| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spooknota telefoongids-bedrijven.nl
Re: Spooknota telefoongids-bedrijven.nl
even nog een korte reactie op alle gedupeerden, ik hoop wel dat we er met z'n alle voorgaan om deze idioot te laten stoppen, laat ons daar duidelijk in zijn. Dus stel voor dat als het echt gaat spelen we als blok aangifte gaan doen, in de tussentijd afwachten maar.
-
mikeenwesley
Ik ben vandaag ook gebeld door bedrijven-telefoongids.nl,uit groningen met ook hetzelfde verhaal.
zou een abonement hebben, een automatische verlenging hierna uit bestand verwijderen.
ik moest even de mail ondertekenen en terugsturen, dan zou het opgelost zijn.
alleen er stond in dat ik dan tot okt. 2014 150 euro ex btw moet betalen.
heb begrepen dat ik hier niets mee moet doen en naar fraudemeldpunt.nl moet gaan.
zou een abonement hebben, een automatische verlenging hierna uit bestand verwijderen.
ik moest even de mail ondertekenen en terugsturen, dan zou het opgelost zijn.
alleen er stond in dat ik dan tot okt. 2014 150 euro ex btw moet betalen.
heb begrepen dat ik hier niets mee moet doen en naar fraudemeldpunt.nl moet gaan.
Hallo,
Bij mij hetzelfde verhaal. Eerst telefoontjes over een bevestiging. Dat ik die getekend terug moet sturen, anders wordt de vermelding automatisch verlengt. Ik heb nu een mail terug gestuurd, dat ik geen interesse heb. Er zal wel een telefoontje terug komen, met aansluitend een nota.
Ik heb dit eerder meegemaakt. Destijds heeft een bedrijf, via mijn juridische bijstand, het afgehandeld met een aangetekende brief. Daarop heb ik geen reactie meer gehad.
Bij mij hetzelfde verhaal. Eerst telefoontjes over een bevestiging. Dat ik die getekend terug moet sturen, anders wordt de vermelding automatisch verlengt. Ik heb nu een mail terug gestuurd, dat ik geen interesse heb. Er zal wel een telefoontje terug komen, met aansluitend een nota.
Ik heb dit eerder meegemaakt. Destijds heeft een bedrijf, via mijn juridische bijstand, het afgehandeld met een aangetekende brief. Daarop heb ik geen reactie meer gehad.
-
trimsalondiva
Code: Selecteer alles
ik ben nog steeds bezig met business marketing 4 you. (heb hier eerder ook een bericht geplaatst op 27-09 jl.) ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie via internet en bij steunpunt fraude, en steunpunt fraude heeft mij geschreven via email dat dit bedrijf al bij hun bekend is.
heb 3 aangetekende brieven gestuurd aan bedrijven-telefoongids en 1 email waarop tot op heden geen van allen is geantwoord door hun. heb de algemene voorwaarden bij hun opgevraagd en ik kreeg voorwaarden van een bedrijf genaamd nationale bedrijvengids Nederland. (http://www.nationalebedrijvengidsnederland.nl) compleet ander bedrijf dus!! ook het kvk nummer van dit bedrijf klopt niet!! heb inmiddels 4 facturen van business marketing 4 you gekregen; 1 factuur met gehalveerd bedrag, 1 herinnering, 1 aanmaning, en 1 brief/factuur waarin ik gesommeerd wordt. en op alle facturen staan ook andere btw percentages of helemaal geen percentages vermeld.
toch ben ik echt niet van plan te betalen, ookal dreigen zij met een rechter en deurwaarder!
mochten er mensen tips hebben of andere dingen die goed van belang kunnen zijn mocht dit toch uitdraaien op een rechtszaak hoor ik dit graag. en doe ook aangifte bij steunpunt fraude want hoe meer mensen er aangifte doen des te meer hun ook kunnen bereiken tegen dit bedrijf!!Re: Spooknota telefoongids-bedrijven.nl
Ook ik / wij zijn benaderd, door een zekere "E. Charlin" uit naam van nationale telefoongids.
