LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laderwebshop leveringen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 feb 2014 12:49
Re: Laderwebshop leveringen
nou ik zit sterk na te denken (en ga het ook doen ) om een aangifte te doen bij de politie zit al vanaf 4-2 te wachten niemand antwoord de mailtjes niemand meemt op en heb mijn geld dan ook nog niet terug en geen oplader te bekennen bij mij in de brievenbus dus....ben het zat!
Re: Laderwebshop leveringen
Gelijk heb je, de eigenaar van de laderwebshop.nl schijnt er een soort sport van te maken problemen te veroorzaken en dan achteraf op zijn tijd de boel weer op te lossen.Ik weet niet of aangifte doen veel zin heeft maar nu heb je ook niets. Geld kwijt en geen oplader.katjakatzi schreef:nou ik zit sterk na te denken (en ga het ook doen ) om een aangifte te doen bij de politie zit al vanaf 4-2 te wachten niemand antwoord de mailtjes niemand meemt op en heb mijn geld dan ook nog niet terug en geen oplader te bekennen bij mij in de brievenbus dus....ben het zat!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 feb 2014 12:49
Re: Laderwebshop leveringen
trail46 schreef:Gelijk heb je, de eigenaar van de laderwebshop.nl schijnt er een soort sport van te maken problemen te veroorzaken en dan achteraf op zijn tijd de boel weer op te lossen.Ik weet niet of aangifte doen veel zin heeft maar nu heb je ook niets. Geld kwijt en geen oplader.katjakatzi schreef:nou ik zit sterk na te denken (en ga het ook doen ) om een aangifte te doen bij de politie zit al vanaf 4-2 te wachten niemand antwoord de mailtjes niemand meemt op en heb mijn geld dan ook nog niet terug en geen oplader te bekennen bij mij in de brievenbus dus....ben het zat!
Dat klopt helemaal maar als er andere mensen ook een aangifte hebben gedaan is het een pluspunt dan komt er een zaak als ze genoeg aangiftes hebben tegen dit bedrijf enz
Re: Laderwebshop leveringen
Pagina 14 alweer, en ja er zijn al een flink aantal aangiftes tegen dit "bedrijf" gedaan. Wellicht handig om ook de ACM op de hoogte te stellen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 feb 2014 13:29
Re: Laderwebshop leveringen
Ik heb op 10 februari een bestelling geplaatst en nog niks ontvangen.
Meerdere mails gestuurd en verschillende keren gebeld maar totaal geen reactie.
Ik wil onderhand mijn oplader ontvangen of mijn geld terug!
cyra portier
Meerdere mails gestuurd en verschillende keren gebeld maar totaal geen reactie.
Ik wil onderhand mijn oplader ontvangen of mijn geld terug!
cyra portier
Re: Laderwebshop leveringen
Als jullie nu eens fijn met z'n allen hier even willen doorgeven dat je problemen hebt met de Laderwebshop, dan gaat de grote boze ACM zich er ook mee bemoeien. Wordt wel eens tijd namelijk.
Re: Laderwebshop leveringen
Gedaan. En daarnaast aangifte gedaan op www.mijnpolitie.nl van oplichting.bokkel schreef:Als jullie nu eens fijn met z'n allen hier even willen doorgeven dat je problemen hebt met de Laderwebshop, dan gaat de grote boze ACM zich er ook mee bemoeien. Wordt wel eens tijd namelijk.
Op 20-01 bestelling geplaatst. Bij de advertentie stond binnen 24 uur leveren. Tot op vandaag geen levering. Bedrijf reageert niet op eigen contact formulier. Op het dure 0800 telefoonnummer neemt niemand op. Reageert alleen op klachten op www.klacht.nl. Daar een klacht achtergelaten. Kreeg ik de toezegging dat ze snel zouden leveren en anders contact op zouden nemen om mijn geld terug te storten. Dit was op 29-01. Nu nog steeds geen van beiden gebeurd.
Re: Laderwebshop leveringen
en het ergste vind ik nog wel dat àls hij reageert dat de klacht op Klacht.nl als "opgelost" wordt weergegeven. Maar het loopt gewoon door. Zo geeft Klacht.nl dus een zwaar vertekend beeld van de oplossingen. Daar zouden ze aan werken, maar ik zie niets gebeuren.
