LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
encore

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door encore »

waar ik me druk om maak? Zoals je hebt kunnen lezen zijn er genoeg mensen die betaald hebben via Ideal en die gewoon hun geld kwijt zijn. En dan gaat het over de betalingen aan een webshop, niet specifiek deze. En die mensen willen allemaal hun geld terug en worden door de bank gewoon teruggewezen naar de webshop.
Zelfs de website van IDEAL zegt
Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling op uw initiatief door de bank niet ongedaan worden gemaakt. Indien u gebruik wilt maken van uw recht om uw “aankoop op afstand” te annuleren, kunt u de webwinkelier houden aan de daarvoor geldende regels.
bron

Ik kan niet zo goed tegen die spectaculaire verhaaltjes zonder onderbouwing.

encore

Desh schreef:Hallo,

Ondertussen bestel ik bijna alles op internet en is het tot nu toe altijd goed gegaan.
Zelfs mijn vrouw die altijd sceptisch was om op internet te bestellen was ook zeer positief over de internet shops. Helaas zijn we van de koude kermis thuis gekomen.
Wij zijn dus ook opgelicht door die oplichter van de laderwebshop.
Op emails word niet gereageerd en de telefoon word niet opgenomen.
Vanmorgen naar de bank geweest om de betaling ongedaan te maken.
Gelukkig is dit goed gegaan en stond ons geld vanmiddag alweer op onze rekening.
Al met al geen fijne ervaring en jammer dat dit ongestraft kan in Nederland.
Sluit me aan bij mijn voorganger, oom agent is drukker met bekeuringen uitschrijven.

Mvgr.desh
We hebben betaald via iDeal, adviezen hier opgevolgd, bank vertelt dat we geld naar de verkeerde rekening geboekt hadden. Wat vreemd was is dat ze vroegen of dit naar de ING bank geboekt was.
Dan geloof je het niet, feit blijft dat mijn bank het geld heeft teruggestort.
Hoe ze het intern regelen zal mij worst zijn.( blijkbaar zijn er ook nog goeie banken )

Vraag mij trouwens af waar jij je druk om maakt
Volgens mij moet jij je pijlen op de laderwebshop richten.
>secured<

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

Desh schreef:Dan geloof je het niet, feit blijft dat mijn bank het geld heeft teruggestort.
Van de Ideal site :
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling op uw initiatief door de bank niet ongedaan worden gemaakt. Indien u gebruik wilt maken van uw recht om uw “aankoop op afstand” te annuleren, kunt u de webwinkelier houden aan de daarvoor geldende regels.
http://www.ideal.nl/consument/?s=extra

Van wikipedia :
Daarnaast zijn de mogelijkheden tot reclamatie (ook wel storneren) via de financiële instelling voor de consument anders dan bij creditcards. Een iDEAL-betaling is net als een reguliere bankoverboeking niet zomaar terug te draaien, bijvoorbeeld als de winkelier niet uitlevert. Bij creditcards kan dan een chargeback worden gedaan via de kaartuitgevende bank of creditcardmaatschappij. Bij iDEAL zal het initiatief voor terugboeking bij de winkelier liggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/IDEAL

Van de ABN Amro :
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u dit akkoord geeft, kan de handeling niet ongedaan gemaakt worden.
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen ... ideal.html

Van de Triodosbank

Nee. Zodra u de betaling heeft bevestigd, kunnen wij de betaling niet meer ongedaan maken.
http://www.triodos.nl/nl/particulieren/ ... ?faqId=622

Van de ING

Nee, dat kan niet. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u dit akkoord geeft, kan deze handeling niet ongedaan worden gemaakt.
http://www.ing.nl/particulier/klantense ... visit=true

En zo zullen meer banken dit in hun veelgestelde vragen hebben.
trail46 schreef:Heeft de Laderwebshop.nl het oplossen van klachten opgegeven?
Volgens mij in de geval is de vraag stellen,hem eigenlijk ook beantwoorden :wink:

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

gilas schreef: Volgens mij in de geval is de vraag stellen,hem eigenlijk ook beantwoorden :wink:
Heb je (ook) helemaal gelijk in. :wink:
''Ook'' slaat op de terugboeking van een Idealbetaling.Ik betaal veel van mijn online-aankopen met Ideal en ik heb daar 1 keer om gevraagd toen iets fout liep. Antwoord, NEE Onmogelijk volgens de ING.

encore

Nou, dat bedoel ik dus. Mensen met nare ervaringen mety de LWS kunnen dus het geld niet terughalen en dus vind ik nog steeds het 7n7verhaaltje van desh ongeloofwaardig. Geen idee wat hij/zij ermee probeerde te bereiken.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tsjonge zijn er nog steeds mensen met problemen bij deze sjop. Dat geloof je toch haast niet. Anyway, ik zou altijd aanraden met credit card te betalen. Terugboeken is makkelijker en bovendien bieden veel cc extra garanties als het product niet wordt geleverd.