Of we wilde ondertekenen dat we geen advertentie wilde, terwijl als je goed leest, je tekent voor een jaar lang reclame. Aan de telefoon vrij agressieve en aandringende houding.
Als iemand geholpen is met meer info over dit bedrijf mag je me benaderen.
Of we wilde ondertekenen dat we geen advertentie wilde, terwijl als je goed leest, je tekent voor een jaar lang reclame. Aan de telefoon vrij agressieve en aandringende houding.
Als iemand geholpen is met meer info over dit bedrijf mag je me benaderen.
Ook ik ben vorige week telefonisch benaderd door ene Fleur van Houten namens de nationale telefoongids.com met de mededeling dat mijn gratis vermelding van één jaar was verlopen. Indien ik de vermelding niet wilde verlengen moest een brief ondertekenen dat ik uit het bestand verwijderd moest worden. Mijn eerste reactie was ook dat ik mijn bedrijf nooit heb aangemeld. Dat was allemaal geen probleem, gewoon even ondertekenen en klaar!
Ik heb die brief doorgelezen en vooral de kleine lettertjes. Daarin stond een 'vrijwaringsverklaring' waar ik niets van begreep. Die heb ik dus doorgestreept en met mijn stomme hoofd toch ondertekend. Wel niet met mijn officiële handtekening.
Vandaag werd ik weer gebeld door dezelfde dame, Fleur van Houten, dat mijn brief was ontvangen, maar omdat ik een gedeelte van de voorwaarden had 'doorgekrabbeld' kon de brief niet worden verwerkt.
Of ik het nog een keer wou ondertekenen. Ik heb haar gevraagd wat die vrijwaringsverklaring dan inhield.
Dat was voor mij niet belangrijk, zei ze, omdat die vrijwaringsverklaring alleen geldt voor bedrijven met een vermelding. Mijn antwoord was: wat is dan het probleem, ik wil ook geen vermelding.
Maar ik moest toch maar ondertekenen, anders wordt mijn vermelding verlengd tot 2016.
Nu pas rook ik onraad en inderdaad, je tekent voor 12 maanden vermelding à 169 per maand en HIERNA wordt je uit het bestand verwijderd.
Het geniep zit niet in de kleine lettertjes, maar in de grote.
Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd met een annulering. Dat kon nog binnen 8 dagen.
Verder heb ik bij Steunpunt Acquisitie Fraude een melding en een aangifte gedaan.
Ik hoop dat het hiermee gedaan is.
Ik heb die brief doorgelezen en vooral de kleine lettertjes. Daarin stond een 'vrijwaringsverklaring' waar ik niets van begreep. Die heb ik dus doorgestreept en met mijn stomme hoofd toch ondertekend. Wel niet met mijn officiële handtekening.
Vandaag werd ik weer gebeld door dezelfde dame, Fleur van Houten, dat mijn brief was ontvangen, maar omdat ik een gedeelte van de voorwaarden had 'doorgekrabbeld' kon de brief niet worden verwerkt.
Of ik het nog een keer wou ondertekenen. Ik heb haar gevraagd wat die vrijwaringsverklaring dan inhield.
Dat was voor mij niet belangrijk, zei ze, omdat die vrijwaringsverklaring alleen geldt voor bedrijven met een vermelding. Mijn antwoord was: wat is dan het probleem, ik wil ook geen vermelding.
Maar ik moest toch maar ondertekenen, anders wordt mijn vermelding verlengd tot 2016.
Nu pas rook ik onraad en inderdaad, je tekent voor 12 maanden vermelding à 169 per maand en HIERNA wordt je uit het bestand verwijderd.
Het geniep zit niet in de kleine lettertjes, maar in de grote.
Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd met een annulering. Dat kon nog binnen 8 dagen.
Verder heb ik bij Steunpunt Acquisitie Fraude een melding en een aangifte gedaan.
Ik hoop dat het hiermee gedaan is.