Re: Laderwebshop leveringen
Elke klachtensite is welkom maar het moet wel goed gebeuren, op klacht.nl gaat het vreemd. Meerdere keren word een klacht als opgelost gemeld terwijl dat (zelfs in tweede instantie) volgens de reacties helemaal niet zo is.Dat het bedrijf op de hoogte word gesteld betekend niet dat er iets is opgelost gezien onderstaande melding.
http://www.klacht.nl/
http://www.klacht.nl/
Re: Laderwebshop leveringen
Ik had eerder moeten kijken hoe de ervaringen waren, webshop zag er goed en betrouwbaar uit, maar schijnt dus alles behalve zo te zijn.
In ieder geval: Ik heb gister besteld, maar nog geen ontvangstbevestiging ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven. Hopen maar dat het alsnog wordt geleverd, maar ik vermoed dat ik er lang op kan gaan wachten. Iemand enig idee of je een bestelling kan annuleren?
In ieder geval: Ik heb gister besteld, maar nog geen ontvangstbevestiging ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven. Hopen maar dat het alsnog wordt geleverd, maar ik vermoed dat ik er lang op kan gaan wachten. Iemand enig idee of je een bestelling kan annuleren?
Re: Laderwebshop leveringen
Nou, het schijnt ook weleens goed te gaan. Dus wacht gewoon een weekje af, heb je daarna nog steeds niks, ontsteek dan in woede en zet het hier, op www.klacht.nl, en op http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/.. de bedrijfslij-er reageert namelijk alleen online en niet op de telefoonAlette schreef:...Ik heb gister besteld... Iemand enig idee of je een bestelling kan annuleren?
Re: Laderwebshop leveringen
En ja hoor.... Hij flikt het alweer. Ik geef op allerlei sites aan dat ik aangifte heb gedaan en meneer zet de klacht op "opgelost". Wel raar dat je als melder dat niet hoeft te bevestigen bij klacht.nlbokkel schreef:en het ergste vind ik nog wel dat àls hij reageert dat de klacht op Klacht.nl als "opgelost" wordt weergegeven. Maar het loopt gewoon door. Zo geeft Klacht.nl dus een zwaar vertekend beeld van de oplossingen. Daar zouden ze aan werken, maar ik zie niets gebeuren.
Hij geeft aan dat ik hem kan mailen voor teruggave van het geld maar ja, aangezien hij nergens op reageert.... Ook vreemd dat hij op basis van het bestelnummer in zijn administratie klaarblijkelijk niet het bedrag, tegenrekeningnummer en tenaamstelling zou kunnen terugvinden. Dat bestelnummer stond namelijk in de klacht. Nou ja. Ik heb hem gemaild op het mailadres wat bij de klachtafhandeling stond van klacht.nl : [email protected] Werkt toch wat directer als een webform. We zullen zien....
Re: Laderwebshop leveringen
Bestelling annuleren wordt lastig vrees ik aangezien dit heerschap nergens op regeert. Maar zoals "Bokkel" al zei: het gaat ook wel eens goed dus ik zou even afwachten. Als hij niet levert inderdaad flink klagen en ook aangifte doen. Hoe meer aangiften hoe waarschijnlijker dat er een keer wat mee gebeurd.Alette schreef:Ik had eerder moeten kijken hoe de ervaringen waren, webshop zag er goed en betrouwbaar uit, maar schijnt dus alles behalve zo te zijn.
In ieder geval: Ik heb gister besteld, maar nog geen ontvangstbevestiging ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven. Hopen maar dat het alsnog wordt geleverd, maar ik vermoed dat ik er lang op kan gaan wachten. Iemand enig idee of je een bestelling kan annuleren?
Re: Laderwebshop leveringen
vergeet niet te klagen over de procedure bij Klacht.nl... Want deze nepshop maakt het echt te bont
Re: Laderwebshop leveringen
Ga ik dat in ieder geval doen. Het vervelende is dat ik geeneens een bevestiging van de bestelling heb ontvangen. Afwachten maar.... (irritant!)
Re: Laderwebshop leveringen
(OT):
Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat u en het bedrijf niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen. In dit geval heeft u 3 mogelijkheden :
1. De klacht niet afsluiten. Het bedrijf kan een klacht op opgelost zetten, u bepaalt vervolgens of de klacht de status ‘afgesloten’ krijgt. De klacht opnieuw openen is hierbij dus niet mogelijk.
2. U kunt uw mening over de oplossing van het bedrijf onder de klacht plaatsen. Bij het kopje reactie kunt u uw mening uitgebreid kwijt!
