Op de site van Wehkamp stond voor een goede prijs een laptop en er stond op de Wehkampsite dat er snelle levering was en dat Wehkamp een Award 2014 had gekregen. Dat kwam goed uit, want ik had de computer nodig op mijn vakantie in Oostenrijk, die op zondag 13 april zou beginnen.
Op dinsdag 8 april heb ik een computer voor € 382 besteld en betaald bij Wehkamp. De betaling lukte uitstekend en op een bekend afhaaladres zou ik het donderdag 10 april de computer kunnen afhalen. Op 10 april, op 11 april en op 12 april was er op het afhaaladres geen laptop, dus helaas zonder computer op vakantie.
Communicatie met Wehkamp verloopt via de computer met Sanne. Zij vertelde dat de administratieve afhandeling maximaal 5 werkdagen kan duren. Op sites met reviews over Wehkamp lees ik, dat er veel mis gaat bij Wehkamp, vooral op het gebied van trage afhandeling en slechte communicatie. Wehkamp, als je wilt overleven, verbeter de communicatie met de klant en doe wat je zegt op de site!