Inmiddels twee weken geleden kreeg ik ook een telefoontje, dit keer van De telefoongids-bedrijvengids.nl, om te vragen of we onze vermelding op de site wilden verlengen. We hebben nooit ergens voor getekend o.i.d. dus vonden het meteen raar. Het gekke was dat de site wel bestaat en dat wij er ook vermeld staan. Dus toch maar een formulier ingevuld dat we geen verlenging wilden, helaas wel getekend. Volgende dag kregen we weer een telefoontje dat de factuur nog niet was betaald, terwijl we nog niets hadden ontvangen. We hebben meteen gezegd dat we niets betalen als we geen contract zien. Toen een week niets gehoord, totdat we een spookfactuur kregen van het 'afgelopen jaar', meer dan 2000 euro. Inmiddels heb ik een melding gemaakt, maar wilde het ook hier even delen. Als je een factuur krijgt van 'Benelux media en internet', is het dus nep! Het bedrijf is ook al bekend bij fraudemeldpunt.
Vandaag een telefoontje ontvangen van een of ander deurwaarderskantoor Regio Noord en Zuid. Dit nav een openstaande nota van de telefoongids-bedrijvengids. Heb de persoon (gaf zich uit als "Ron Versteegh") verteld dat wij geen interesse hebben in fake facturen en daarom niet zullen reageren. De man klonk erg overdonderend was echter snel uitgedonderd en heeft meteen na mijn uitleg de verbinding verbroken.
Mensen let dus goed op wat je zegt en laat je niet van de wijs brengen want ze proberen het op alle mogelijke manieren! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Mensen let dus goed op wat je zegt en laat je niet van de wijs brengen want ze proberen het op alle mogelijke manieren! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
-
Johannes53
Ik ben er helaas in 2e instantie ingetrapt bij de Nationale Telefoongids. Hetzelfde verhaal als al verschillende mensen voor mij hier vertelden. Een telefoontje of ik even op een formulier wil aankruisen dat mijn gratis vermelding niet automatisch verlengd wordt in een betaalde. Eerst heb ik zelf op het formulier toegevoegd: "opzegging per direct!!" De volgende dag een onaangenaam telefoontje waarin een vrouw mij duidelijk maakte dat mijn formulier door de toevoegingen niet in het systeem verwerkt kon worden. Ik stelde dat toch volstrekt duidelijk was wat ik wou: géén overeenkomst, géén verlenging! Uiteindelijk werd er gedreigd dat ik, als ik het formulier niet zonder toevoegingen zou tekenen, vast zou zitten aan 1 jaar automatische verlenging en ik een factuur van 2400 euro zou krijgen. Ik ben toen zo stom geweest nog eens te tekenen, nu zonder de toevoeging. 2 weken later kreeg ik een factuur van € 2453 in de bus!! Ik heb meteen gereageerd met een aangetekende brief dat ik deze factuur niet ga betalen, dat ze mij misleid hebben en dat ik niet zal aarzelen juridische stappen te zetten. Heb de zaak ook gemeld bij het fraudemeldpunt en ga aangifte doen bij de politie.
Ongelofelijk wat dit aan stress oplevert! Daar baal ik enorm van.
Ik heb sterk de indruk dat deze figuren om de paar maanden een nieuw bedrijf opzetten, want de methode is identiek aan die van Business Marketing 4You van de bedrijven-telefoongids, die "toevallig" hetzelfde postbusnummer had. Nu heet het bedrijf Netherlands Ethernet Online, postbus 5061, 9700 GB Groningen.
Ik zou graag de krachten van de slachtoffers van deze criminele praktijken bundelen. Hier mogen dit soort lieden niet mee wegkomen! De hele opzet is door misleiding mensen in de val te lokken en geld afhandig te maken.
Ongelofelijk wat dit aan stress oplevert! Daar baal ik enorm van.
Ik heb sterk de indruk dat deze figuren om de paar maanden een nieuw bedrijf opzetten, want de methode is identiek aan die van Business Marketing 4You van de bedrijven-telefoongids, die "toevallig" hetzelfde postbusnummer had. Nu heet het bedrijf Netherlands Ethernet Online, postbus 5061, 9700 GB Groningen.
Ik zou graag de krachten van de slachtoffers van deze criminele praktijken bundelen. Hier mogen dit soort lieden niet mee wegkomen! De hele opzet is door misleiding mensen in de val te lokken en geld afhandig te maken.
