Onlangs op wat veilingen geboden en natuurlijk de veilers gecontroleerd (wat ik niet kende) en alles zag er professioneel uit volgens de website en niks te vinden op google erover.
Een paar maanden later wil ik de bon inleveren en het bedrijf was niet te bereiken ook een dag later niet, toch maar weer is op google gekeken en toen kwamen de klachten tervoorschijn van de laatste weken.
Niet berijkbaar, geen afgesproken VIP behandeling, geen professionele behandelaar, niet hygienisch enz. enz.
Ik een keurige e-mail gestuurd naar vakantieveilingen.nl en na 1 maand een reactie en dit krijg ik terug.
Dus als ze klachten krijgen gaan ze eens met meneer de aanbieder praten en in een vervolg mail durven ze ook nog te zeggen dat ik de negatieve recensies maar met een flinke korel zout moet nemen.Wij begrijpen dat negatieve recensies u aan het twijfelen kunnen brengen maar ze zijn voor ons geen reden een veiling te annuleren. Wij gaan uit van de ervaringen die onze klanten met onze aanbieders hebben. Als zij geen tot weinig klachten bij ons melden kunnen wij enkel aannemen dat het aangeboden arrangement goed is geweest. Als het nodig is, gaan wij in gesprek met een aanbieder om te zorgen dat u de kwaliteit krijgt die u mag verwachten.
Wij raden u daarom van harte aan om deze aanbieder een kans te geven. Heeft u daarna onverhoopt toch klachten of opmerkingen dan horen wij dat graag van u.
Ik heb ze ook gevraagd als het fout gaat of ik dan vakantieveilingen.nl aansprakelijk kan stellen, maar daar krijg ik geen reactie op. Ook heb ik duidelijk verteld dat ik geen geld retour wil maar een bon die ik kan besteden voor een andere veiling zou ook goed zijn - de 5euro admin. kosten.
Mensen kijk goed uit waar je op bied bij hun, want ze gaan pas kijken als ze klachten krijgen....
Ik beschouw het betaalde geld als verloren.
grt, CarMaud.