Vergeet geen aangifte te doen van oplichting bij mijn.politie.nl. Hopelijk gaan ze iets doen als ze veel klachten over deze webwinkel krijgen.PetraE_79 schreef:Helaas heb ik ook op 24-03-2014 een Iphone-oplader besteld.
Bij het artikel stond direct leverbaar en zij zeggen (op de site) de volgende dag te leveren. Niet dus. Totaal bedrag 12,94. Het is niet veel maar mij moet je echt niet oplichten. Deze klacht gaat dan ook op elke klachtensite die ik tegenkom. Het is schrikbarend hoeveel gedupeerden ik tegenkom.
Ik krijg van hun ook geen reactie per mail.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laderwebshop leveringen
Re: Laderwebshop leveringen
Hallo Laderwebshop,
Op 25 maart 2014 heb ik twee Samsung Galaxy S2 laders (best.nr. 16214) ter waarde van € 21,93 besteld bij Laderwebshop.nl. Wel een bevestiging e-mail gehad, maar de laders nooit ontvangen. Via de site een bericht gestuurd om ze hier op te attenderen en daar ook nooit een reactie op ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Ik hoop dat Laderwebshop.nl dit hier leest en het alsnog spoedig in orde maakt.
Bert
Op 25 maart 2014 heb ik twee Samsung Galaxy S2 laders (best.nr. 16214) ter waarde van € 21,93 besteld bij Laderwebshop.nl. Wel een bevestiging e-mail gehad, maar de laders nooit ontvangen. Via de site een bericht gestuurd om ze hier op te attenderen en daar ook nooit een reactie op ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Ik hoop dat Laderwebshop.nl dit hier leest en het alsnog spoedig in orde maakt.
Bert
-
Nou reken er maar niet op. Ik wacht ook nog steeds op een reactie of levering!
Aangifte is net de deur uit...
Omdat het aantal gedupeerden maar blijft oplopen ( staat nu op 105 ) kunnen jullie overwegen het ook hieronder te plaatsen.Er is een speciaal topic voor webwinkels. Hoe meer reuring hoe beter lijkt me.Fizz schreef:Aangifte is net de deur uit...
www. opgeletopinternet.nl
Afgelopen woensdag een bestelling gedaan voor twee laders.
Rond 8 uur besteld maar geen bevestiging ontvangen. Laders worden binnen 24 uur bezorgt. Totaal niet nagekomen.
Komt er nog een bevestiging hiervan?!?! Bestelnummer 16130.
Ik heb liever mijn geld terug!!!!!!
Graag een snelle reactie
Rond 8 uur besteld maar geen bevestiging ontvangen. Laders worden binnen 24 uur bezorgt. Totaal niet nagekomen.
Graag een snelle reactie
Gezien het snel oplopend aantal klachten welke nu op 112 staat ( op 11 April alleen al 5 nieuwe klachten) zal dat laatste niet gebeuren vrees ik. Hoop dat het anders is maar degene die reeds aangifte hebben gedaan raad ik aan toch ook hun mening/klacht op opgeletopinternet.nl te zetten. Alleen flinke druk op de ketel houden zou wellicht kunnen helpen al denk ik nu zelf dat het fout gaat aflopen.Akhtar schreef:Afgelopen woensdag een bestelling gedaan voor twee laders.
Graag een snelle reactie
Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog steeds bij deze webshop kopen.
Even op google zoeken en je ziet de vele klachten,dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
Ik krijg zomaar het idee dat de eigenaar het een beetje te heet is geworden onder de voeten,er tussen uit is geslopen en de problemen heeft gelegd bij mensen die niet goed weten wat ze ermee aan moeten.
Even op google zoeken en je ziet de vele klachten,dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
Ik krijg zomaar het idee dat de eigenaar het een beetje te heet is geworden onder de voeten,er tussen uit is geslopen en de problemen heeft gelegd bij mensen die niet goed weten wat ze ermee aan moeten.
Denk net zo, de enige reden die ik kan bedenken waarom mensen daar toch nog bestellen is het kleine bedrag waar het om gaat. Zelf controleer ik ook kleine online -aankopen vooraf want geld is geld en ook kleine bedragen wil ik niet zomaar weggooien.gilas schreef:Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen nog steeds bij deze webshop kopen.