JBRUGMANS

Ongelezen bericht door JBRUGMANS »

Hallo ,

Ik heb circa 1,5 week een lader tbv een ipad 3 besteld en betaald .
Krijg gelijk een e-mail etc . van laderwebshop , levering volgt binnen 24 uur .
Ben nu anderhalve week later , niets ontvangen , geen antwoord op e-mails , telefonisch niet bereikbaar ,
kortom waardeloos bedrijf .
Advies : Doe geen enkele bestelling bij laderwebshop .

mvg Joost

trail46

JBRUGMANS schreef:Hallo ,

Ik heb circa 1,5 week een lader tbv een ipad 3 besteld en betaald .
Krijg gelijk een e-mail etc . van laderwebshop , levering volgt binnen 24 uur .
Ben nu anderhalve week later , niets ontvangen , geen antwoord op e-mails , telefonisch niet bereikbaar ,
kortom waardeloos bedrijf .
Advies : Doe geen enkele bestelling bij laderwebshop .

mvg Joost
Het is gezien de grote hoeveelheid klachten van de laatste weken ( nu 67 ) duidelijk dat de Laderwebshop.nl de zaak op de spits drijft en de redenen hier achter weet alleen de eigenaar. Het advies moet helaas zijn om daar niets meer te bestellen,er zijn genoeg andere webshops waar je wel normaal je spullen geleverd krijgt.

Edit = Zijn er nu 1 dag later 71 geworden.En nu 2 dagen verder 80 nieuwe klachten waar, dit gaat fout!!!
Laatst gewijzigd door trail46 op 22 mar 2014 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

frank huson

Ongelezen bericht door frank huson »

Beste Laderwebshop,

op 6 maart j.l. heb ik een bestelling bij u geplaatst en betaald. Helaas nog niets mogen ontvangen, maar helaas wordt er ook niet op mijn mails gereageerd met mijn vraag wanneer de bestelling wordt geleverd.
Tevens werkt uw 0900 nummer (a € 0,80) niet, dus telefonisch is er ook geen contact mogelijk.

Is dit de normale gang van zaken bij u? Of is het uberhaupt niet de bedoeling om te leveren?

Het lijkt iig. op een trieste manier om je geld te `verdienen`....

MvG Frank

trail46

frank huson schreef:Beste Laderwebshop,

op 6 maart j.l. heb ik een bestelling bij u geplaatst en betaald. Helaas nog niets mogen ontvangen, maar helaas wordt er ook niet op mijn mails gereageerd met mijn vraag wanneer de bestelling wordt geleverd.
Tevens werkt uw 0900 nummer (a € 0,80) niet, dus telefonisch is er ook geen contact mogelijk.

Is dit de normale gang van zaken bij u? Of is het uberhaupt niet de bedoeling om te leveren?

Het lijkt iig. op een trieste manier om je geld te `verdienen`....

MvG Frank
Inderdaad een trieste manier van zaken doen,maar dat klanten nog steeds bestellen bij de Laderwebshop.nl terwijl het nu toch overduidelijk is dat er niet of veel te laat word geleverd en er nog vooruit word betaald ook is een beetje dom. Als ik iets online koop en vooruit betaal controleer ik of het bedrijf geen ( overdreven) klachten heeft voor ik betaal. Maar goed, het aantal klachten staat nu dan op ''76 openstaande klachten''. En de klachten zijn overal terug te vinden, zie hier...
https://www.google.nl/search?q=Klachten ... &gws_rd=cr

ronvanv

Ongelezen bericht door ronvanv »

Helaas deel ik de ervaringen van velen hier. 4 weken geleden besteld nog niets ontvangen. Op mail geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen etc. Volgens mij gewoon vorm van oplichterij.
Zie wel reacties op dit forum van laderwebshop dus ga ook even via deze weg.
Bestelnummer: 15682

trail46

ronvanv schreef:Helaas deel ik de ervaringen van velen hier. 4 weken geleden besteld nog niets ontvangen. Op mail geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen etc. Volgens mij gewoon vorm van oplichterij.
Zie wel reacties op dit forum van laderwebshop dus ga ook even via deze weg.
Bestelnummer: 15682
Verstandig want soms ( de laatste periode ook niet helaas) reageert de eigenaar hierop.

trail46

Het loopt steeds hoger (82 nieuwe klachten) op en nu verschijnt ook zijn echte naam (doe ik hier niet) op het internet. De meeste doen nu aangifte waardoor er beter opgetreden kan worden.In het verleden zie je toch dat deze gasten er redelijk makkelijk vanaf komen. Niets Bestellen en/of Vooral Niet Vooruit betalen is de enige optie.
http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/kl ... ds-langer/

Mijn Klacht:

De eerste keer dat ik echt ben opgelicht via internet.
En de politie en de ING doen ook niets tegen deze [Persoonsgegevens verwijderd door de moderator] met zijn gladde praatjes. Ik wacht al sinds 1 februari op een reactie, maar deze charlatan reageert alleen met zijn gladde praatjes op klachtenwebsites, met uitspraken als: ga naar mijn website, daar wordt het opgelost (niet dus), of “je:bestelling is onderweg” (niet dus) of “je geld wordt teruggestort” (niet dus). Als iedereen aangifte doet via http://www.mijnpolitie.nl ,en een kopie van de aangifte naar [email protected] stuurt, gaan ze misschien op den duur wel actie ondernemen, maar je bent je geld sowieso wel kwijt.
Gewenste Oplossing:

Als deze man zijn verdiende straf krijgt.