Ook ik heb hetzelfde ervaren als Johannes53, ook ik heb een rekening ontvangen van ca 2500euro, inmiddels een ophoging van 10% ontvangen, exact dezelfde methodiek, wie heeft ervaring met het feit dat je wel je handtekening hebt gezet, maar niet wenst te betalen, zijn er mensen die aangifte hebben gedaan, zijn mensen verwikkeld in een rechtszaak, zijn mensen benaderd door incassobureaus? Wat zijn jullie ervaringen, help aub!!!
Wat zijn jullie ervaringen, help aub!!!
Die staan hier (en in andere topics) op het forum.
Succes.
Die staan hier (en in andere topics) op het forum.
Succes.
Lezen is blijkbaar niet je sterkste punt. Misschien dat je dat nu wel geleerd hebt? Kun je er gelijk mee beginnen door het topic helemaal te lezen. De vragen worden dan beantwoord.Roosjes schreef:... zijn er mensen die aangifte hebben gedaan, zijn mensen verwikkeld in een rechtszaak, zijn mensen benaderd door incassobureaus? Wat zijn jullie ervaringen, help aub!!!
-
Johannes53
Ik kan me bij de oproep van Roosjes aansluiten. Er staat heel wat aan ervaringen in dit forum, maar nergens hoe het afloopt als je weigert te betalen. Is het ooit bij een van de gedupeerden tot een rechtzaak gekomen? Daar ben ik benieuwd naar. Volgens het Fraudemeldpunt is het in het geval van de "nationale-telefoongids" nog niet eerder tot een dagvaarding gekomen. Ik vermoed echter dat deze oplichters elke paar maanden een andere naam aannemen en een nieuw bedrijfje opzetten. Deze oproep geldt dus ook gedupeerden van de "bedrijvengids", "Business Marketing 4 You" en hoe ze verder ook mogen heten!Roosjes schreef:Ook ik heb hetzelfde ervaren als Johannes53, ook ik heb een rekening ontvangen van ca 2500euro, inmiddels een ophoging van 10% ontvangen, exact dezelfde methodiek, wie heeft ervaring met het feit dat je wel je handtekening hebt gezet, maar niet wenst te betalen, zijn er mensen die aangifte hebben gedaan, zijn mensen verwikkeld in een rechtszaak, zijn mensen benaderd door incassobureaus? Wat zijn jullie ervaringen, help aub!!!
Ik ben 2 dagen geleden bij de politie geweest. Die hebben een notitie gemaakt van mijn verhaal. Een aangifte ging niet, omdat het een geschil betreft tussen 2 bedrijven en ik nog niets betaald heb.
SPOOKNOTA
N.E.O Nederlandse Enternet Online
Postbus 5061, 9700 GB Groningen
Tel: 050-7440055 Fax:050-2011190 N.E.O
http://www.nationale-telefoongids.com 11/12/2013
[email protected]
Naam bedrijf
t.a.v.Financiele administratie
adres
Factuur:NEO-651
Geachte Heer/Mw .
Omschrijving Bedrag
Prijs excl.BTW € 2028.00
BTW 21 % € 425.88
Totaal € 2453.88
Hierbij ontvangt u onze nota tevens eindafrekening voor het plaatsen van een vermelding
op http://www.nationale-telefoongids.com
Met u is overeengekomen dat de vermelding niet automatisch verlengt wordt met nog een jaar.
Opdrachtgever
Telefoonnummer: 000000000 (van mijn bedrijf natuurlijk)
Wij danken u voor vertrouwen in onze diensten
De betaling van deze factuur zien wij binnen 5 ddagen tegenmoet op rekening : ING Bank-
7654064. oov uw factuurnummer ten name van Nederlands Enthernet Online
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook wij hebben ook een opdrachtbevestiging ontvangen van http://www.bedrijven-telefoongids.nl. Dit werd slinks ingeleid met een telefoontje. Een 'attente' vrouw herinnerde mij eraan dat ik eerder aangegeven had mijn vermelding in de gids niet automatisch te willen verlengen. Hij zou me per email een formulier sturen waarmee (na ondertekening) de automatische verlenging stopgezet zou worden. Ik rook natuurlijk meteen onraad en gaf aan dat ik helemaal nooit opdracht gegeven had. Geen probleem, volgens hem. Even het formulier ondertekenen en alle gegevens worden verwijderd. Ook in de email werd de bedoeling van het formulier nog even toegelicht: alsnog heb ik een ziet u een spooknota ontvangen.