Er is inmiddels ook een topic over laderwebshop op het forum van tros opgelicht. Hier heeft laderwebshop vandaag nog gereageerd. Ze zouden in een verhuizing zitten. In mijn geval zou dat betekenen dat de verhuizing al drie maanden bezig is. (mijn bestelling dateerde van 20-01 )
Digger36 schreef:Er is inmiddels ook een topic over laderwebshop op het forum van tros opgelicht. Hier heeft laderwebshop vandaag nog gereageerd. Ze zouden in een verhuizing zitten. In mijn geval zou dat betekenen dat de verhuizing al drie maanden bezig is. (mijn bestelling dateerde van 20-01 )
En op klacht.nl zijn er "pas" 114 nieuw....Opgelicht-forum schreef:Hallo,
Wij zijn erg druk met onze verhuizing geweest, hierdoor is een achterstand ontstaan.
De achterstand hopen wij deze week weer in te lopen, excuses voor de vertraging.Laderwebshop
En op Trustpilot zijn ze ook niet bijster enthousiast.
En hier word je pas echt verdrietig. Zo nu en dan reageert er iemand van het bedrijf met hetzelfde zinnetje dat hier ook staat. Dat je moet bellen of mailen en dat het geen oplichter is.
Oeps, ik heb het niet eerst gelezen heelaas.
Ik heb gister een bestelling geplaatst en ook via ideal betaald.
Ik heb wel een bestigingsmail van de bestelling gekregen maar meer nog niet.
Heb geprobeert even te bellen maar zonder resultaat. naar 3 x overgaan werd de verbinding verbroken.
Ik ben wel benieuwd!
Ik heb gister een bestelling geplaatst en ook via ideal betaald.
Ik heb wel een bestigingsmail van de bestelling gekregen maar meer nog niet.
Heb geprobeert even te bellen maar zonder resultaat. naar 3 x overgaan werd de verbinding verbroken.
Ik ben wel benieuwd!
Wij ook! Laat je even weten of je bestelling is aangekomen?daisy2007 schreef:...
Ik ben wel benieuwd!
Doe ik!!encore schreef:Wij ook! Laat je even weten of je bestelling is aangekomen?daisy2007 schreef:...
Ik ben wel benieuwd!
-
het is niet te geloven, zojuist een reactie gehad van laderwebshop.nl nadat ik een klacht had achter gelaten op http://www.gsmwebshops.nl/reviews/laderwebshop.nl/ De reactie kwam echt 10 minuten na plaatsing van mijn klacht
"Geschreven door: Laderwebshop
Hallo Thea Wij zijn druk bezig met verhuizen, er is daardoor een achterstand in de bestellingen deze zal het einde van de week ingelopen zijn. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Laderwebshop"
Nou ik ben benieuwd of ze deze week iets opsturen
"Geschreven door: Laderwebshop
Hallo Thea Wij zijn druk bezig met verhuizen, er is daardoor een achterstand in de bestellingen deze zal het einde van de week ingelopen zijn. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Laderwebshop"
Nou ik ben benieuwd of ze deze week iets opsturen
Ik ben benieuwd.
ik heb er net ook iets opgeschreven!!
ik heb er net ook iets opgeschreven!!
Tot mijn verbazing zag ik zelfs dat er is gereageerd op facebook. https://www.facebook.com/Laderwebshop?fref=ts
Heb er direct maar een reactie aan gewaagd + via het contactformulier op de website een bericht achter gelaten.
Heb er direct maar een reactie aan gewaagd + via het contactformulier op de website een bericht achter gelaten.
Tja, en via dat contactformulier wordt er een papiertje via de shredder uitgeprint en hoor je er niks meer van. Bellen heeft ook geen nut.
Verhuizing is kennelijk nieuwe smoes van dit bedrijf. Vraag me af of als ik in verhuizing zit ik hun rekening (3 maanden lang) niet hoef te betalen.
Snap echt niet wat mensen nog bij die shop moeten.
Ik ook niet. En dit is gewoon een smoes om de boel te sussen. Want intussen blijven de klachten oplopen ( 119 nu ) en er lijkt/word geen enkele klacht opgelost. Het enige wapen tegen deze slechte ondernemer van de laderwebshop.nl is er niet te kopen en al helemaal niet vooruit betalen.Vele kleine bedragen tellen ook snel op en word de totale schade hoog.olaf79 schreef:Verhuizing is kennelijk nieuwe smoes van dit bedrijf. Vraag me af of als ik in verhuizing zit ik hun rekening (3 maanden lang) niet hoef te betalen.