Thea1983db

Ongelezen bericht door Thea1983db »

Ik heb afgelopen dinsdag ook een bestelling geplaatst op laderwebshop en betaald via ideal.
Normaal ben ik ook van het reviews lezen e.d. voor ik ga bestellen, maar de webshop leek betrouwbaar en ik had snel een nieuw lader nodig. Heb nog niks mogen ontvangen en op mijn mails die ik heb verzonden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Als ik de reacties hierboven lees vrees ik ervoor dat ik de laders ook niet meer ga ontvangen.

KimAV

Ongelezen bericht door KimAV »

Goedemiddag,

Ook ik heb een maand geleden een bestelling gedaan van een aantal iPhone laders. Helaas tot op heden alleen de bevestiging van de bestelling en van iDeal.
Verschillende keren gemaild en gebeld maar geen reactie.
Hopelijk krijg ik hier een reactie over de status van mijn bestelling.

Mvg,

Kim Vaanholt

trail46

KimAV schreef:Goedemiddag,
Ook ik heb een maand geleden een bestelling gedaan van een aantal iPhone laders. Helaas tot op heden alleen de bevestiging van de bestelling en van iDeal.
Verschillende keren gemaild en gebeld maar geen reactie.
Hopelijk krijg ik hier een reactie over de status van mijn bestelling.
Mvg,
Kim Vaanholt
Helaas reageert de eigenaar van de Laderwebshop.nl hier ook niet (meer) en lost ook geen problemen meer op. Maar wie weet krijg jij je bestelling wel al denk ik dat dit na een maand moeilijk word. De enige optie is daar niets te bestellen tot deze persoon zijn zaakjes op orde heeft maar daar hebt jij dus niets aan.

BartvanB

Ongelezen bericht door BartvanB »

Ook ik ben er ingetrapt om hier te bestellen. Inmiddels bijna 2 weken geleden besteld en uiteraard nog niks ontvangen. De afgelopen jaren heb ik nooit meer een negatieve ervaring gehad met webshops waardoor ik niet op Google heb gezocht naar reviews.

Jammer dat de eigenaar van de Laderwebshop hier niet meer reageert. Ik vond het wel vermakelijk leesvoer om te zien hoe hij constant de schuld terug wist te leggen bij de consument. Echt klasse 'ondernemerschap'. En om dan nog maar te zwijgen over z'n woordkeuze naar de consument toe.

Het verbaast mij wel dat er (vanuit politie of ACM) niet opgetreden wordt tegen een dergelijke website en dat deze gewoon in de lucht mag blijven... Het lijkt me toch onderhand wel duidelijk dat hier onwetende consumenten de dupe van worden.

Ik ga maar eens een melding maken bij ACM, ook al gaat het maar om een bestelling van +/- €10,-.

Voor iedereen die wel eerst internet checkt alvorens te bestellen; Kies een andere webshop!

Thea1983db

Ongelezen bericht door Thea1983db »

Ik heb ondertussen ook al melding gemaakt bij Acm. Heb na 2 weken ook nog geen bestelling ontvangen reactie op mn mails. Dat ze deze oplichter maar eens hard aanpakken.

PetraE_79

Ongelezen bericht door PetraE_79 »

Helaas heb ik ook op 24-03-2014 een Iphone-oplader besteld.
Bij het artikel stond direct leverbaar en zij zeggen (op de site) de volgende dag te leveren. Niet dus. Totaal bedrag 12,94. Het is niet veel maar mij moet je echt niet oplichten. Deze klacht gaat dan ook op elke klachtensite die ik tegenkom. Het is schrikbarend hoeveel gedupeerden ik tegenkom.
Ik krijg van hun ook geen reactie per mail.

trail46

PetraE_79 schreef:Helaas heb ik ook op 24-03-2014 een Iphone-oplader besteld.
Bij het artikel stond direct leverbaar en zij zeggen (op de site) de volgende dag te leveren. Niet dus. Totaal bedrag 12,94. Het is niet veel maar mij moet je echt niet oplichten. Deze klacht gaat dan ook op elke klachtensite die ik tegenkom. Het is schrikbarend hoeveel gedupeerden ik tegenkom.
Ik krijg van hun ook geen reactie per mail.
Vele kleine bedragen maken aan het einde ook een hoop geld.Zolang mensen nog blindelings kopen (vooruit betalen) en alleen achteraf gaan zoeken zal er weinig veranderen vrees ik.Sterkte ermee.

Gesloten