N.E.O Nederlandse Enternet Online
Postbus 5061, 9700 GB Groningen
Tel: 050-7440055 Fax:050-2011190 N.E.O
http://www.nationale-telefoongids.com 11/12/2013
[email protected]
Naam bedrijf
t.a.v.Financiele administratie
adres
Factuur:NEO-651
Geachte Heer/Mw .
Omschrijving Bedrag
Prijs excl.BTW € 2028.00
BTW 21 % € 425.88
Totaal € 2453.88
Hierbij ontvangt u onze nota tevens eindafrekening voor het plaatsen van een vermelding
op http://www.nationale-telefoongids.com
Met u is overeengekomen dat de vermelding niet automatisch verlengt wordt met nog een jaar.
Opdrachtgever
Telefoonnummer: 000000000 (van mijn bedrijf natuurlijk)
Wij danken u voor vertrouwen in onze diensten
De betaling van deze factuur zien wij binnen 5 ddagen tegenmoet op rekening : ING Bank-
7654064. oov uw factuurnummer ten name van Nederlands Enthernet Online
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook wij hebben ook een opdrachtbevestiging ontvangen van http://www.bedrijven-telefoongids.nl. Dit werd slinks ingeleid met een telefoontje. Een 'attente' vrouw herinnerde mij eraan dat ik eerder aangegeven had mijn vermelding in de gids niet automatisch te willen verlengen. Hij zou me per email een formulier sturen waarmee (na ondertekening) de automatische verlenging stopgezet zou worden. Ik rook natuurlijk meteen onraad en gaf aan dat ik helemaal nooit opdracht gegeven had. Geen probleem, volgens hem. Even het formulier ondertekenen en alle gegevens worden verwijderd. Ook in de email werd de bedoeling van het formulier nog even toegelicht: alsnog heb ik een ziet u een spooknota ontvangen.
Ik ben er ook ingetrapt bij de Nationale Telefoongids. We wilden ons afmelden bij de National Telefoongids.nl i.p.v. .com. Daar zit voor ons het verschil in. Hetzelfde verhaal als al verschillende mensen voor mij hier vertelden. Een telefoontje of ik even op een formulier wil aankruisen dat mijn gratis vermelding niet automatisch verlengd wordt. Via mail een formulier. Ongelofelijk wat dit aan stress oplevert! Dat net op 1 dag voor kerstmis. Via de formulier ondertekend voor beëindiging van de nationale telefoongids.nl. teruggestuurd. Een paar dagen later een factuur 2453.88 te betalen binnen 5 dagen.
Dit klopt niet want de kosten voor de echte nationale telefoongids is rond de 150 euro. De kosten kloppen dus niet met wat je er voor zou krijgen... We hebben niet betaald en dat gaan we ook niet doen.
Mijn vraag is wat moeten we nu doen? Hoe komen we van de oplichting af?
Dit klopt niet want de kosten voor de echte nationale telefoongids is rond de 150 euro. De kosten kloppen dus niet met wat je er voor zou krijgen... We hebben niet betaald en dat gaan we ook niet doen.
Mijn vraag is wat moeten we nu doen? Hoe komen we van de oplichting af?
Half december 2013 ben ik ook telefonisch benaderd door http://www.nationale-telefoongids.com met het verhaal dat als er door mij een formulier ondertekend zal moeten worden terug gestuurd zodat er geen automatische verlenging meer zal plaats vinden van de plaatsing advertentie in De Telefoongids
Omdat ik meende met de mij bekende Telefoongids van doen te hebben heb ik daarop inderdaad ondertekend. Omdat ik de situatie toch niet helemaal vertrouwde is dit gedaan met de handgeschreven aantekening op het formulier: ACCEPTEER GEEN KOSTEN VOOR WAT DAN OOK, DIENST OF PRODUCT.
