer last van komt steeds vaker voor ,ook het verschijnen van blokjes wordt erger .
trouwens de box krijgt ieder keer een harde reset de stroom wordt als ik geen tv meer kijk uitgeschakeld door een schakelaar ...dus niet op stand-by

Dan lijkt het me dat je even moet wachten totdat
deze storing is opgelost, en als ze dat niet lukt, is de plek waar je moet zijn XMS zelf, dus daar een gedocumenteerde (dus per mail, niet bellen) klacht neerleggen. Dat zal je vermoedelijk een paar keer moeten doen, en dan kan je langzaamaan gaan denken aan een in-gebreke-stelling, want ze leveren niet wat overeen gekomen is. Daarvoor zou ik me even wenden tot het juridisch loket, een eerste telefonische consult is gratis.
Zomaar bedragen gaan storneren uit onvrede is overigens een slecht idee, daardoor sluit je procedures bij XMS kort, waardoor je zo een incasso-traject invliegt, met alle ellende van dien.