3. U kunt een opnieuw een cijfer geven voor de oplossing, de snelheid en de klantvriendelijkheid van het bedrijf.
Daar hebben we dus ook niet zo veel aan.
On topic: Geld nog steeds niet terug gezien.
Reactie klacht.nl:bokkel schreef:vergeet niet te klagen over de procedure bij Klacht.nl... Want deze nepshop maakt het echt te bont
Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat u en het bedrijf niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen. In dit geval heeft u 3 mogelijkheden :
1. De klacht niet afsluiten. Het bedrijf kan een klacht op opgelost zetten, u bepaalt vervolgens of de klacht de status ‘afgesloten’ krijgt. De klacht opnieuw openen is hierbij dus niet mogelijk.
2. U kunt uw mening over de oplossing van het bedrijf onder de klacht plaatsen. Bij het kopje reactie kunt u uw mening uitgebreid kwijt!
3. U kunt een opnieuw een cijfer geven voor de oplossing, de snelheid en de klantvriendelijkheid van het bedrijf.
Daar hebben we dus ook niet zo veel aan.
On topic: Geld nog steeds niet terug gezien.
Re: Laderwebshop leveringen
En intussen weer 27 nieuwe klachten in slechts een paar dagen!Digger36 schreef:(OT):Reactie klacht.nl:bokkel schreef:vergeet niet te klagen over de procedure bij Klacht.nl... Want deze nepshop maakt het echt te bont
Bedrijven hebben de mogelijkheid om een klacht op opgelost te zetten. Dat mag alleen indien het bedrijf in de oplossing beschrijft, welke inspanning ze geleverd hebben om uw klacht op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat u en het bedrijf niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen. In dit geval heeft u 3 mogelijkheden :
1. De klacht niet afsluiten. Het bedrijf kan een klacht op opgelost zetten, u bepaalt vervolgens of de klacht de status ‘afgesloten’ krijgt. De klacht opnieuw openen is hierbij dus niet mogelijk.
2. U kunt uw mening over de oplossing van het bedrijf onder de klacht plaatsen. Bij het kopje reactie kunt u uw mening uitgebreid kwijt!
3. U kunt een opnieuw een cijfer geven voor de oplossing, de snelheid en de klantvriendelijkheid van het bedrijf.
Daar hebben we dus ook niet zo veel aan.
On topic: Geld nog steeds niet terug gezien.
Het word eentonig maar deze ondernemer wil of kan kennelijk niet anders. Klagen en overal plaatsen is het enige waarop achteraf de zaak wel word rechtgetrokken.
Laatst gewijzigd door trail46 op 28 feb 2014 12:36, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Laderwebshop leveringen
Helaas heb ik verzuimd om de leveranties van de webshop te checken. Op 14 februari bestel ik Drie Iphone laders en 27 Galaxy S4 autolader. Op 19 februari krijg ik bericht dat de bestelling is verzonden. Inderdaad komt er op woensdag een zending met 3 Iphone laders binnen maar de overige bestelling ontbreekt. Ben toen aan het Googelen geslagen. Ben geschrokken wat voor ervaringen klanten met deze webshop hebben. Ze zijn telefonisch inderdaad niet bereikbaar, de mail wacht ik af nog tot morgen. Vandaag besteld morgen in huis??? Kunnen dergelijke sites niet geblokkeerd worden?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 feb 2014 17:41
Re: Laderwebshop leveringen
helaas heb ik niet vooraf gekeken of laderwebshop betrouwbaar was. Ik heb namelijk 12-02-2014 een batterij besteld (en betaald via ideal) voor mijn Galaxy S3, maar tot op heden niets mogen ontvangen. Al diversen malen gemaild, maar geen reactie verder. Proberen te bellen, maar er neemt niemand op. Wat is dit voor een bagger bedrijf.
Wat te doen???
Wat te doen???
Re: Laderwebshop leveringen
Welkom bij de club. Aangifte doen en een hoop kabaal maken. Maar eerst een klacht aanmaken op klacht.nl. Soms helpt het.natalie1974 schreef:helaas heb ik niet vooraf gekeken of laderwebshop betrouwbaar was. Ik heb namelijk 12-02-2014 een batterij besteld (en betaald via ideal) voor mijn Galaxy S3, maar tot op heden niets mogen ontvangen. Al diversen malen gemaild, maar geen reactie verder. Proberen te bellen, maar er neemt niemand op. Wat is dit voor een bagger bedrijf.
Wat te doen???