Ondanks deze aantekening heb ik op de dag voor kerst 2013 een factuur ontvangen van het bedrijf Nederlandse Ethernet Online van de lieve som van € 2453,- incl btw voor een jaar lang vermelding op de BEWUSTE site. Hierop heb ik op 29 december 2013 een aangetekende brief gestuurd waarin ik met meerdere onderbouwde redenen protest het aangetekend over de gang van zaken en ontvangen factuur.
Het bedrijf N.E.O overtreed namelijk in haar benadering diverse wetten waaronder het verbod op koude telefonische acquisitie.
De aangetekende brief is verzonden naar het postadres zoals vermeld staat op de factuur.
Inmiddels heb ik de brief retour ontvangen omdat hij bij het postadres niet is afgehaald.
De post.nl stuurt het poststuk, na drie weken bij het adres te hebben gelegen, weer terug naar de afzender.
Ik vermoed dat N.E.O bewust dergelijke poststukken bewust negeert, tenzij het door een macht uitstralende instantie zoals een advocatenkantoor is verzonden. De brief heb ik ongeopend in het dossier toegevoegd en zal als bewijs dienen mocht het toch tot een juridische afwikkeling komt.
Nadat ik de factuur in december had ontvangen is er door mij direct actie ondernomen door het gegeven te melden bij diverse juridische afdelingen van enkele brancheorganisaties en andere in aanmerking komende personen en sites. Indien nodig zullen zij mij bijstaan in de verdere afloop.
Opmerkelijk is wel dat er door N.E.O nog niet is gereageerd, ondanks het feit dat de factuur door mij niet is voldaan binnen de betaalperiode van vijf dagen, nu een goede maand geleden.
Gezien haar reputatie kan ik van N.E.O of e.a bedenkelijk incassokantoor een intimiderend telefoontje verwachten. Ik zie deze met belangstelling te gemoed en sta inmiddels op oorlogssterkte.
Er zal door mij niet worden betaald.
Zoals verwacht zal bij een evt rechtszaak de reputatie van N.E.O op invloed zijn van de uitspraak.
Omdat ik meende met de mij bekende Telefoongids van doen te hebben heb ik daarop inderdaad ondertekend. Omdat ik de situatie toch niet helemaal vertrouwde is dit gedaan met de handgeschreven aantekening op het formulier: ACCEPTEER GEEN KOSTEN VOOR WAT DAN OOK, DIENST OF PRODUCT.
Ondanks deze aantekening heb ik op de dag voor kerst 2013 een factuur ontvangen van het bedrijf Nederlandse Ethernet Online van de lieve som van € 2453,- incl btw voor een jaar lang vermelding op de BEWUSTE site. Hierop heb ik op 29 december 2013 een aangetekende brief gestuurd waarin ik met meerdere onderbouwde redenen protest het aangetekend over de gang van zaken en ontvangen factuur.
Het bedrijf N.E.O overtreed namelijk in haar benadering diverse wetten waaronder het verbod op koude telefonische acquisitie.
De aangetekende brief is verzonden naar het postadres zoals vermeld staat op de factuur.
Inmiddels heb ik de brief retour ontvangen omdat hij bij het postadres niet is afgehaald.
De post.nl stuurt het poststuk, na drie weken bij het adres te hebben gelegen, weer terug naar de afzender.
Ik vermoed dat N.E.O bewust dergelijke poststukken bewust negeert, tenzij het door een macht uitstralende instantie zoals een advocatenkantoor is verzonden. De brief heb ik ongeopend in het dossier toegevoegd en zal als bewijs dienen mocht het toch tot een juridische afwikkeling komt.
Nadat ik de factuur in december had ontvangen is er door mij direct actie ondernomen door het gegeven te melden bij diverse juridische afdelingen van enkele brancheorganisaties en andere in aanmerking komende personen en sites. Indien nodig zullen zij mij bijstaan in de verdere afloop.
Opmerkelijk is wel dat er door N.E.O nog niet is gereageerd, ondanks het feit dat de factuur door mij niet is voldaan binnen de betaalperiode van vijf dagen, nu een goede maand geleden.
Gezien haar reputatie kan ik van N.E.O of e.a bedenkelijk incassokantoor een intimiderend telefoontje verwachten. Ik zie deze met belangstelling te gemoed en sta inmiddels op oorlogssterkte.
Er zal door mij niet worden betaald.
Zoals verwacht zal bij een evt rechtszaak de reputatie van N.E.O op invloed zijn van de uitspraak.
-
opgelicht16
Online-telefoongids debedrijvensite van nederland
Op 19 november 2013 ben ik gebeld door Philip Kooistra of ik vermelding in hun gids wil verlengen. Ik wilde geen vermelding dus ben ik gevraagd om een formulier te ondertekenen en nog die dag opsturen. Stom van mij ik heb het gedaan en een maand later kreeg ik factuur voor 400 euro. Die heb ik onder protest teruggestuurd. Toen kreeg ik mail of ik een andere vermelding wil voor de helft van de prijs. OOk geweigerd. Eerste en tweede aanmaning en van de week kreeg ik incasso (Dilectus Incasso in Groningen) Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik ben niet van plan om dat te betalen.
Nog iemand anders verder gekomen?
Op 19 november 2013 ben ik gebeld door Philip Kooistra of ik vermelding in hun gids wil verlengen. Ik wilde geen vermelding dus ben ik gevraagd om een formulier te ondertekenen en nog die dag opsturen. Stom van mij ik heb het gedaan en een maand later kreeg ik factuur voor 400 euro. Die heb ik onder protest teruggestuurd. Toen kreeg ik mail of ik een andere vermelding wil voor de helft van de prijs. OOk geweigerd. Eerste en tweede aanmaning en van de week kreeg ik incasso (Dilectus Incasso in Groningen) Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik ben niet van plan om dat te betalen.
Nog iemand anders verder gekomen?
Goedendag,
Ze zijn nog steeds lekker bezig ben net benaderd door De Telefoongids - Ondernemers met het verhaal om op te zeggen anders komen er kosten. daarna email ontvangen "[email protected]"
dit formulier uitprinten en ondertekend retour faxen.
Dus niet !!!!!
Lekker hoor om op zo'n afstand je geld te verdienen, ik heb meer respect voor echte criminelen die dan nog voor je neus durven te staan.
Ze zijn nog steeds lekker bezig ben net benaderd door De Telefoongids - Ondernemers met het verhaal om op te zeggen anders komen er kosten. daarna email ontvangen "[email protected]"
dit formulier uitprinten en ondertekend retour faxen.
Dus niet !!!!!
Lekker hoor om op zo'n afstand je geld te verdienen, ik heb meer respect voor echte criminelen die dan nog voor je neus durven te staan.
kopieër die mail eens en zet em hier. Dan herkennen mensen de "symptomen" eerder...
-
trimsalondiva
Ik ben benaderd door een nep incasso bedrijf adviesburomedianederland. Ik heb aangetekend een brief gestuurd dat ik weiger te betalen. Zij wensten mij succes bij de rechter! Ze wilden ook niet de brief per post naar mij sturen. Een week of 4 geleden werd ik opgebeld door een gerechtsdeurwaarder, ene Henk Oosterhuis. Ik heb de beroepsvereniging van gerechtsdeurwaarders opgebeld, maar de man stond NIET geregistreerd. Zij maakten een afspraak om met TWEE man langs te komen. Zijn dus NIET geweest. Dit verloop laat ik steeds weten aan de fraude helpdesk. Succes verderRoosjes schreef:Ook ik heb hetzelfde ervaren als Johannes53, ook ik heb een rekening ontvangen van ca 2500euro, inmiddels een ophoging van 10% ontvangen, exact dezelfde methodiek, wie heeft ervaring met het feit dat je wel je handtekening hebt gezet, maar niet wenst te betalen, zijn er mensen die aangifte hebben gedaan, zijn mensen verwikkeld in een rechtszaak, zijn mensen benaderd door incassobureaus? Wat zijn jullie ervaringen, help aub!!!